підкажіть будьласка які краще пильники брати? восени міняв пильник шруса внутрішнього, ставив FEBI, зараз знову треба міняти бо вже тріскається, не хочеться попадати на шрус, так от які краще брати?????????????
Саме цікаве, що рідні оригінальні пильники були пластикові і ходили років 15-20, а нових гумових вистачає на 1, ну максимум 2 роки. Ставив я SPIDAN - проїздив рівно рік і замінив на б/у оригінальні - вже 1,5 роки політ нормальний.
Ставив всігда спідан... Тоість раз ставив, на 4 роки хватило і наразі ніц не бракує... Хоча можливо є підробки ) наїздив тисяч 40
Ну я запчастини беру в кулєги, який сам сюди їх і тягає з польщі, тоість можливіть купити підробку виключена ) Тоість по якості думаю вони не погані...
Мені тре поміняти правий пильник (хочу замінити обидва, якщо вони не діляться на лівий/правий то супер, якщо діляться - то тре комплект)... може твій таварісч привезти?
SPIDAN є справжній і нажаль ні. В себе на СТО ставимо тільки ті які нам привозять з Польщі. Нарікань на якість не було. Зовн пильник правий і лівий однакові На пасат Б-4 1,8 внутр є праві і ліві, в зв'язку з тим що праві дорожчі (120грн/шт) деякі "умєльци" на праву сторону натягають лівий і відповідно він довго не служить
дякую всім хто відгукнувся, будем пробувати спідан, от тільки як визначити чи не підробка і не лоханутись?
Довелось знімати хомут з пласмасового пильника... Терер ніяк не можу його зажати... які будуть пропозиції. Які вже тільки хомути не ставив.
Привіт! Добрі виробник Lobro Lobro це той самий SPIDAN, В пачках СПІДАН попадається більш за все лоберо. Візьми крашче ЛОБЕРО і не будиш мати проблем!
Я вже 2 раза ставив залізний хомут и пластмасовий пробував. навіть на закрутку, хоч такі і не ставляться. всерівно пропускає. Кажуть що пластмасові важко зажати... але ж виробник якось зажав його. А резиновий пильник по відомим причинам не хочеться ставити, тим більше що цей хороший.