Привіт всім , є бажання трохи підняти кліренс , хоча б на 2-3 сантиметра знайшов 2 варіанта один простий і менш затратний правда не знаю наскільки ефективний і як воно буде впливати на стан ходової банальна гумова чи силікова вставка в пружину , другий більш затратний вставки під пружини зі сторони кузова , більш дорогий варіант , відповідно питання , хто ставив перший і другий варіант і який ефект , є ще одна думка , це поставити пружини , від більшої машини , того ж пасата , в мене таке було на старому гольфі , але там пружини були від венто , то проїжав в таких місцях , де зараз би подер все дно , пружини не дуже хотів бюи міняти тому зупинився на двох варіантах , вставки в прижини і вставки під стойки , хто шо порадить і шо то по роботі і запчастинах
Вставки в пружини кліренсу не змінять, а лише впливають на мягкість стискання пружин. Проставки теж тре розуміти які ставити, бо поставивши лише під пружини вбєш стійку, поставивши під стійку - ніц не зміниться бо кліренс лише від пружин залежить. Коротше, єдиний нормальний варіант то ставити пружини довші і відповідно під них стійки шукати. Завше потрібно памятати що функція стійок то лише гасити коливання пружин, вони ні на що інше не впливають. І вибір стійок залежить від висоти ходу пружин.
Однозначно ставити пакет погані дороги і не видумуваит велосипед. Баффери нічого не дадуть. Проставки тільки збільшать плече навантаження на стійку, а її хід і робота пружини не зміняться. десь 3000 пружини вийдуть і хай ще 3000 комплект стійок. Ітого бюджет 6к. Проставки потім можуть боком вилізти...
зрозумів , тобто проставки не піднімуть її , але чому стойки впираються в кузов , і відповідно якщо стояка має нехай 50 сантиметрів і через вставку на 5 сантиметрів нехай , посадкова площадка зміщується на 5 сантиметрів , а отже вся машина робиться на 5 сантиметрів вища , ще одне по каталогу 4-го гольфа кліренс в нього 153 мм а в мене 130 , куда ділося 2 сантиметра тобто 20 мм хрен його знає , а ще я на стоянці мав можливість заміряти кліренс в бори , то там 180 мм , я вам скажу 5 сантиметрів то адекватна відстань , а враховуючи шо гольф шо бора на одні платформі , то чи могли б підійти стойки і прущини від бори на гольфа ? + ще проставки навіть на 20 мм і того виходить кліренс в 200 мм , такого навіть на мому старому гольфі не було а там були стойки і пружини від венто
купив ось такі проставки , правда мої були на 3.5 см , зараз кліренс 17 сантиметрів , одне , що дивує , що саме 17 сантиметрів не 16.5 а саме 17 за рахунок чого отримано було ще 5 міліметрів не знаю , але є шо є , машинка вроді як їхала так і їде звичайно зчеплення трошки гірше і швидкість набирає не так активно , але враховуючи відсутність страху перед ямами , то все ок , єдиний мінус це задниця на 5 міліметрів нища , хоча якщо їду сам то машина рівна , на мою думку найбільш адекватна проставка то є 3 сантиметра , тоді кліренс буде 16 і машина стоїть якраз рівно , якщо в ідеалі треба ще поставити шось на зад , але тоді то вже буде не гольф а тігуан , правда трошки з гіршою динамікою , тому поки на зад нічого не ставлю , загалом довольний до зими машина готова