Підкажіть серйозність проблем з двигуном після діагностики//Golf 4

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Sebastian del Maar, 21 жов 2013.

  1. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Добрий Вечір. Йдеться про Golf 4, 1,6 FSI. Після підключення кабелю до машини(vag com), виявились наступні негаразди:
    1. 17478/P1070 -35-00 - коротке замикання в датчику NOx-G295
    2. 16492/P0108 -35-00 - зависокий рівень сигналу рівня тиску на впуску повітря -G71/-F96
    3. 17439/P1031 -35-10 - клапан заслонок впускних каналів N316 (не досягнуто номінальне значення)

    Check Engine - не горить, але стрілка на тахометрі при простої скакає на рівні не більше 1мм. вверх та вниз.

    На скільки серйонзний діагноз мотору? Хто що може порадити?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    1. Здохла лямбда - тре перепровіряти - збільшить розхід бензини.
    2 Варіанти
    а. забитий повітряний фільтр
    б. є наслідком третьї помилки.
    3. Чистити дросель - перерозхід бензини і можливе дьоргання на деяких обертах
     
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Дякую! Як б це в цінах випливло? З цими дефектами можна ще десь зо 5тис. км. проїхати, чи терміново на ремонт ?
     
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Доречі, відносно лямбди, проясніть новачка, pls....
    Лямбда міняється окремо чи разом із блоком за шалені гроші?
    І чи підходить лямбда від ВАЗів, міняючи конектор?
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Лямбда міняється сама. Брати Bosch, VDO або оригінал. ціни 700-1500грн
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Від ВАЗа навряд чи підійде (зовні вони можуть бути ідентичні). Та я рекомендую міняти на оригінальну (інтервал заміни 160тис.), не бери "універсальну" коштує на 200грн дешевше але може "глюкнути" набагато швидше.
    Міняється лише лямбда!
     
  7. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Хлопаки, щиро вдячний за відповіді.. Ще таке питання по електро...
    Машина не заводиться, вже в 3тє (сів акумулятор, останній раз після роботи з чисткою поворотника під кермом і заміною радіо на RCD200). Взяв тестер в руки - вольтаж 9,45V... думаю, десь точно коротить.. перейшов на амперметр, підключив, поставив на рідну сигналку - все окей, 0,02А... хм... зняв з сигналки - те саме.. випадково заміряв із відкритою водійською дверкою і на тобі 0,45А, закриваю дверку - знову 0,02А... із відкритою лівою дверкою - постійно 0,02А... значить коротить щось в правій дверці, чи я можу помилятись? Які поради можуть бути? Чи варто зняти обшивку дверей і поетапно все повідключати, чи причина може бути десь інде ?
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    при відкритій дверці має плафон якийсь увімкнутись от він і їсть, або сигналка переходить в якийсь інший режим? при закритих дверках малий струм ж? можливо АКБ вже здохла???
     
  9. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Відносно АКБ - на жаль, про вік не вкурсі. Плафон (червоний внизу дверки) світить при відкритті як на лівій, так і на правій дверці, проте скачок сили струму відбувається саме при відкритті правої, і поки права дверка відкрита - цей завищений в 20 разів показник і залишається.. тільки-но закрию праву дверку - струм падає до норми...

    Думаю, поки робив переключатель поворотів, двері ж то були відкриті - вот воно і посадило за кілька годин батарею в хлам (

    P.S: Малий струм 0,02 А в режимі виключеної машини - це ж норма, хіба ні ?
     
  10. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    0,02 А це норма. Тощо при відкритій дверці більше, це теж норма. 0,45А тобі нормальний акумулятор не посадять.
    Коли останній раз повністю заряджав акумулятор?
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    грубо, щоб 0.5 А висалило акум, треба ними розряджати декілька діб
     
  12. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Від розетки ще не заряджав, остання поїздка - 2 тижні тому назад на 300км., а так - двічі-тричі на тиждень по 50 км.. думаю, мало б вистачити на зарядку? Як перевірити акумулятор ?... Доречі, на ньому повинна стояти дата виробництва? цікаво було б взнати чи це ще рідний стоїть.. якщо так - давай, до побачення, акумулятор )
     
  13. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Окей, може бути, але причина короткого ж то залишається? як її ідентифікувати? відклчаючи по черзі:
    1 - червоний плафон
    2 - привід склопідйомника
    3 - замок
    4 - колонку
    5 - переключателі на ручці дверей...

    Чи це дурна ідея, і причина може ховатись десь зовсім в іншому місці, ,наприклад, в якомусь блоці управління?
     
  14. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Ось тобі і відповідь.
    Заряди повністю акумулятор від зарядного. На машині, розряджений акумулятор поїздками "двічі-тричі на тиждень по 50 км" не зарядиш.
     
  15. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Гаразд, на разі вдячний за поради, йду в магазин за зарядкою для акумулятора від розетки..
     
  16. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Водійска дверка головна, як тільки відкриваєш загорається плафон в ній і включається підкачка бензонасосу можливо ще якісь процеси. По магнітолі, ти правильно її підключив? Тобто витягаєш ключ магнітола виключається?
     
  17. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Привіт. Плафон також загорається і на лівій двері, якщо її відкрити.

    Відносно бензонасосу - то хіба він постійно працює коли дверка відкрита?

    В мене коли дверка відкрита - не просто стрибок ампер, а величина збільшується із 0,02А до 0,45А і стоїть на цій величині поки дверку не закрити..

    Щодо магнітоли - то підключив її конектором-перехідником ISO-Quadlock + 2 кабеля до Тахо, аля CanBus High i CanBus Low. Тепер щодо ключа:

    1. Коли просто вставити ключ - не включається
    2. Коли повернути ключ в запалюванні на ON (system-check) - включається
    3. Коли після System-Check ключ повернути назад в положення OFF - теж включається
    4. Якщо витягнути ключ - виключається/не включається...

    Доречі, щодо магнітоли, після її установки, щось почало дивно клацати в її районі. Ось відео:
    http://www.youtube.com/watch?v=1jPMs5EKJWs&feature=youtu.be
    Ютюб опустив звук, насправді чути голосніше (+опис до відео)
     
  18. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Як так працює, як описано по пунктах, то все добре... Насос не постійно працює тільки підкачка 2-4сек. Цікаво в когось ще заміряти для порівняння, зараз тестера просто не маю...
    ПС якщо підключена кан шина, то протестуй магнітолу.
     
  19. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Магнітолу тестував - видає купу xерні всілякої..

    [​IMG]
     
  20. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    А що, чіпати відео до тексту не можна? було ж щойно...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)