Підключення сигналу

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Avsel, 23 бер 2007.

  1. Avsel

    Avsel Місцевий

    Авто:
    VW Passat B3 Variant(1,8ABS)->Kia Cerato 1.6CRDi EX Silver
    Народ, підскажіть чи є різниця і чи через це може щось згоріти якщо попутати місцями фішки на сигналі (бібікалка)???
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Підключення сигналу

    Якшо ти маєш на увазі саму клавішу сигналу на рулі, то попутавши фішки ти точно нічо не спалиш. Якшо на самому сигналі, то тоже нічо не спалиш, просто замість сигналу буде крякання, хоча не завжди, може і так сигналити буде.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Підключення сигналу

    Є велика різниця який сигнал.
    якщо стандартний фа фа до машини -то нічого не буде
    Якщо то клаксон воздушний то він не згорить але гудути не буде
    Якщо то серена від сигналки - то може згоріти ( вона ж менодійна)
     
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Підключення сигналу

    друже, ти просто пробиваєш почву сигналів чи ти конкретно якись ставиш?
    Я думаю тестером можна визначити де плюс, якщо по проводці не видно.
    А на самому сигналі обов*язково видно червоний плюс.
     
  5. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Підключення сигналу

    така халепа сталась, повертаю руль і машина сигналить, дайте пораду, що там зробити, щоб перестало, а то їжджу як клоун по місту.
     
  6. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: Підключення сигналу

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ржунємогу!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Я б не зрозумів, якщо хтось би на кожному повороті сигналив!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Підключення сигналу

    Знімати руль потрібно. На підрульовому перемикачі є клема +(лепесток), яка ковзає по круглій клемі на рулі. Рульова колонка-це маса, коли ти натискаєш на сигнал, то замикаєш +з масою, і появляється сигнал. В твому випадку або:
    -кругла клема в нижній частині руля замикає на рульову колонку;
    -клема з підрульового перемикача (лепесток) замикає на рульову колонку;
    -провід від клавіші сигналу до круглої клеми внизу руля в якомусь місці перетерся, і замикає на рульову колонку.
    Знімай і дивися, там нема нічого складного, ізолента і герметик вирішують всі проблеми.
    пи.си. така проблема часто зустрічається, якшо ставлять неоригінальні рулі в купі з лєвими перехідниками.
     
  8. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Підключення сигналу

    дякую вже зробив, там просто коли нажимав на руль йшла іскра до шурупа, воно і замикало час від часу
     
  9. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Підключення сигналу

    І в мене питання.! штатна бібікалка слабо сигналить дістав волговський, не можу підїднатися, чи є тут хто шарить в лепетриці?? волговский на 1 провід + (який подається під час натискання на клаксон. ) а штатни 2 проводи . як його підключити?
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Підключення сигналу

    До волговського йде "+" по дроту, а "-" він бере з місця кріплення до кузова.
     
  11. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Підключення сигналу

    то я в курсі :sad: просто незнаю як його підключити, пробував " методом научного тику " не проходить. при підєднання + з волговського до контакта рідного сигналу то гудить волговськи до другого починає гудіти рідний (при чому не нажимаючи на клаксон) а як підключити щоб гуділи обидва і не самі по собі а коли я їх замкну на рулі :?::?::?:
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Підключення сигналу

    А що, на рідному клаксоні "+" постійний? Бери тестер і розбирайся - так буде краще всього.
     
  13. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Підключення сигналу

    я сам здивувався , але + іде постійно.
     
  14. Dark Wind

    Dark Wind Новачок

    Авто:
    Reno Kango
    Відповідь: Підключення сигналу

    це нормально, просто в тебе сигнал управляється мінусом.
    тобі треба новий сигнал підключати через релюшку, ось і все.
     
  15. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Підключення сигналу

    а з цього місця можна поподробніше?? яка саме має бути релюшка? як і куди її підключати?:shock::smile:
     
  16. Dark Wind

    Dark Wind Новачок

    Авто:
    Reno Kango
    Відповідь: Підключення сигналу

    релюшка може бути така наприклад як іде в комплекті з сигналізаціями, на базарі коштує десь 15 грн, 12 вольт 30 ампер,
    вона має 5 ножок
    86- плюс живлення
    85- мінус живлення
    30- комут
    87-комут
    88-комут

    твій + підєднюєш до 86 ножки реле і до 30 ножки
    твій - який іде до сигналу коли ти натискаєш на руль підкл до 85 ножки
    з 87 ножки дріт підключаєш до + на тому сигналі шо ти хочеш доставити, а мінус там вже є (сигнал прикручений до кузова) 88 ножу не чіпаєш
    От і все, релюшку за вухо прикручуєш до кузова, або хомутом до чогось шо не відвалится!;)
    П.с. коли буш купляти релюшку не забудь купити до неї фішку.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Дімон

    Дімон Active Member

    Авто:
    SEAT Toledo 1.8 mi 1993
    Відповідь: Підключення сигналу

    ото дільна порада :) Дякую :)) завтра або ще сьогодні зїжджу за релюшкою :haha:) як поставлю відпишуся :)

    пі. сі. Dark Wind +1 :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)