Підігрів впускного колектора

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем majuskul, 3 лют 2011.

  1. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    При вставленому реле №1 - підігріву впускного колектора, постійно подаєтся струм на елемент нагрівання - червоно-білий дріт і іде витік струму відповідно, вийнявши реле витік сруму припиняєтся. підкажіть будь-ласка в чому може бути причина? реле виглядає справним, розібрав його подавав нанього струм - спрацьовує.
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Тебе турбує , що підігрів постійно працює ??????
    Якщо так то дивись на датчик відключення підігріву колектору ( Їжачка ).
    Датчик знаходиться на крабові .
    Один на приборку іде,другий на відключення їжачка.
     
  3. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    дяка, гляну. Наскільки я розумію він мав би вмикатись післі повороту ключа у замку запалення а не працювати постійно. Ну і відповідно вимикатись при певній температурі. У мене він працює незалежно від положення ключа, чи це нормально?
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Ненормально! Має спрацьовувати лише піся повороту ключа(ввімкнення запалення), і то не постійно а поки авто не прогріється.
     
  5. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Я спеціально вирізав отвір в капоті щоб впускний колектор охолоджувався, а тут......
     
  6. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    Дяка. Я так і думав, а тепер упевнений! :) Буду шукати причину. Якщо у когось зявляться ідеї - розгляну усі пропозиції :)
     
  7. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ідея така - що хтось перед тобою приєднав датчик включення підігріву безпосередньо або до акумулятора або шось в блоці реле і запобіжників нахімічив.
     
  8. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    Блок нормальний, мав нагоду замінити. буду шукати в проводці
     
  9. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    провів перекомутацію усіх контактів, зняв пластмасовий захист з реле ( таке враження що проблема була саме в цьоу- певно заліпалу із захистом) і ніби робота нормалізувалась. дякую усім хто відгукнувся.
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Їжак має підігрівати суміш, щоб краще випаровувалося а отже і перемішувалося пальне з повітрям, а це і економія і потужність. Системи вприску стали ставити якраз для цього а не для збільшення вартості(складності) авто. Їжак добре допомагає при запуску в морози, я вмикав запалення на 30-60сек і авто запускалося з першого ж дрику, коли вази приходилось крутити ці 30-60сек.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)