Ставиш скло з елементом нагріву, проводку робиш, але головне, якщо ти хочеш напхати електрики по МАХ - міняй генератор на 90А, або більш потужний.
Тема вже була, причому розвивалася таким же чином з такими ж запитаннями. Тому, хто хоче заглянути в майбутнє - порийтеся в минулому.
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=49240 А які альтернативні зеркала можна поставити на 3х дверку з форточкой?
та хоч від формули 1 кріплення ж всерівно альтернативне прийдеться шукати.. найкращий варіант поміняти двері на безфорточні з відповідними зеркалами..
Таваріщі, якщо ви махаетесь з ремонтом або виготовленням підігріву дзеркал - ось вам алгоритм: Ремонт Знімаємо зеркало і дивимось на стан контактів-зазвичай вони згнивають. Якщо цілі, то аккуратно відєднуем і тицяем мультіметром, або тестером на дроти, які йдуть до дзеркала (підігрів ввімкнений) має показати напругу аккумулятора +/- 1В. Якщо показуе напругу, то відєднуемо перемикаемо на вимір опору і тицяемо на контакти зеркала - мае бути 30 -50 Ом, якщо менше - то коротить, буде постійно горіти запобіжник, більше - або обрив, або сгнили контакти (вони не паяються, або дуже х....во) якщо опір є в межах норми, то просто поганий контакт на клемах, ідеально їх переобжати на машині, і зачистити на дзеркалі. Якщо напруга меньше - але є - погана масса, або перебитий дріт у резиновій гофрі що йде в дверку Якщо напруги нема ваще, то несправний перемикач дзеркал (джойстик), згорів предохренітель, або обрив жгута в гофрі. Якщо не звониться дзеркало, або хочете доліпити на звичайне - то дрилюете на радіоринок до дяденькі васенькі і купуете у нього два керамічних резистори по 56 ом потужністю 5 Вт десь по 2 грн (але не кажіть для чого, бо він як спец продасть вам профанам спеціальние по полтинніку под оригинал для варбурга деланние) берете ці два опори і приклеюете до дзеркалана відстані між собою 2-3см або на єбоксітку, або стекольний гермет. Між собою їх спаюете паралельно (ФІЗИКА 10 клас)кінці дротів (їх має бути два) тицяете до дротів які виходять з машини.Полярність ролі не грае. Вмикаете обігрів і обпікаете пальці :D ПОПЕРЕДЖАЮ: ПРИВЕДЕНА ДІЛЮГА КАНАЄ НА МАШИНАХ У ЯКИХ ОБІГРІВ ДЗЕРКАЛ АБО ВМИКАЕТЬСЯ РАЗОМ ІЗ ОБІГРІВОМ ЗАДНЬОГО СКЛА, АБО ОКРЕМОЮ КНОПКОЮ І НЕ МАЄ ТЕРМОРЕЛЕ І НА ВСІХ ЖИГУЛЯХ І ІНШИХ ЧУДАХ ГАВНОПРОМУ На авто після 2000 р.в можна наробити таких дєлов, які тільки піп отпоет
Підтверджую - всьо правда Операцію з опорами від дяді васі Петровіча моя коряга вчора пережила на власній шкурі і осталась довольна
Цікаво. Я так розумію опори нагріваються і гріють скло. Тоді 2 питання: 1 - Куди їх кріпити 2 - Які переваги/недоліки даного методу перед цим
Все правильно, просто ніхромова проволка дуже уперта річ, не паяеться, і опір при нагріванні змінюе, а тут все просто опір сталий, корпус керамічній - тепловіддача добра, кріпити на саме дзеркало, шоб не мішало, розігрів від двох вірномірний
У мене гольфик 2, зеркала безфорточні... ніразу не стикався з проблемкою розігрівання... якщо зеркало було в снігу, тоді і вся машина вснігу, відповідно ставав і чистив від снігу всю машинку, відповідно і чистив зеркала.. але якщо вже машика нагрівалась.. то чомусь і зеркала розтавали до того часу. Навіщо там підігрів? А може пустити туди поток гарячого повітря? з пічки?? через той пиндик що регулює самі дзеркала? якусь туда трубку впарити і на самий пиндик регульовки вивести ??
1. бажано кріпити на якусь алюмінієву чи мідну пластину а ту пластину вже на скло. Щоб тепло розприділялося рівномірно. В оригіналі у мене приблизно так і є 2. перевага перед тим варіантом - простота.
Ось схема автоматичного підігріву дзеркал, вмикаеться тільки коли холодно нагріває дзеркало і переходить у режим часткового обігріву (грубо термореле) Потенціометром VR можна регулювати температуру спрацювання
Поясни в чому може бути проблема, якщо робити обігрів з нуля і підключити до кнопки обігріву заднього скла. Доречі термореле мається на увазі: нагрілося і автоматично вимкнулося, чи регулює температуру спрацювання? Дякую!
Данний пристрій вмикаеться коли на дворі +5 нагріває дзеркало і потім зменшуе струм через дзеркало на 70%, це подовжує життя нагрівальному елементу, немає різких скачків напруги. Коли дзеркало досить остигло, він автоматично вмикаеться... В нових авто є така штука як вольт-струмо контроль, якшо обігрів приліпити до штатного обігріву заднього скла, то буде падіння в бортмережі, це побачить компутер, і подумае, що аккумулятор вже трохи підушатаній, і зменшить струм на обмотку збудження (обично із щитка приладів через діод іде). І от, від такого втручання ви ушатуете нормальний аккумулятор, і даєте жизні генератору і це тільки початок. потім тре їхати на діагностику і тестувати інструментарій, бо із за скачків напруги почнуться чудеса))))))))) Я таке вже зустрічав після нерадивих умєльців на гольфі 5 гті і на таурегу(втручання в штатну проводку без врахування спживаного струму),і купа помімо фольцваген груп. Тут треба ставити імпульсні блоки керування, і бажано щоб до кан-шини були привязані, а це вже гемморой такий шо атас. Якщо треба, то в приват, із конкретною машиною, то постараюсь допомогти...