Після запуску двигун глохне через 4с.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем vitaliymaxxx, 13 січ 2013.

  1. vitaliymaxxx

    vitaliymaxxx Новачок

    Авто:
    jetta II
    Авто джетта 2. Карб 2е3 двигун 1,3. після запуску двигун глохне через 4-6с. Автоматика запуску працює, електромагнітний клапан клацає.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Викрути свічки і подивись в якому стані, якщо чорні закіпчені то іде перелив бензтни і заливає свічки, якщо білі сухі то не поступає бензин у достатній кількості і хватає тільки щоб завестись.... відповідно і причину треба шукати по різному
     
  3. vitaliymaxxx

    vitaliymaxxx Новачок

    Авто:
    jetta II
    Несправність прийшла раптово. Завів двигун хвилин через 5 почав рух метрів через 300 заглух
     
  4. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Скоріш за все карб

    Привіт
    У мене наблюдались такі викрутаси коли неправильно працював холодний пуск і прогрів . Потепліє і все стане на місце.
    Вирішується регулюванням системи півавтоматичного підсосу (холодного пуску ).
     
  5. agent

    agent Початківець

    Авто:
    джетта2
    В мене теж так коли холодно, но після другого або третього запуску не глохне.
     
  6. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    клапан

    Привіт
    дивись на термоклапан (чорна таблетка зправа вверху на карбі )
    Холодний продувається після подачі 12 вольт - через 6-8 сек закриваєтьсяю
    може бути трубка погана.
     
  7. vitaliymaxxx

    vitaliymaxxx Новачок

    Авто:
    jetta II
    На даній модифікації карба стоїть діафрагмовий механізм відкриття повітряної заслонки з одним виходом без термоклапана[​IMG][​IMG]
     
    Останнє редагування: 14 січ 2013
  8. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    В твому випадку потрібно регулюванням виставити зазор повітряної заслонки.
    на холодній машині ставиш кулачок на найвищу ступеньку , підключаєш довшу трубку до
    механізму відкриття повітряної заслонки. Далі створюєш вакуум , і перевіряєш ( сверлом ) зазор повітряної заслонки (4,8 - 5,1 мм) .Регулюється гвинтиком під шестигранник,
     
  9. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    в мене теж було шо глохла , але то коли ше нагрітися не дав , тобто 5 хвилин прогрів і поїхав , то поки стрілка показника температури тосолу , не вийде за першу білу поділку , то глохнути не перестає , то в такому випадку , їдеш і чекаєш поки нагріється , як тільки першу білу перетнула оберти на 800 і стабільно працює , глохнути перестає може ти її не нагрів повністю , дятьку а який розхід в тебе так цікаво ??
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)