після кап ремонту - двигун не тягне

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем andriy89, 9 лис 2011.

  1. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    Всім привіт, от недавно виявив таку цікаву проблему:

    двигун 1.3 НЗ (повний інжектор), робився кап ремонт: замінене було майже все: генератор, стартер, масляний насос, проводка, вся система охолодження з радіатором, прокладка ГБЦ, свічки, кільця, всі фільтри рідини і т.д., почищені форсунки і впускний колектор

    По звуку працює - пісня: оберти не скачуть, заводиться з пів оберта, все працює так ніби щойно з заводу. Розхід біля 6л. по місту)))

    Але почав замічати, що чогось не вистарчає. Сьогодні вирішив розібратися і от що виявив:

    На холостих крутиться хоть до 7 тис.

    але коли хочеш пробуксувати, то при знятті з щеплення: машина стоїть на місці, обороти падають до 2-х тис. і тоді машина починає плавно рушати.

    На мокрій бруківці - буксане до 1 сек. і так само.

    На першій передачі їде до 4-х тис.
    на другій до 3.2 тис
    на третій до 2.8 тис

    після набору даної кількості обертів машина перестає розганятись і починає дьоргатися.

    Перше що спало на думку це то що машині не вистарчає потужності, бо щось подібне бачив на автомобілях що були дико перевантажені чимось.
    В даному випадку до капіталки вона швидше розганялась навіть коли тягнула причеп.

    Але може є і інші причини.

    Цікаво що скажуть форумчани)
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не відрегульований вприск, або якщо це Дігіфант то брешуть якісь датчики і склад суміші не відповідає режиму нагрузки.
     
  3. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    дякую за відповідь, там стоїть Digijet,
    а яким чином можна перевірити та відрегулювати вприск?
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Майже ніяким!!! там немає діагностичного роз"єму, тому тестується за допомогою тестеру чи остсилографа(незнаю як правильно пишеться). Для початку перевір тиск палива в рампі, в мене на моєму НЗ був пошкоджений підкачуючий насос(той що в баці) то на холостих працював супер а під нагрузкою давився доки в полі не став(попала кака під турбінку і заклинила її). Перевір всі вакуумні трубки чи вірно під"єднанні(в книжці є детальний малюнок їх підключення). Перевір вакуумний регулятор кута запалення він теж може давати таку проблему (було ще на карбюраторі). Спробуй відключити лямбду, нехай двигун попрацює в аварійному режимі, якщо працювати не буде значить проблема в датчику кількості повітря(той що на воздухані). А більше там дивитися і нічого, ну звісно якщо в глушник не запханий качан кукурудзи:). Все крім тиску можеш перевірити вдома. Успіху!
     
  5. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    осцилограф :blush:
     
  6. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    для того щоб тему можна було закрити - ставлю заключний допис:
    проблема була усунена заміною трамблера, свічок та всіх проводів, що їх з'єднують, після чого машинка почала їздити так ніби щойно зійшла з конвеєра))
    Велике ДЯКУЮ і низький уклін колезі Донецькому, за те що знайшов та виправив цю проблему.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)