Доброго дня. Машина Opel Corsa 1.2, 16 клапан.Ситуація з машиною наступна: спочатку горіла лампочка несправності двигуна-почистили інжектор. Комп"ютерна діагностика показала на каталізатор-почистили-горить дальше.Поміняли паливний насос, поставили нові свічки-машина рве, все класно, а лампочка знову загоряється(ніби в певний момент нехватка потужності)Наступного ж дня після заміни насосу-машина не заводиться. При буксируванні на передачі заводиться, але тільки натиснула щеплення-заглохла. Що це може бути???
Як на мене проблеми з електрикою - коротить форсунка або датчики, типу холостого ходу або ж проводи на комп... Тут важко щось сказати точно... Їдь на сервіс, хай дивляться електрики...
Детальніше розкажи: - Як чистили каталізатор - Який насос міняли Часом ця Корса не була куплена кілька місяців назад, а продавець з Солонки?
всім привіт. підкажіть , в чому причина і що потрібно робити; залив 5 літрів бензи завів трошки потроїла потім прорвало ,проїхав 5 км і заглох я на фільтер нема бензи я перевіряю уровень масла виясняється що весь бензин уже в моторі. Порадьте чи то кольца чи бензонасос чи сальніки на клапанах...
Якого року машина і який код двигуна...? Щось тут не так.... Каталізатор в принципі не чиститься... його не можливо почистити... його можна тільки поміняти.. Раз компютер показав на каталізатор значить у тебе дві лямбди.... Чи провіряли на діагностиці показники лямбд. І яка причина заміни насосу... чи міряли тиск палива..? Чи залишився в тебе протокол діагностики... якщо є то виложи сюди. Якщо горить Chek то діагностика повинна дати коди помилок На загал в тебе симптоми розстроєного вприску... напевно свічки чорні покриті сажою. Напевне вилетів якийсь з датчиків які формують суміш. І ще одне ...хто порадив заводити машину шнурком.... тож 16 клапанник погнути клапана - раз плюнути.... заводити тільки АКБ, як не заводится ремонтувати ... бо буде ще більший ремонт
Ого. Кольца і сальники ні при чому. Таке враження що прорвало прокладку на бензонасосі. Він в тебе механічний кулачкового типу і приводиться в дію або розпредвалом або чимось що однозначно в маслі. При прориві уплотнітеля і мембрани насоса бензин може закачуватись в мотор. Зніми насос (2 6-тигранника на 6) і будеш бачити. Якби весь бензин бопав десь в вакуумну систему то тобі б просто залило за 2 секунди свєчі і на тому б все закінчилось. Скручуй бензонасос.
Kym, тут дві різні людини про різні проблеми пишуть....Я думаю, що опель за два роки уже мали б зробити...))))