Народ, підскажіть чи є різниця і чи через це може щось згоріти якщо попутати місцями фішки на сигналі (бібікалка)???
Відповідь: Підключення сигналу Якшо ти маєш на увазі саму клавішу сигналу на рулі, то попутавши фішки ти точно нічо не спалиш. Якшо на самому сигналі, то тоже нічо не спалиш, просто замість сигналу буде крякання, хоча не завжди, може і так сигналити буде.
Відповідь: Підключення сигналу Є велика різниця який сигнал. якщо стандартний фа фа до машини -то нічого не буде Якщо то клаксон воздушний то він не згорить але гудути не буде Якщо то серена від сигналки - то може згоріти ( вона ж менодійна)
Відповідь: Підключення сигналу друже, ти просто пробиваєш почву сигналів чи ти конкретно якись ставиш? Я думаю тестером можна визначити де плюс, якщо по проводці не видно. А на самому сигналі обов*язково видно червоний плюс.
Відповідь: Підключення сигналу така халепа сталась, повертаю руль і машина сигналить, дайте пораду, що там зробити, щоб перестало, а то їжджу як клоун по місту.
Відповідь: Підключення сигналу :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ржунємогу!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Я б не зрозумів, якщо хтось би на кожному повороті сигналив!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Відповідь: Підключення сигналу Знімати руль потрібно. На підрульовому перемикачі є клема +(лепесток), яка ковзає по круглій клемі на рулі. Рульова колонка-це маса, коли ти натискаєш на сигнал, то замикаєш +з масою, і появляється сигнал. В твому випадку або: -кругла клема в нижній частині руля замикає на рульову колонку; -клема з підрульового перемикача (лепесток) замикає на рульову колонку; -провід від клавіші сигналу до круглої клеми внизу руля в якомусь місці перетерся, і замикає на рульову колонку. Знімай і дивися, там нема нічого складного, ізолента і герметик вирішують всі проблеми. пи.си. така проблема часто зустрічається, якшо ставлять неоригінальні рулі в купі з лєвими перехідниками.
Відповідь: Підключення сигналу дякую вже зробив, там просто коли нажимав на руль йшла іскра до шурупа, воно і замикало час від часу
Відповідь: Підключення сигналу І в мене питання.! штатна бібікалка слабо сигналить дістав волговський, не можу підїднатися, чи є тут хто шарить в лепетриці?? волговский на 1 провід + (який подається під час натискання на клаксон. ) а штатни 2 проводи . як його підключити?
Відповідь: Підключення сигналу До волговського йде "+" по дроту, а "-" він бере з місця кріплення до кузова.
Відповідь: Підключення сигналу то я в курсі просто незнаю як його підключити, пробував " методом научного тику " не проходить. при підєднання + з волговського до контакта рідного сигналу то гудить волговськи до другого починає гудіти рідний (при чому не нажимаючи на клаксон) а як підключити щоб гуділи обидва і не самі по собі а коли я їх замкну на рулі :?::?::?:
Відповідь: Підключення сигналу А що, на рідному клаксоні "+" постійний? Бери тестер і розбирайся - так буде краще всього.
Відповідь: Підключення сигналу це нормально, просто в тебе сигнал управляється мінусом. тобі треба новий сигнал підключати через релюшку, ось і все.
Відповідь: Підключення сигналу а з цього місця можна поподробніше?? яка саме має бути релюшка? як і куди її підключати?:shock::smile:
Відповідь: Підключення сигналу релюшка може бути така наприклад як іде в комплекті з сигналізаціями, на базарі коштує десь 15 грн, 12 вольт 30 ампер, вона має 5 ножок 86- плюс живлення 85- мінус живлення 30- комут 87-комут 88-комут твій + підєднюєш до 86 ножки реле і до 30 ножки твій - який іде до сигналу коли ти натискаєш на руль підкл до 85 ножки з 87 ножки дріт підключаєш до + на тому сигналі шо ти хочеш доставити, а мінус там вже є (сигнал прикручений до кузова) 88 ножу не чіпаєш От і все, релюшку за вухо прикручуєш до кузова, або хомутом до чогось шо не відвалится! П.с. коли буш купляти релюшку не забудь купити до неї фішку.
Відповідь: Підключення сигналу ото дільна порада Дякую ) завтра або ще сьогодні зїжджу за релюшкою ) як поставлю відпишуся пі. сі. Dark Wind +1