Питання по карбюратору Пербург 2е2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Pavhom, 2 бер 2012.

  1. Pavhom

    Pavhom Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.8 GU
    Клубна карта:
    000079
    Вже багато намучився з налаштуванням цього карба, все вроді би працює добре, але одну проблему ніяк неможу перемогти! проблема така- коли машину заводжу на холодну все починає працювати добре оберти 1800 (холодний пуск) потихеньку по мірі прогріву починають падати коли доходить до 1100 ще все впорядку все працює аж коли 900-950 проходить секунд 10 оберти падають до 300 пиркає пиркає і глохне дивно стає тоді коли машинка постоїть хв 3-4 заводиш все добре 950 оберти не пригають можна їхати але з часом може знову впасти до 300 і заглохнути коли двигун повністю прогрітий все добре. Що там ще може не працювати?:scratch_one-s_head:
     
  2. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    У карбюратора 2е2 при температурі від 0 до +15 і високій вологості обмерзають жиклери. Внаслідок цього під час прогріву на хх двигун може глохнути.
    ЦЕ НОРМАЛЬНО !
    Сам їжджу на 2е2 і про нього знаю майже все.
    Маю німецьку книжку по експлуатації і там таке вичитав ! І це дійсно так !

    Інша причина - виходить з ладу пневмопривід, або термопривід повітряної заслонки, або ж вона погано відрегульована.
     
  3. Pavhom

    Pavhom Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.8 GU
    Клубна карта:
    000079
    Дякую! а пневмопривід це така кругла штука зі штоком до якої шланги під'єднані? мені один карбюраторщик говорив про неї що це вона, але я йому чомусь не вірив шукав другі причини. Але мусить це якось зробитись бо воно мене вже замучило хоча це тільки коли холодна.)))
     
  4. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    В мене карб повністю відкапіталений, промивається і продувається регулярно. В сильні морози - без проблем, з пів-оберта, літом - без проблем. В міжсезоння - може глохнути на холодний мотор при хх. Це нормально. Поки не докопався - аж самого шляки трафляли.
    Ну і майстер правильно каже - спрацьована мембрана пневмопривода повітряної заслонки. Саме вона відповідає за хх на холодному моторі.
     
  5. Pavhom

    Pavhom Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.8 GU
    Клубна карта:
    000079
    В мене заводиться теж з пів оберта зимою так і літом просто потім глохне але тільки в холодну погоду ще є таке коли починаю качати педаллю гальм оберти збільшуються вроді повітря добавляю
     
  6. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Як при температурі 0 і +15 і високій вологості може відбуватись обмерзання?
    Обмерзання відбувається при мінусовій температурі.
    Причина не в обмерзанні а в конденсаті який конденсується при такій температурі якщо нема підігріву з колектора.
    В мінус зовсім не міг виїхати з подвір`я. Прогрівалась і глохла. Поставив підігрів з колектора і все гуд, майже.
    Зараз спостерігаю подьоргування певний час коли машина стоїть дня три в сиру погоду. Якщо їздити кожен день все гуд.
    Маю підозру на туж термопривідну повітряну заслонку. Так як читав в мануалах що вона має мати на халодну зазор в 5мм а вона закрита повністю.
     
  7. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Поясню.

    1. 0 градусів Цельсія - це і є температура замерзання. Під обмерзанням жиклерів мається на увазі накопичення і замерзання вологи в них при ВИСОКІЙ ВОЛОГОСТІ АТМОСФЕРИ І ТЕМПЕРАТУРАХ 0 . . .+15 Про це написано в кожній інструкції по експлуатації карбових VW. Ці книжки треба читати, тоді все буде зрозуміло, і відпаде потреба писати всілякі нісенітниці.

    2. Підігрів впускного колектора в двигунах RF, ЕZ, РN - електричний. Він аж ніяк не здійснюється вихлопними газами з випускного колектора !
    Цієї осені з 10-ок людей шукали гофру, яка з їхніх слів " ну іде там знизу до тої пластмаси на повітряному фільтрі "
    Насправді на двигунах 1,6 РN та 1,8 з карбом є на вип.колекторі тепловий екран, який через гофру підводить тепло у впускний тракт. Це - для коректної роботи карбу 2ЕЕ, або для 1,8. ЕZ і RF цього не потребують, і такий тепловий екран не передбачений конструкцією.

    3. НЕ ІСНУЄ "термопривідної повітряної заслонки" та ще й з "зазором на холодну 5мм" Таке може сказати той, хто має дуууже приблизне уявлення про цей карб !

    Насправді повітряна заслонка має пневмопривід і термопривід.
    Якщо заводиш машину на холодну, то зазор пов. заслонки 2,2мм. А в процесі прогріву доходить до 4,7-5,1мм, після чого, заслонку у відкритому положенні тримає термопривід.
    А НА ХОЛОДНУ ВОНА ВЗАГАЛІ ЗАКРИТА ! ! ! ЯКІ НАХ 5мм ?
     
    Останнє редагування: 3 бер 2012
  8. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    А волога то напевно і є тим конденсатом.

    Я мав на увазі подачу теплого воздуху на карб через гофру.

    Незнаю як EZ но в мене на RF прекрасно той тепловий екран встав на своє місце і на воздушному фільтрі було відгалуження під гофру для подачі туплого воздуху з того екрану. І я рахую якщо німець придумав ту штуку значить вона там має бути поперше.
    А по друге відчув результат зразу як поставив цю всю канітєль і щераз переконався що німець даром нічого непридумує. Поставив тому що карбюраторщик порадив і чув від людей в тому числі з моторами RF.
    А то що наші народні умєльци можуть пів підкапотного викінути тому що їм це здається лишнім то вибачайте. IMXO.

    Так вона на холодну має бути закрита чи з зазором в 2,2мм?
     
  9. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Та так, все правильно. Не на всі RF чи ЕZ той тепловий екран ставився.

    Повітряна заслонка на ХОЛОДНОМУ двигуні ЗАКРИТА ПОВНІСТЮ !
    Коли стартуєш - відкривається відразу на 2,2мм (суміш перезбагачена), через деякий час відкривається до 4,7-5,1мм (регулює це пневмопривід) - суміш бідніє, і в дію вступає термопривід, який на прогрітому двигуні тримає пов.заслонку ПОВНІСТЮ ВІДКРИТОЮ.

    Довелось мені поїздити на двигунах покоління mk2. Так ось - жоден з них не мав гофри від теплового екрану до корпусу пов.фільтра. Хоча тепловий екран був.
    Я їжджу на ЕZ з 2е2 без екрану і гофри. Все чудово. Якщо карб справний і ПРАВИЛЬНО відрегульований, то та гофра як мертвому припарки.
     
  10. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    В мене до старту вона закрит а я думав що має бути з зазором, значить все губ бо я вже хотів запхати туда руки..

    Я теж в теплу пору їздив без проблем і незнав про всякі гофри з екранеми аж поки ненаступили холода. Можливо певна нестройка карба дозволяє обходитись без тої гофри. Але бачу що в людей як і в мене виникли проблеми через її відсутність.
     
  11. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Зніми з карба повністю пов.фільтр і заведи, якщо з карбом все гуд, то заведеться і прогріється без проблем, в будь-яку погоду.
    Єдине, дійсно може глохнути в сиру і холодну погоду при прогріві на хх, але це не є катастрофою.
    До карба не варто лізти самому. Я, сам для себе, хочу вивчити цей карб, куплю неробочий, і спробую на дозвіллі зробити його на відмінно ! Поки-що збираю з/ч і вчу теорію. Практики вже трохи є.
    До речі, хороший майстер по карбах є у Львові, на СТО на поч. Ол.Степанівни, його ім'я Тадеуш, він має досвід роботи на СТО в Німеччині, реально шарить, хоча і дорого бере.
     
  12. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Я там був з зтарим карбом, але назнаю чи в того Тадеуша тому що там є декілька СТО на території, мені сказали що краще купити інший карб. Я купив поставив сам і поїхав на Боткіна до Андрія щоб відрегулював. Він дивився на старий і казав що я поспішив купляти другий карб що він мігби його зробити.
    Купу інфи собі позакачував про той карб правда ще небуло коли почитати. В мене завжди так пока не клюне жарений пітух.
     
  13. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Та ті Ріеrburg переживуть всі ті ДААЗи, Озони і т.д. Не варто його викидувати і ставити щось вітчизняно-китайське.
    А в Тадеуша я був ще в 2009 році. Хз, може він там вже не працює ? Але зробив тоді все на совість.
     
  14. Pavhom

    Pavhom Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.8 GU
    Клубна карта:
    000079
    Тадеуш працює теж в нього завжди роблю це на Морозенка перехрестя Морозенка Я.Мудрого задоволений його роботою економність бензину і потужності хватає.
     
  15. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Так це правда. Мій карб він відремонтував і відрегулював дуже добре.
    В змішаному циклі :
    - літо - 6,5л/100км
    - зима - 8л/100км

    Лию завжди 95 на АNР.
     
  16. Newman

    Newman Active Member

    Авто:
    Jetta 1.6RF 2E2 1987
    Клубна карта:
    000026
    Дайте телефончик того Тадеуша. Хочеться позвонити перед тим як їхати.
     
  17. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    • Подобається Подобається x 1
  18. teratino

    teratino Початківець

    Авто:
    Jetta coupe
    а в мене коли сильні морози коли заводиш треба погазувати 2-5 сек бо заглохне (на холодну) вчому може бути причина?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)