ПІсля тривалого мандрування по безДоріжжю Волинської області зявився дивний симптом. Зранечку вирулю з гаража, спокійно їду кілометрів 3-4 в спокійному режимі з уже звичним масужуванням пятої точки та стимування нелесних епітетів в сторону дороги (у звязку з постійною присутністю пасажирів), починаю відчувати важкість у повороті рульовового колеса, зявляється незначне приклинювання. Характерно те що зявляється не одразу, а коли трохи проїхатись по вибоїнах. Одразу виникла думк про підшипник а валу, але тепер задумався про рейку, тим більш що вона трохи тарабанила ще з вересня місяця. Ситуація хоча ще і не критична, але неприємна і трохи напрягаюча, їздити в такому стані трохи страшнувато. Які будуть думки і поради?
Появився звук тертя (як втулки резинової або пластмасової) при повороті руля вліво. При не сильних кутах повороту не чути, а на кутах від 90 гр (але не повний виворіт руля) звук є. Що це може бути?
Доки не почнеш діагностику тобі ніхто конкретно не скаже! Може бути все що завгодно: і рейка і шарові і наконечники і опора і тяги. Продіагностуй! Зажени на яму і "передьоргай", чи попроси когось порухати кермом а сам в цей час передивись де люфтить, чи переслухай звідки шум (хруст). В мене потрапила водичка в рейку, почала підстукувати - трішки підтягнув - стук пропав а через деякий час з"явився знову, розібравши рейку отримав багато частинок дуже ржавого шарікового підшипника і сильне окисленння пари рейка-вал, купив б/у в відмінному стані і замінив.