Питання по гідрокомпенсаторах

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Alexandrut, 26 січ 2012.

  1. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    З появою холодів почав хаотично постукувати гідрокомпенсатор після заміни масла, один раз почне стукати при холодному запуску, а другий раз стукає при гарячому запуски або при тривалій (15-20 хв) роботі на холостих. Грішив на погане масло - думав підробка попалась і не тримає вязкість, хоча використовую Castrol 10w40 та купляю його вже два роки в одного знайомого. Вирішив поїхати до майстра, при діагностиці виявилось, що стукає компенсатор на 4-му циліндрі - просажений, та й всі інші трошки просідають, хоча й пройшли лише 33 тис. км. - Ровіль, це напевно й було причиною шуму (тарахкотіння) в районі головки. Вирішив замінити масло та всі гідрокомпенсатори - вибрав "Інна". Після того як забрав автомобіль був приємно здивований тихою роботою двигуна, однак проявився один недолік: при гарячому запуску починає знов стукати той же компенсатор, а через 20-30 сек. роботи перестає, а якщо заглушити та почекати 15-20 хв. то при запуску не стукає. На таке запитання майстер пояснив, що в посадочному колодці компенсатора виробітка і тому не тримається гаряче масло, а потім при роботі закачується і працює нормально. Підкажіть, в чому може бути проблема? Чи свідчить це про дефект головки? Чи може майстер просто не ті гідрокомпенсатори взяв, оскільки на мій двигун у різні роки випуску різні компенсатори ставились? Дуже дякую за поради!!!
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Майстер правильно сказав... маєш виробітку і гнізді гідрокомпенсатора в ГБЦ
     
  3. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Kym, і що в такому випадку робити? Кататись і забити? Чи є ремонтні гідрокомпенсатори збільшеного розміру? Майстер казав, що норма 0.2-03 мкм, а в мене 0.7, максимум 1.0, так?
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ремонтних ще не зустрічав... може китайці скоро і будуть випускати, але нічого проце не чув..... Сильно забити і кататись не вийде. Бо з пробігом зазори збільшуються а відповідно тиск масла в ГБЦ падає і починає моргати лямпочка і пищати зуммер. Тимчасово лікується густішим маслом. Повністю лікується або ремонтом ГБЦ або заміною ГБЦ
     
  5. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    kym, а не міг майстер просто помилитись з номером гідриків під мій двигун? Скільки може коштувати в гарному стані ГБЦ?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А що там помилятись.... шат в гніздах рукою чути... легко перепровірити... можеш зняти клапанну кришку і завести двигун і подивитись з під яких гідриків найбільший фонтан масла (тільки акуратно все прикрити тряпками бо масло може все обхляпати). Нормально то масло має чуть чуть бризгати, або булькати з зазору :гніздо / гідрокомпенсатор
     
  7. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Юра, а яким чином можна відремонтувати ГБЦ, а то міняти на іншу не хочеться так як лише 30 тис. тому ремонтував: шліфував нижню площину, замінив направляючі, клапана, компенсатори, тепер знов компенсатори....?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В нас є спеціальні майстерні які виключно ГБЦ займаються. Треба фрезирувати гніздо під втулку. Втулка запресовується і все... маєш нульовий варіант. Справа в ціні- в нас за одне гніздо беруть 120-150 грн. і якщо всі вісім погані то получається кругленька сума. А менше більше пристойна б/у ГБЦ - 500-600 грн, а часом можна попасти майже по ціні люмінію
     
  9. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Юра, а може бути проблема не в гніздах гідриків, а в поганому тиску масла?
    Оскільки було в мене масло Castrol 10w40 (полусинтетика з вязкістю при 100 градусах 14,5), а я залив Gulf Racing 10w60 (синтетика з вязкістю при 100 градусах - 24,1), так здається мені, що гідрики почали ще більше тарабанити і на прогрітому моторі шелестіти.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так поганий тиск масла якраз і є через розбиті гнізда гідрокомпенсаторів. Уяви що маєш труби по яких насос качає масло...і в одній трубі маленька дюрка... от тиск масла і падає. Двигун приблизно те саме тільки всі механізми що крутяться і трутся сидять на зазорах і якщо зазор завеликий - маємо дірку в трубі.
     
  11. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Весело, дякую за інформацію. Kym, що порадиш робити? Щось ремонт моєї ГБЦ не викликає в мене довіри, оскільки там напевно вже й розпредвал гуляє, і ніхто не знає на скільки вистачить тих гільз під гідрокомпенсатори... А якщо міняти ГБЦ то всерівно потрібно її на дагностику, а там якусь направляючу потрібно замінити, клапан притерти, прокладки нові і так далі....., то краще вже весь двигун б/у переставити не вскриваючи його і не паритись, що скажеш?
     
  12. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    kym, ти як завжди був правий: в суботу поміряв тиск масла: в голові на гарячому двигуні на холостих - 0, на 2000 об/хв. - 0,5-0,8, а на масляному фільтрі тиск на холостих - 3, на 2000 об/хв - 5,5 - ось Вам і модернізація двигуна коли забрали датчик тиску масла з головки (двигун ABS)...
    Я взагалі в шоці, не розумію як воно там їздить...
    Тепер шановні форумчани прошу допомоги у пошуку доброї ГБЦ під мономотронік в зборі з гідриками та можна з колекторами з кріпленнями прийомної труби на 4-ри шпильки????
    Чекаю пропозицій 097-915-16-90 Саша
     
  13. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Виявляється знайти ГБЦ у доброму стані не так вже й просто, старі вже ці машини....
    Лекше весь двигун змінити, але шкода викинутих коштів на його ремонт...
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це теж лотерея. Такого типу двигунів в доброму стані чим раз меньше. Ті що в нас на Україні продаються - то майже всі вбиті.... тобто після заміни на кращий... з Польщі везти не не дуже вигідно і поляки не хочуть з тим возитися (бо мала ціна для них), а як перевезти сюда то і ціна росте через транспорт і митницю. Та й невідомо що привезеш... кіт в мішку... а назад не вернеш. ми останнім часом капіталим двигуни... трохи дорожче, але хоч знаєш що маєш, а не шукаєш через пів року наступний двигун...
     
  15. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Я з тобою згідний, що капіталити краще, але на скільки?
    Яка гарантія на капіталений двигун? Яка гарантія, що через пів року не вилізе те до чого не торкалась рука майстра?
    Капіталити це завжди дорожче в рази, я вже не говорю про якість запчастин, які ставлять в двигун і які ти не провіриш поки не складеш та не покатаєшся....
     
    Останнє редагування: 20 лют 2012
  16. Перт

    Перт Новачок

    Авто:
    Ауді 100
    Питання для Кума

    Цікавить адреса де кум ремонтує автомобілі, бо як бачу по відповідях дуже фаховий майстер.
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В Солонці.....
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)