Підкажіть хорошого майстра по дизельним моторам 1.9тді.Ппассат б4 на холодно трясе мотором і димить як скажений (Дим синій і чути соляркою) пока не нагріється,потім оспокоється не димить.Кажуть що 1 целіндер не працює,може таке бути чи ні.Компресії ще не міряв а от форсунки і свічі в нормі.Завотиться теж добре. Підкажіть що робити з тим мотором.
Маю майстра в Винниках(дизеліст). Робив мені мотор 6 років тому на пассаті В4 1,9тді. Роботою був задоволений. За 5 років після роботи нарікать не було, розхід масла практично був "0". Міняв 1 раз тільки сальники і все. Потім ще робив мотор собі у нього на 1,6 тд гольф 2.
Справа в тому що цей мотор був вже на кап-ремонті,чи є смисл його щераз капіталити чи підшукати інший,вийде дешевше чим ремонт.Може дай номер тел.цього майстра якщо можна,переїду на консультацію.
Є нормальний моторист в р-оні вул. Чупринки в гаражах біля стадіону. Якщо потребує, телефон можу дати.
Дай код двигуна...або двигун простий чи під управлінням компютера.... Таке буває коли кут погано виставили , форсунка не працює, якщо простий двигун, якщо типу 1Z то до того всього ще датчик температури дивитись
двигун 1z кут вприску ще не провіряв.Сказіть де цей дачик температури знаходитьсь,і чи можна його провірити в домашніх умовах.
Датчик на чорному трійнику по якому з ГБЦ охолоджуюча рідина попадає в радіатор. Можна провірити тестером. Найди таблицю відповідності температур опорові на датчику і згрубша можна провірити.... краще звичайно провіряти по падінню напруги, але це треба самому перерахувати по закону Ома відносно опорної напруги
Я зрозумів і найшов його,але мабуть краще нехай спеціаліст його огляне,я в електриці нічого не тямлю.