Проблема полягає в наступному: коли двигун нагрівається вище ніж 70 градусів, рівень тосолу піднімається набагато вище максимальної позначки, коли двигун охолоджується, то рівень поступово падає на мінімум, погіршень в роботі двигуна немає, але насторожують скачки рівня ОР, це відбувається при кожному запуску двигуна вже напротязі 2-ох тижнів, автомобіль VW passat b3 1.8 моно інжектор.
така сама проблема у мене в авто пежо експерт 1,9тд.рывень тосолу на холодну норма, а коли теппература за 70 то випираэ тосол через заливну горловину,через клапан(( причому може виперти грам 150((У чому проблема то?
тоже думаю, что воздух... попробуй заехать передом на горку,аккуратно сними крышку РБ, дай средние (чуть выше) обороты двигателю и по держи так с 2-3 минуты, заодно поглядывай в РБ, если постоянно идёт воздух с ОЖ, то готовься к замене прокладки ГБЦ... Passat b3, проверь патрубки на течь, особенно хорошо проверь коврики в салоне, на предмет ОЖ с печки... тфу-тфу-тфу.... моно інжектор - звучит гордо...
в суботу в мене було також підняття вище рівня ож, але зверху охолоджуючої рідини плавало трансмісійне масло(з АКП). перевірили сьогодні в акп. бракувало 0,5л масла і вийшов з ладу від старості водо-масляний теплообмінник. нащастя тосолу в маслі виявлено не було(це була б повна дупа в плані фінансових втрат). поставили бу з коробки з маленьким пробігом, долили масла (синтетика Aral). за все 1000 грн
Новий теплообмінник на В3 коштував 300 доларів на Алексі (ціни 2010 р.), б/у - 800 грн. Масло Арал також дороге. Тобто вважаю, що Rules просто нічого не оплатив, майже даром і дуже добре, що швидко виявив цю проблему, з чим і вітаю. А де ремонтувався? По темі - клапанна кришка бачка ОР може вже не стравлювати повітря, а повинна.
новий теплообмінник оригінал коштує ~1800грн з замінників одна китайщина по 1000-1500 грн. бу оригінал в ідеальному стані взяв за 800грн, а робота і масло(>100 грн\літр) решту. робив в Романа в районі Стрийська-Наукова
ну, да... вот это то и не понятно, если так сдавливает патрубок, значит система герметична, остаётся - крышка РБ, обратный клапан...
нарот,а просту фізику ви забули,рідина має властивість збільшувати обєм при нагріванні,цей варіант не розглядали,чи рівень так збільшується що аж випирає!?
якщо є невеликі втрати ор і тиск в системі більше норми, то 100% прокладка ГБЦ або мікротріщини в головці(ознаки були такі як в тебе, змінив прокладку і тепер все гуд)
всім дякую з поради, проблеми позбувся, довелось замінити прокладку ГБЦ і кришку РБ , при заміні прокладки майстер порадив відшліфувати ГБЦ, чи обов"язково було це робити?