При вставленому реле №1 - підігріву впускного колектора, постійно подаєтся струм на елемент нагрівання - червоно-білий дріт і іде витік струму відповідно, вийнявши реле витік сруму припиняєтся. підкажіть будь-ласка в чому може бути причина? реле виглядає справним, розібрав його подавав нанього струм - спрацьовує.
Привіт Тебе турбує , що підігрів постійно працює ?????? Якщо так то дивись на датчик відключення підігріву колектору ( Їжачка ). Датчик знаходиться на крабові . Один на приборку іде,другий на відключення їжачка.
дяка, гляну. Наскільки я розумію він мав би вмикатись післі повороту ключа у замку запалення а не працювати постійно. Ну і відповідно вимикатись при певній температурі. У мене він працює незалежно від положення ключа, чи це нормально?
Ненормально! Має спрацьовувати лише піся повороту ключа(ввімкнення запалення), і то не постійно а поки авто не прогріється.
Дяка. Я так і думав, а тепер упевнений! Буду шукати причину. Якщо у когось зявляться ідеї - розгляну усі пропозиції
Ідея така - що хтось перед тобою приєднав датчик включення підігріву безпосередньо або до акумулятора або шось в блоці реле і запобіжників нахімічив.
провів перекомутацію усіх контактів, зняв пластмасовий захист з реле ( таке враження що проблема була саме в цьоу- певно заліпалу із захистом) і ніби робота нормалізувалась. дякую усім хто відгукнувся.
Їжак має підігрівати суміш, щоб краще випаровувалося а отже і перемішувалося пальне з повітрям, а це і економія і потужність. Системи вприску стали ставити якраз для цього а не для збільшення вартості(складності) авто. Їжак добре допомагає при запуску в морози, я вмикав запалення на 30-60сек і авто запускалося з першого ж дрику, коли вази приходилось крутити ці 30-60сек.