Доброго всім дня. В4, повний вприск, 2,0 Симптоми:двигун тупить, важко набирає оберти, високих нема взагалі. При відключенні конектора від блока розходоміра повітря-все міняється в кращу сторону.
А який саме мотор? В мене мотор 2.0 (2Е) розходомір лопаткового типу. Якщо я відключу його то мотор пробує завестися типу хапає і відразу глохне. Без нього нема шансів завести машину.
В 2Е двигуні до повітроміра краще не лазити якщо не компетентні - краще до інжекторника звернутися. В мене було подібне - провал при легкому натисканні на газ (рушаючи з місця) + при розгоні машина відчувалась як на прив'язі - розганялась до якоїсь короткої межі і все - щось не пускало... Регулював з інжекторником сам повітромір: чорне коло коліщатко (030 - як на фото) відлаштовували разом з трамбльором і подачею повітря на патрубку до самого інжектора.
ну в мене трохи не такий блочок: на повітрянній трубі стоїть "чоколада" з електронікою, і з тої "чоколади" виходять 2 датчика в трубу. в середині труби був жовтий жирний наліт(і на датчиках теж), тож я все повичищав катраном, попередньо змочивши ВДшкою. Ну ніби заробило, не ідеально, але досить терпимо.
Поставив 4 роки назад таку московську штуку і забув... http://sensorwinners.ru/page/new_kontroller_03-2016