підігрів дзерал

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем golf2, 25 січ 2009.

  1. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    як зробити підігрів дзеркал на гольф 2
     
  2. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Ставиш скло з елементом нагріву, проводку робиш, але головне, якщо ти хочеш напхати електрики по МАХ - міняй генератор на 90А, або більш потужний.
     
  3. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    ЯК САМОМУ ЗРОБИТИ ЕЛЕМЕНТ НАГРІВУ
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тема вже була, причому розвивалася таким же чином з такими ж запитаннями. Тому, хто хоче заглянути в майбутнє - порийтеся в минулому.
     
  5. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    чувак дай ссилку
    :D
     
  6. AlexSharii

    AlexSharii Новачок

    Авто:
    ГАЗ 24
    Так что ссылку нашел где посмотреть про подогрев зеркал?
     
  7. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Останнє редагування: 15 бер 2009
  8. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    та хоч від формули 1 :crazy:
    кріплення ж всерівно альтернативне прийдеться шукати..
    найкращий варіант поміняти двері на безфорточні з відповідними зеркалами..
     
  9. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Таваріщі, якщо ви махаетесь з ремонтом або виготовленням підігріву дзеркал - ось вам алгоритм:
    Ремонт
    Знімаємо зеркало і дивимось на стан контактів-зазвичай вони згнивають. Якщо цілі, то аккуратно відєднуем і тицяем мультіметром, або тестером на дроти, які йдуть до дзеркала (підігрів ввімкнений) має показати напругу аккумулятора +/- 1В. Якщо показуе напругу, то відєднуемо перемикаемо на вимір опору і тицяемо на контакти зеркала - мае бути 30 -50 Ом, якщо менше - то коротить, буде постійно горіти запобіжник, більше - або обрив, або сгнили контакти (вони не паяються, або дуже х....во) якщо опір є в межах норми, то просто поганий контакт на клемах, ідеально їх переобжати на машині, і зачистити на дзеркалі.
    Якщо напруга меньше - але є - погана масса, або перебитий дріт у резиновій гофрі що йде в дверку
    Якщо напруги нема ваще, то несправний перемикач дзеркал (джойстик), згорів предохренітель, або обрив жгута в гофрі.
    Якщо не звониться дзеркало, або хочете доліпити на звичайне - то дрилюете на радіоринок до дяденькі васенькі і купуете у нього два керамічних резистори по 56 ом потужністю 5 Вт десь по 2 грн (але не кажіть для чого, бо він як спец продасть вам профанам спеціальние по полтинніку под оригинал для варбурга деланние) берете ці два опори і приклеюете до дзеркалана відстані між собою 2-3см або на єбоксітку, або стекольний гермет. Між собою їх спаюете паралельно (ФІЗИКА 10 клас)кінці дротів (їх має бути два) тицяете до дротів які виходять з машини.Полярність ролі не грае. Вмикаете обігрів і обпікаете пальці :D
    ПОПЕРЕДЖАЮ: ПРИВЕДЕНА ДІЛЮГА КАНАЄ НА МАШИНАХ У ЯКИХ ОБІГРІВ ДЗЕРКАЛ АБО ВМИКАЕТЬСЯ РАЗОМ ІЗ ОБІГРІВОМ ЗАДНЬОГО СКЛА, АБО ОКРЕМОЮ КНОПКОЮ І НЕ МАЄ ТЕРМОРЕЛЕ І НА ВСІХ ЖИГУЛЯХ І ІНШИХ ЧУДАХ ГАВНОПРОМУ
    На авто після 2000 р.в можна наробити таких дєлов, які тільки піп отпоет:girl_angel:
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Підтверджую - всьо правда :) Операцію з опорами від дяді васі Петровіча моя коряга вчора пережила на власній шкурі і осталась довольна
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Цікаво. Я так розумію опори нагріваються і гріють скло. Тоді 2 питання:
    1 - Куди їх кріпити
    2 - Які переваги/недоліки даного методу перед цим
     
  12. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Все правильно, просто ніхромова проволка дуже уперта річ, не паяеться, і опір при нагріванні змінюе, а тут все просто опір сталий, корпус керамічній - тепловіддача добра, кріпити на саме дзеркало, шоб не мішало, розігрів від двох вірномірний
     
  13. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    У мене гольфик 2, зеркала безфорточні... ніразу не стикався з проблемкою розігрівання... якщо зеркало було в снігу, тоді і вся машина вснігу, відповідно ставав і чистив від снігу всю машинку, відповідно і чистив зеркала.. але якщо вже машика нагрівалась.. то чомусь і зеркала розтавали до того часу. Навіщо там підігрів?
    А може пустити туди поток гарячого повітря? з пічки?? через той пиндик що регулює самі дзеркала? якусь туда трубку впарити і на самий пиндик регульовки вивести ??
     
  14. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    я так бачу ,що маю вже 2-а повода заїхати Донецьким познайомитись:music:
     
  15. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    1. бажано кріпити на якусь алюмінієву чи мідну пластину а ту пластину вже на скло. Щоб тепло розприділялося рівномірно. В оригіналі у мене приблизно так і є
    2. перевага перед тим варіантом - простота.
     
  16. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Ось схема автоматичного підігріву дзеркал, вмикаеться тільки коли холодно[​IMG]
    нагріває дзеркало і переходить у режим часткового обігріву (грубо термореле)
    Потенціометром VR можна регулювати температуру спрацювання
     
  17. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Поясни в чому може бути проблема, якщо робити обігрів з нуля і підключити до кнопки обігріву заднього скла. Доречі термореле мається на увазі: нагрілося і автоматично вимкнулося, чи регулює температуру спрацювання? Дякую!
     
  18. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Данний пристрій вмикаеться коли на дворі +5 нагріває дзеркало і потім зменшуе струм через дзеркало на 70%, це подовжує життя нагрівальному елементу, немає різких скачків напруги. Коли дзеркало досить остигло, він автоматично вмикаеться...
    В нових авто є така штука як вольт-струмо контроль, якшо обігрів приліпити
    до штатного обігріву заднього скла, то буде падіння в бортмережі, це побачить компутер, і подумае, що аккумулятор вже трохи підушатаній, і зменшить струм на обмотку збудження (обично із щитка приладів через діод іде). І от, від такого втручання ви ушатуете нормальний аккумулятор, і даєте жизні генератору і це тільки початок. потім тре їхати на діагностику і тестувати інструментарій, бо із за скачків напруги почнуться чудеса)))))))))
    Я таке вже зустрічав після нерадивих умєльців на гольфі 5 гті і на таурегу(втручання в штатну проводку без врахування спживаного струму),і купа помімо фольцваген груп. Тут треба ставити імпульсні блоки керування, і бажано щоб до кан-шини були привязані, а це вже гемморой такий шо атас. Якщо треба, то в приват, із конкретною машиною, то постараюсь допомогти...
     
    Останнє редагування: 8 гру 2010
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)