Всім привіт, от недавно виявив таку цікаву проблему: двигун 1.3 НЗ (повний інжектор), робився кап ремонт: замінене було майже все: генератор, стартер, масляний насос, проводка, вся система охолодження з радіатором, прокладка ГБЦ, свічки, кільця, всі фільтри рідини і т.д., почищені форсунки і впускний колектор По звуку працює - пісня: оберти не скачуть, заводиться з пів оберта, все працює так ніби щойно з заводу. Розхід біля 6л. по місту))) Але почав замічати, що чогось не вистарчає. Сьогодні вирішив розібратися і от що виявив: На холостих крутиться хоть до 7 тис. але коли хочеш пробуксувати, то при знятті з щеплення: машина стоїть на місці, обороти падають до 2-х тис. і тоді машина починає плавно рушати. На мокрій бруківці - буксане до 1 сек. і так само. На першій передачі їде до 4-х тис. на другій до 3.2 тис на третій до 2.8 тис після набору даної кількості обертів машина перестає розганятись і починає дьоргатися. Перше що спало на думку це то що машині не вистарчає потужності, бо щось подібне бачив на автомобілях що були дико перевантажені чимось. В даному випадку до капіталки вона швидше розганялась навіть коли тягнула причеп. Але може є і інші причини. Цікаво що скажуть форумчани)
Не відрегульований вприск, або якщо це Дігіфант то брешуть якісь датчики і склад суміші не відповідає режиму нагрузки.
Майже ніяким!!! там немає діагностичного роз"єму, тому тестується за допомогою тестеру чи остсилографа(незнаю як правильно пишеться). Для початку перевір тиск палива в рампі, в мене на моєму НЗ був пошкоджений підкачуючий насос(той що в баці) то на холостих працював супер а під нагрузкою давився доки в полі не став(попала кака під турбінку і заклинила її). Перевір всі вакуумні трубки чи вірно під"єднанні(в книжці є детальний малюнок їх підключення). Перевір вакуумний регулятор кута запалення він теж може давати таку проблему (було ще на карбюраторі). Спробуй відключити лямбду, нехай двигун попрацює в аварійному режимі, якщо працювати не буде значить проблема в датчику кількості повітря(той що на воздухані). А більше там дивитися і нічого, ну звісно якщо в глушник не запханий качан кукурудзи. Все крім тиску можеш перевірити вдома. Успіху!
для того щоб тему можна було закрити - ставлю заключний допис: проблема була усунена заміною трамблера, свічок та всіх проводів, що їх з'єднують, після чого машинка почала їздити так ніби щойно зійшла з конвеєра)) Велике ДЯКУЮ і низький уклін колезі Донецькому, за те що знайшов та виправив цю проблему.