всім здоров. я взяв недавно бусік т-4-й , поміняв масло, фільтра тосол, і почав грітись мотор сильно. змінив термостат, не то. допоміжна циркуляційна помпа заклинила - поміняв, знов гріє. може хто знає як подивитися чи помпа робить, аби не купляти вже другу. і чо воно кипить за....??? ше таке. бачу у всіх гольфи й пасати. був у мене перед тим пасат В3, файна то машина. а тепер з дизельом прийдеться зимувати. де у нас форум суто по транспортерs?
Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно! Привіт. Вітаємо тебе в нашій великій родині. Суто форуму по Транспортерах немає, але в нас є багато людей які тобі спробують допомогти. Спробуй ще полазити по форуму і пошукати схожі теми!
Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно! Як це немає......тиць, http://www.vwclub.org.ua/modules/mylinks/visit.php?cid=4&lid=23 є ще й російський.....
Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно! Може в тебе радіатор забитий, тобто соті мають просвічуватись насквозь якшо ні то продуй. забиваються всякими мухами,листям,болотом,і тому подібним ге. помпа приводиться в рух головним ремньом( у 2.4 так є) в тебе має бути так само.вона полюбому крутеться навіть якшо гудить товона качає всеодно.
Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно! доброго здоровя всім. дякую за поради. сьгодні взнав ше принаймі 4 причини мого невезіння з мотором. перше - помпа, вже провірив, всьо крутить , навіть не гуде. друге - повітря в системі, треба перед сильно підняти, шоб бачок получився вище за патрубки подачі до пічки. відкрутити пробку на одному патрубку і заливати тосол поки повільно все не заповнить. третє - забитий радіатор. продувати чи не продувати його, в чому й питання. попробую зняти з другої машини, поставити. якщо буде йти на ньго тепло, промию свій зразу, або поміняю. четверте - саме інтересне. знайомий поміняв 5 (пять) термостатів, потім пробив один і поставив. їздить вже так довго, негріється. тай не нагрівається взагалі..., зараз при морозі. як знайти добрий термостат???
Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно! То є погано бо немає робочої для дизеля температури( десь 90 градусів) а одже погане згоряння диз.пального, збільшення його витрат, зменшується ресурс топливного насоса і самого двигуна. Термостат потрібний в наших клім.умовах, миж не в африці де вистарчить і вентилятора для охолодження.
Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно! 1) Якщо не працює помпа, - то вона по-перше свистить (характерний звук), а по друге - тече тосол-антифриз, чим несправніша помпа, - тим характерніші ці два фактори. Питання до того чи крутиться чи ні - не актуальне, тому що вона приводиться в дію приводом ремня генератора. 2) Забитий радіатор - можливо, перевірити просто - відкрутити пробку розширювального бачка і подивитися, з яким напором тече рідина, напор повинен змінюватися від обертів двигуна 3) не працює термостат - це не завжди означає, що він бракований, хоча і такі моменти бувають (перевіряється до того як поставити на авто - кинути в гарячу воду і подивитися чи відкриється). Може неправильно поставлений - не тією стороною!!! або "закусилася" резинова прокладка темостата 4) якщо в системі охолодження є додаткові контури обігріву-охолодження (термопідсоси, термоканали обігріву і т.д) - то, можливо, при заміні тосолу-антифрізу - утворилася повітряна пробка, яка впливає на термостат....
Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно! в мене була схожа ситуація я витратив купу бабла і купу часу а проблема була не в термостаті, а в тому посадочному гнізді куда ставиться термостат. знімаєш термостат вникаєш в його роботу, при відкриванні як він рухається і відносно чого він відкривається. Якщо є можливість то знімаєш термостат разом з корпусом, тобто з тими патрубками і заливаєш в нього кипяток. Додано через 12 хвилин береш термостат кидаєш в емність ставиш градусник заливаєш кипятком він повине відкритись десь так на 5-7 мм, температура відкривання має бута більше 82 градуси в твому випадку.
Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно! поставив старий термостат, пробив його і видно радіатор добрий, бо вже нагрівається. значить буду шукати другий термостат. температура лиш раз піднялась десь до 85. а так 70 - 80.