питання по двигуну

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Shumaxer, 7 кві 2019.

  1. Shumaxer

    Shumaxer Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf III(колишня) VW B4
    хочу купити гольф або пасат який краще вибрати двигун AFT 1.6 чи 2E на коробці автомат?
    +- по моторам, якщо хтось знає. Будо б добре знати нюани їхні.
     
  2. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    яке покоління Гольфа хочеш ?
     
  3. Alibabaeвич

    Alibabaeвич Новачок

    Авто:
    Audi80:Audi 100:Audi A6:Golf 4
    Вітаю!
    Щоб не відкривати нову тему,вирішив написати сюди,можливо хтось з таким стикався,та як вирішив?
    Двигун 1.6 AKL,хто на такому.той в курсі про заміну свічок...
    Не вперше викручував та закручував без зняття впускного колекора.але сталась засада...
    Підійшов час заміни свічок,ключ звичайно маю з карданчиком,складніше замінити на другому циліндрі.
    не буду писати про цьогорічну зиму(змерз та згадав багато не пристойних слів),корочше кажучи перекосило свічку і нарізав пару витків нової різьби на ГБЦ
    Всі мої спроби попасти на рідну різьбу були марні,по тихеньку дотягнув по новій,але на один виток так і не дотягнув(побоявся зірвати,трохи сили в руках є)зараз колодязь мокрий.
    Чи можливо відновити рідну різьбу?,щоб не свердлити ГБЦ і ставити перехідник(футорку)?
    Дякую.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тому і сталась засада що міняв свічки не знімаючи колектора...потихенько зрізався перший виток різьби... і в якийсь раз просто пішов не по різьбі...це стандартна ситуація на тому двигуні... свічка до половини має легко закручуватись рукою... а так як там не можна засунути руку і неможливо проконтролювати чи свічка стоїть рівно...то маєш результат.. Тепер знімай колектор і дивись на скільки сильно зіпсував..якщо різьба зіпсута більше як на три чотири витки треба ставити футорку, бо в якийсь момент компресія в 10 атм. вирве свічку розфігачить колектор ну і все що з тим повязано...Якщо зіпсутий тільки початок то можна поправити мітчиком...шоб стружка не попала в циліндри мітчик густо змазати салідолом і після двох трьох витків витягувати знімати стружку і знову салідол...Насправді щоб зняти колектор - година часу
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    привіт всім. в друга проблема з роботою двигуна на Гольф 4 1.4 16v. На оборотах 1200-1700 троїть , сіпає , буває заглохне. Катушка . дроти поміняні , діагностика не покахує помилок. Дроссельну замінили на бу . Знаю шо може бути 100 причин, не знаю в який бік шукати?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А що на ХХ...?
     
  7. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    На ХХ все добре, але навіть коли стоїш на нейтральній і помаленьку піднімаєш оберти , то при 1200 і до 1700 починає труїти. На великих все ок.. можливо і підсос десь , немає димогенератора, до кого можна звернутись з тим голфом?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тре діагностувати.... можу подивитись
     
  9. Herson

    Herson Новачок

    Авто:
    renault
    Гольф не плохая машина, у меня был 4.
     
  10. Golf4

    Golf4 Новачок

    Авто:
    Golf 4
    Хетчбек
    Доброго ранку.Порадьте будь ласка до кого звернутися знайти причину і відремонтувати.
    2 місяці тому пропав тиск масла.Поміняли масляний насос.Наїздив 2,5 тис і знову спрацював датчик.Заміряли тиск- на гарячу 0,4.мотор 1.4 16.Дякую.
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Думаю, що буду містером "очевидність" ;) - поганий датчик тиску масла(можливо проводка чи окислені контакти, які працюють через раз) або поганий масляний насос (буває, що замінений теж поганий).
    Якщо міряли механічним манометром, то мабудь датчик все таки добрий - тоді тре дивитися до помпи...
     
  12. Golf4

    Golf4 Новачок

    Авто:
    Golf 4
    Хетчбек
    Дякую.Може по виробниках масляних насосів підкажете.
    Ваг-дорогий,більше 6000 .З замінників
    Продавець пропонує febi-2000.Чи може щось краще є?Підкажіть з досвіду.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ВАГовські масляні насоси практично не летять..в них така конструкція що тиск дають завжди. Хто тобі порадив міняти насос- той слабо орієнтується в ремонтах. але раз поміняли то це підтверджує що проблема не в насосі. Якщо дані які ти дав зроблені механічним манометром то проблема в ущільненнях в двигуні які мають тримати тиск. тиск тримають 1.вкладиші на колінвалі 2 Гідрокомпенсатори в ГБЦ, масляні форсунки для охолодження поршнів ( якщо вони є на твому двигуні). Я виходжу з того що в піддоні все нормально,маслозабірник не погнутий і все таке інше, з масляним фільтром теж все нормально і немає ніде тріщин звідки масло йде. Щоб ліквідувати проблему з тиском масла часом треба робити капітальний ремонт двигуна. Ну і накінець якість масла має бути добра
     
    Останнє редагування: 7 лип 2021
    • Подобається Подобається x 1
  14. Golf4

    Golf4 Новачок

    Авто:
    Golf 4
    Хетчбек
    Дякую за відповідь.Чи ви би це поремонтували?можна до вас записатись на ремонт на наступний місяць?Якщо би згодились,напишіть адресу сервісу та контактний номер для узгодження часу.Гарного дня!
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    097 544 68 49 Юрій
     
  16. lipi13

    lipi13 Початківець

    Авто:
    volkswagen JETTA mk2 cupe
    Golf 7
    Вітаю, порадьте будь ласка в який сервіс звернутись, де якісно замінять ланцюг грм на Golf 7 1.8, і якого виробника можна розглядати запчастини, дякую.
     
  17. kola96

    kola96 Новачок

    Авто:
    ваз
    це їхня болячка
     
  18. DenL

    DenL Active Member

    Авто:
    Priora
    Обираючи між двигунами AFT 1.6 і 2E 2.0 для Volkswagen Golf або Passat на автоматичній коробці передач, варто врахувати кілька факторів: ваші потреби, стиль водіння, витрати на обслуговування та надійність. Розглянемо основні особливості кожного двигуна.

    1. AFT 1.6 (75 к.с., інжектор):
    Переваги:
    • Економічність: Споживає менше пального порівняно з 2E. На трасі — близько 6-7 л/100 км, у місті — 8-10 л/100 км.
    • Простота конструкції: Надійний атмосферний двигун, легко обслуговувати та ремонтувати.
    • Доступність запчастин: Запчастини дешевші й широко доступні.
    • Відносна довговічність: При належному обслуговуванні може пройти понад 300 000 км без серйозних проблем.
    Недоліки:
    • Слабка потужність: Для важкого Passat це може бути недостатньо. На автоматі розгін стає ще повільнішим.
    • Динаміка: На трасі може відчуватися нестача потужності, особливо при обгонах.
    • Чутливість до якості пального: Рекомендується якісний бензин і своєчасна заміна фільтрів.
    2. 2E 2.0 (115 к.с., інжектор):
    Переваги:
    • Більша потужність: 115 к.с. забезпечують кращу динаміку, що особливо важливо для важчого кузова Passat.
    • Тяга на низьких обертах: Зручний у місті та на трасі, легко здійснювати обгони.
    • Надійність: Відомий як витривалий двигун із хорошим запасом ресурсу (до 400 000 км і більше).
    • Менше навантаження на автомат: Завдяки більшій потужності двигун працює з автоматичною коробкою передач м'якше.
    Недоліки:
    • Витрати пального: Вищі, ніж у AFT. У місті може споживати 10-12 л/100 км, на трасі — 7-8 л/100 км.
    • Обслуговування дорожче: Деякі запчастини та ремонт можуть бути вищими за ціною.
    • Вага двигуна: Додаткова маса може трохи погіршувати керованість, але це мінімальний нюанс.
    Коробка автомат:
    Обидва двигуни на автоматі будуть трохи "тупішими", ніж на механіці. Перед покупкою обов'язково перевір автоматичну коробку передач:

    • Чи немає поштовхів при перемиканні передач.
    • Чи плавно працює коробка на прогрітому двигуні.
    • Рівень і стан трансмісійної рідини (повинен бути чистий і без запаху горілого).
    Рекомендація: Якщо пробіг великий, варто звернути особливу увагу на стан автомата, адже ремонти АКПП можуть бути дорогими.

    Що краще обрати:
    • Golf: Якщо потрібен економний, простий і надійний автомобіль для міста — двигун AFT 1.6. Він легший, компактніший і підходить для повсякденної експлуатації.
    • Passat: Для комфортних подорожей, особливо на трасі, краще підійде двигун 2E 2.0. Потужність важливіша для такого авто.
    На що звернути увагу при покупці:
    1. Стан двигуна: Замір компресії, перевірка витоків масла та роботи паливної системи.
    2. Стан автомата: Діагностика в сервісі — це важливо, особливо для авто з пробігом.
    3. Історія обслуговування: Чи вчасно змінювали ремені ГРМ, масло, фільтри.
    4. Корозія: Для старих Volkswagen кузовна частина теж може бути критичною.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)