Підняв гольф 2 ! Але є деякі сумніви...

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Green, 22 чер 2010.

  1. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Привіт всім ! Рік назад купив г2, зад був задраний дуже сильно (пружини від в2), задався ціллю підняти перід. Поставив аморти в4 і пружини г2, але не 360 мм, а 385 мм і товщина 12.8, а не 12.5 (посилені k+f). Машина стала як желізна табуретка. Вирішив нагрузити перід- поставив 9-кг захист, стало набагато м'якше, відстань від захисту до асфальту - 165 мм, ями і бордюри вже не такі страшні. Вже так від'їздив 1тис., але при попаданні у вибоїни деколи чути глухі удари в стійках. Питання: це вже погані аморти, чи зажорсткі пружини ?
     
  2. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    для того шоби було ще мягше трело на захист пару шайб по 3 кг наварити було би ще мягше :haha:
    Як на мене то то психологічний фактор бо +9 кг спереду мало шо вирішують.

    А по темі то перевір чи аммо нормальні то перш за все а потім на пружини гріши.
    Як перевіряти стойки в польових умовах методом розкачування машини думаю знаєш. ТО не дасть 100% впевненості але якшо стоки вбиті то мусив би побачити.
     
  3. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Як на мене амо в нормі.

    Тест на розкачку - все чудово, виробник - Більштайн, купив новими, поставив на поч. лютого. А може це нові пружини просідають займають своє робоче положення ? Хто як думає ?
     
  4. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Думаю цей тест нічого не покаже, на одному сервісі мені так дивились, і сказали що стойка ще може ходити. Через місяць я коли її міняв вона взагалі була без масла і крива, і не тримала взагалі ходила повністю вільно.
    Я також собі поставив вищі пружини через важкий балон, і амортизатори ходять набагато менше.
     
  5. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Можливо під підвищені пружини варто поставити газомасляні амо ?
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Ото ти дядьку познущався з машини... Понакручував колхозу і дивуєшся чому шось не так
     
  7. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    В чому ж тут такий колхоз ? Чи тим більше знущання ? Поясни. Я в своїх переробках нічого ужасного не бачу.
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    ужасного нічого, але чому ти дивуєшся, що машина стала жорстка і гупає на ямах? Ти ж поставив підвіску, розраховану на півтора рази більшу вагу.

    Інженери з розумними мозгами і чималенькими зарплатами придумали, яка підвіска має бути в гольфі, щоб він був опмальний в керованості і в комфорті, а тут ти раптом вирішив, що знаєш як має бути краще за інженерів.

    В результаті своїх переробок ти можеш очікувати тільки на одне - підвищення кліренсу. Комфорт і керованість машини можуть тільки погіршитися і дивуватися тобі нема чому.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Я би боявся так їздити!!! Керованість і робота амортів зовсім інша!!! Скоро чекаємо фотозвіт про заміну сайленблоків:D.
    Не роби Кантрі з простого Гольфа!!!
     
  10. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Згідний з тобою на 100%. Але при проектуванні авто інженери закладають в нього конструктивний ресурс, оскільки серійні авто беруть участь (зі значними чи незначн. переробками) в автоспорті. І в першу чергу це підвіска. Я зробив підвіску жорсткішою, керованість покращилась і це факт, особливо добре стоїть в поворотах. А на рахунок комфорту ... Які будуть поради на рахунок газомасл. амо ?
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    ??????
    Якщо були масло то буде ще жорсткіше!!!
     
    Останнє редагування: 22 чер 2010
  12. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Думаю буде ще жорсткішою,з нашими дорогами тільки масло (це моя думка).
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ще як варіант опорам аморт. і п-кам - гаплик!
     
  14. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Аморти для того і є щоб гасити адари. В тебе гасять удари: трохи аморти, а потім стакани!
     
  15. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Верхні опори в мене нові, поміняв разом з установкою нових пружин. Можливо масляний амо погано гасить коливання жорсткішої пружини, а більш жорсткий газ-масло робитиме це краще ?
     
  16. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Попробуй підставити мякші пружини,тоді побачиш результат.
     
    Останнє редагування: 22 чер 2010
  17. Wheelmann

    Wheelmann Active Member

    Авто:
    G3 ABF
    Клубна карта:
    000036
    Ти реально крутий, всі інші нєрвно курять в сторонці. Повернись до стоку або купи джип, але не колхозь :bad:

    [​IMG]
     
  18. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Я сам прихильник занижених підвісок, але реальність наших доріг примушує підвищити авто. Я ж не говорю про крайнощі, я шукаю розумний компроміс. Тому я і пишу на форумі, колхоз до мене не відноситься, найпростіше порадити вернути оригінал. А де ж технічні думки та ідеї ?
     
  19. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    Ну, на рахунок жорсткої підвіски, вона тобі допоможе тільки на рівних дорогах. Для Львова жорстка підвіска - це торбинка стаканам. Сайленти будеш частенько міняти. Газо-масло - до першої доброї ями. Тому ІМХО моя порада - роби підвіску м*якшою, бо на драбині злетиш з дороги.
     
  20. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Грін, не видумуй ровер, все давно вже придумано і не даремно воно придумано саме так. Якшо ти машину піднімеш високо, а при тому підвіску зробиш м"якою, то в повороти перестанеш попадати. Закони фізики не перетюнінгуєш. Якшо ти їздиш по бездоріжжю, то купи собі ниву, ну або гольф кантрі і буде тобі щастя. До речі, той самий гольф кантрі, він же високий не тому шо там аморти від пасата і пружини високі. Он приїдь на з"їзд, глянеш в Sasa машину
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)