піднімається рівень охолоджуючої рідини при прогрітому двигуні

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Passat b3, 27 лип 2012.

  1. Passat b3

    Passat b3 Новачок

    Авто:
    Passat b3 1.8 MI
    Проблема полягає в наступному: коли двигун нагрівається вище ніж 70 градусів, рівень тосолу піднімається набагато вище максимальної позначки, коли двигун охолоджується, то рівень поступово падає на мінімум, погіршень в роботі двигуна немає, але насторожують скачки рівня ОР, це відбувається при кожному запуску двигуна вже напротязі 2-ох тижнів, автомобіль VW passat b3 1.8 моно інжектор.
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    бульки прицьому не йдуть? якщо ні, то не парся все ок
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А сам антифриз доливав? Я маю на увазі чи не було втрат антифризу протягом тих двох тижнів?
     
  4. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    така сама проблема у мене в авто пежо експерт 1,9тд.рывень тосолу на холодну норма, а коли теппература за 70 то випираэ тосол через заливну горловину,через клапан(( причому може виперти грам 150((У чому проблема то?
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Завоздушення системи.
     
  6. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    тоже думаю, что воздух...
    попробуй заехать передом на горку,аккуратно сними крышку РБ, дай средние (чуть выше) обороты двигателю и по держи так с 2-3 минуты, заодно поглядывай в РБ, если постоянно идёт воздух с ОЖ, то готовься к замене прокладки ГБЦ...

    Passat b3, проверь патрубки на течь, особенно хорошо проверь коврики в салоне, на предмет ОЖ с печки... тфу-тфу-тфу....

    моно інжектор - звучит гордо...
     
    Останнє редагування: 6 сер 2012
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    в суботу в мене було також підняття вище рівня ож, але зверху охолоджуючої рідини плавало трансмісійне масло(з АКП).
    перевірили сьогодні в акп. бракувало 0,5л масла і вийшов з ладу від старості водо-масляний теплообмінник. нащастя тосолу в маслі виявлено не було(це була б повна дупа в плані фінансових втрат). поставили бу з коробки з маленьким пробігом, долили масла (синтетика Aral). за все 1000 грн
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Фіга собі ціни... Скільки той теплообмінник коштує? А скільки робота? Бо масло явно дешевше 100 грн.
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Новий теплообмінник на В3 коштував 300 доларів на Алексі (ціни 2010 р.), б/у - 800 грн. Масло Арал також дороге. Тобто вважаю, що Rules просто нічого не оплатив, майже даром і дуже добре, що швидко виявив цю проблему, з чим і вітаю. А де ремонтувався?

    По темі - клапанна кришка бачка ОР може вже не стравлювати повітря, а повинна.
     
    Останнє редагування: 6 сер 2012
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    новий теплообмінник оригінал коштує ~1800грн з замінників одна китайщина по 1000-1500 грн. бу оригінал в ідеальному стані взяв за 800грн, а робота і масло(>100 грн\літр) решту. робив в Романа в районі Стрийська-Наукова
     
  11. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    можливо кришка не стравлює тиск.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Лишилось тільки вияснити звідки воздух взявся...???
     
  13. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    ну, да...
    вот это то и не понятно, если так сдавливает патрубок, значит система герметична, остаётся - крышка РБ, обратный клапан...
     
  14. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    нарот,а просту фізику ви забули,рідина має властивість збільшувати обєм при нагріванні,цей варіант не розглядали,чи рівень так збільшується що аж випирає!?
     
  15. andrey28

    andrey28 Початківець

    Авто:
    passat B3 1.8 універсал
    якщо є невеликі втрати ор і тиск в системі більше норми, то 100% прокладка ГБЦ або мікротріщини в головці(ознаки були такі як в тебе, змінив прокладку і тепер все гуд)
     
  16. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    Passat b3, так что же всё таки было? разобрался?...
     
  17. Passat b3

    Passat b3 Новачок

    Авто:
    Passat b3 1.8 MI
    всім дякую з поради, проблеми позбувся, довелось замінити прокладку ГБЦ і кришку РБ , при заміні прокладки майстер порадив відшліфувати ГБЦ, чи обов"язково було це робити?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)