Дістав мене карбюратор Pierburg 2e2. уже і ремкомплект поміняв і у хорошого майстра був, а він і далі вимахується. порадили мені поміняти Pierburg 2e2 на Solex 2108кажуть що забуду про свої проблеми з карбом а також гольф стане економніший. Що ви мені підкажети?
в інтернеті гуляє відео про мужика який показав, як здійснити таку заміну. працює як годинник, але позбуваєшся усіх зручностей. - потипу автоматичного підсоса, зима-літо і те. де. як схочеш шукати відео: "теория ДВС ..."
У всіх майстрів що був зі соїм 2Е2 і які не могли його зробити радили замінити на робочий 2Е2 чим на 2108карб. Казази якщо хочеш їздити на фірі то вперед. Заїдь до Андрія на боткіна , якщо не зробить тоді вже думай про заміну.
Гарний майстер завжди зможе відновити працездатність авта, а не буде рекомендувати поставити "колхозну" деталь бо в нього нехватає вмінь! Це моя думка. Колись заїджав зі своїм карбом на СТО до гарного карбюраторщика, то він мене непустив в бокс, сам загнав авто і послав мене гуляти на пару годинок. Опісля я забрав ідеально відрегульований карб і подальші ремонти в мене зводилися лише чисткою та заміною діафрагм. Хоча до нього десь від 10ти людей чув що краще поставити СОЛЕКС, та я стикався з ним на таврії тому для мене це був не варіант. Доречі той карб у мене забрали "з руками" за 800грн після переходу на вприск, а горе майстри казали що його вже ніхто не відрегулює.
Pierburg 2E Підскажіть хорошого майстра у Луцьку. Карбюратор прочищений тільки відрегулювати неможу. А саме зранку, нема прогрівочних обертів.
Минув рік як поміняв Pierburg 2e2 на новий Solex 2108, за усі проблеми із холостим ходом та іншими проблемами з якими стикався раніше забувся. Тай взагалі до карба не заглядаю.Економія є, але не значна. Що правда ставив карб трішки по іншому як той майстер з відео. Отже усе вийшло досить нормально. Я задоволений.