Привіт всім, Вчора продав свого Гольфа. І тепер я піший учасник клубу. Приклею на спину наклейку клюбу і поки що так буду ходити
Відповідь: Піший учасник клубу. Duke, я так поняв то не на довго. Шо береш і кіко взяв за гольфа як не секрет?
Відповідь: Піший учасник клубу. Нарахунок недовго незнаю, і ще незнаю що візьму. Чекаю поки щось цікаве появиться за цікаві гроші. свого віддав в тому стані в якому він був за 3.5к
Відповідь: Піший учасник клубу. Ти не один!!! Я від минулого вівторка теж без коліс!!!:-( Хочу Пасат 4-5!!! Який краще брати дизель чи бензин???
Відповідь: Піший учасник клубу. Народ, щоб вже нову тему не створювати тут спитаю. Чим відрізняється Б4 від Б3 (ну крім вигляду) і чому н.п. Б3 93 р.в. коштує десь на 2 тис. дол. дешевше ніж Б4 94р. Хочу теж свій продавати і брати Б4 (за доп. фін. допомоги батьків), але сумніваюсь чи вартує переплачувати. Порадьте!
Відповідь: Піший учасник клубу. Ну шматрі. Закінчувався *93й рік, нова версія (що зараз Б5) ще не був готовий, а в салоні не появлялися машини а той Б3 вже реально став ніби не новим і ціни були дешеві (тіпа), маркетинговий хід, роБЛЯть перехідну модель Б4 змінюючи фари, бампера, решітки і деякі аксесуари і тіпа нова модель Б4 ставлять на порядок дорожче. Тому Б4 випускався з *94-*96 року, а в цей час і вийшов Б5 який був радикально інший. Зато в модельному ряді Джетта2 - Венто - Бора радикально інші моделі, з Пасатами не встигали. Ніби все. А Б4 дорожче бо так повелося в народі, тіпа свіжіша модель ну і рік випуску.
Відповідь: Піший учасник клубу. Чув шо 5-ий має слабеньку ходову на наші дороги. (якщо помиляюсь - то поправте).
Відповідь: Піший учасник клубу. Катаюсь на Б-5 1999р.в. 20v вже 2,5 роки. Короткий звіт по ремонту (я не рахую заміну гальм колодок, фільтрів і т.п. - бо це ТО а не ремонт) 1) поміняв кермову рейку бо текла коли купляв (роблю поправку, авто використовується в сибірському клыматі при температурах -20-40 морозу з 2002 року, тому рейка і потекла) 2) Поміняв всі пружини на оригінальні з пакету "погані дороги" бо авто низько "сидів" 3) зараз треба в підвісці поміняти один верхній та один нижній речаг. Все. За 2,5 роки більш нічого не робив. Проїздив 37 000км, з них 99% в міському режимі при морозах до -45. Ще міняв щеплення на 150 000км., але це мона теж віднести до планового ТО.
Відповідь: Піший учасник клубу. Народ, а чим венто гірший/кращий за Б4 пассат? І розміри салону та багажника дуже різняться?
Відповідь: Піший учасник клубу. Про Б5 писав тут http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showpost.php?p=3647&postcount=8 http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showpost.php?p=3648&postcount=9 + про мій дизель (єх...) http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showpost.php?p=9801&postcount=24
Відповідь: Піший учасник клубу. Помиляєшся. там ахірітєльна ходова но дорога. Джеремі не дасть збрехати, ну і Піонер мабуть також!
Відповідь: Піший учасник клубу. Сам не пробував, але з того що читав то вона дуже добра комфортністю і стійкість авто, але погана тим, що для її полегшення використовували "силумін", який не для наших ям (та сама ситуація з Мерсами "очкариками" до 2002 р.в. (потім там знову почали ставити ходову від 124))!. Можливо я помиляюсь, але колись багато про це начитався.
Відповідь: Піший учасник клубу. силюмін звісно трішки слабший, але не на стільки щоб був паршивим, ми ще на 357 років купуємо машини.
Відповідь: Піший учасник клубу. бо в кожного своя думка а можеш пояснити чим саме силюмін гірше від сталюки? на що саме воно впливає, розриває, гне, крутить, зношується, частіше міняти? повторюся, ми і так по 100 років не будемо їздити на наших бібіках, а на той час експлуатації думаю це не завадить.
Відповідь: Піший учасник клубу. Цитата1 "Passat В5 1997 года,... Это уже представительский класс. Своевременное регламентное обслуживание, максимально бережная езда по нашим "дорогам" - в принципе панацея от частой замены силуминовой подвески и прочих проблем, зависящих от эксплуатации данного аппарата (и не только его)." Цитата2 "поездил я на 4ом и на 5ом пассате. 4ый хороший надежный пассат с хорошей подвеской, но дизайн лично мне не очень. незнаю только где ты его за 200 найдешь.. у нас слесарь за 11.000$ продаёт, турбодизель правда. говорит по объявам 12-13. б5 нравится по салону и по дизайну, мотор 1.8турба просто пушка, коробка автомат добавит комфорту. это уже ближе к представительскому классу. одна беда - силуминовая подвеска, и на её обслугу ты потратишь мин 500 баков в год, то есть в плане обслуги не самый хороший выбор для наших дорог но у меня душа лежит ближе именно к этому автомобильчику"
Відповідь: Піший учасник клубу. Казки... В Москві весь комплект ричагів коштує трішечки менше ніж 400 баксів... На Герман у Києві моторс комплект - 3500 грн поставити - ну ще 200 У мене за 2 роки їзди накрився тільки один ричаг... Поміняв 3 (ніби-то здихали) І то на стукаючому проїздив тисяч 5-7... Зараз в нового господаря накрилися інші 2 (пробіг 136 т.) Просто капець яка дохла хадова... Біда в тому що купують дешеві, от вони і сипляться через 10-15 тис. Оригінал з заводу ходить 90-150 т... Після заміни 60-80 т...
Відповідь: Піший учасник клубу. Ну ось, а з чого починалось ???:evil: Просто пожалівся що пішохід...А далі роздули теми про відмінності і +- пасатів.
Відповідь: Піший учасник клубу. Та просто якщо піший учасник, то треба щось значить купляти. А тому і роздуми що саме.