Питання по витраті палива мотор РВ 1,8 GTI

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Shpuganich, 12 гру 2012.

  1. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Привіт всім питання по витраті палива, недавно спробував залити повний бак Шелл В Павер і подивитись на скільки його хватить. Катаюсь десь два тижні зранку прогріваю машину хв 5-6, на 365 км пробігу заправив 46 літрів (вчора знов до повного) все по доблесному Львову з пробками. Тобто середній вийшов 12,6 л/100км. це є нормальною витратою для цього мотора?.
     
  2. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Нещодавно заправив на 200грн. V-Роwеr, вийшло 15,5л проїхав на них 220-230км (і ще був запас). Двигун 1,6 карб, їздив по Львову + траса і трохи по Золочеву, короче 70% траса (хоча яка там зараз траса) + 30% місто.
     
  3. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Блін, класно вам. Я лию 92-й на вог, їздив тільки по львову, в часи пік, через все місто (так треба було). 13 л на сотню, а то і більше. Двигун 1,3, карб. Думаєте з ві-павером буде краще?
     
  4. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Я думаю тобі варто завітати до розумного карбюраторщика, а також відрегулювати запалення, поміняти свічки і можливо дроти вв.
    13л - це маразм.
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не маразм, а все залежить від стилю їзди, навіть якщо все справне.
    У мене машина весь час їздить в режимі старт\стоп - 10хв зранку і 10хв у вечері - розхід літом 14.5, зимою(зара) 17, бо тре трішки прогріти, хоча б для того, щоб скло розмерзлося. То лише режим поїздок по місту, бо за межі міста не виїзджав. Якщо суто по трасі то 9.5. Беручи знижку на то що це автомат і повинен жерти більше ніж механіка, то вже непогано.

    Ще доведу до ладу свій ДПДЗ, і надіюся що впаде ще на 1 -1.5л. Але то в порівнянні з 17ма літрами капля.
     
  6. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    в мене так само, ну може 15-20 хв. А зі Стрийської на Орлика пару разів їхав - 50 хв! постійно 1-2 передачі, + світлофори...
    Колега має нову фабію, 1,4 л, 16в, їздить тим самим маршрутом на роботу що і я (автовокзал - на сахарова). Бортовий комп показує зимою 10,5-11 л/100 км. а по трасі в мене теж літом літрів 8, але то 4 людини + багаж.
     
  7. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Для мене велика загадка, як то треба їздити, щоб на Гольфі 2 з мотором 1,3 витрата по місту складала 13 літрів ! ? ! А на Пасаті з 1,8 АТ 15-17л ! ! ?
    Колись, в мене був Пасат В3 з 1,8 мі МТ, кожного дня, практично без вихідних, я намотував по Львову 150-200км, розхід 9-10-11л. Не більше. 11 - це зимою.
    Мій товариш вже чотири роки товче по Львову Форіка 2,0 АТ. Розхід 12-13.
     
  8. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Такий самий двигун стояв на моїй бувшій Джетті.
    Зима по місту - 11,5-12л/100, більше не було!!!
    Літо: траса - 7-7,5л/100; місто - 10л/100.
     
  9. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    так це середній чи міський розхід?
    бо ти сам собі суперечиш...

    якщо 12,6 все по доблесному Львову з пробками то це суперовий розхід
    В мене на PF, місто 12,5 траса 7,4-8л. (при швидкості більше 100км/год) середній 10,3. Перевірено.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Для PB 12,5 в місті з корками це взагалі нормально я вважаю. Зимою.
    Інші розходи - це якийсь нонсенс...

    Пасат у мене бере зимою 13л. В режимі старт-стоп 10хв і газ в полік. Якщо прогрівав і їздив по 20-30км в місті за день то брав 11-12л. На трасі 7,5-8л, 8,5л якщо я дуже драйвово їхав поза 140-150 і обгони.

    В мене авдя зараз п"є 16л, при тому шо я грію до 5хв і за 5сєк до 80 розігнався і їду. Так на кожному світлофорі. При адекватній їзді зараз виходить 12-13л. Ну літом я ще не знаю скільки буде. Зараз багато буксую, не можу багато де без пробуксовки поїхати.
    На трасі з 5ма людьми в машині, обгони від 130км/год на 3й в підлогу, постійно включена кліма, менше 130 не їхав, 160-170 то вийшло 10л.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    По Пасіку в мене все було акурат так, як і в Шеггі.
    Їздив я спокійніше, отже і розхід менший був.
    А так, Шеггі +1.
     
  12. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    а ви впевнені що вам на заправці залили таку кількість бєнзи за яку ви заплатили,приклад.Ще літом заправив 5л. 95 на ОКО проїхав 35 км закінчилася бенза,поїхав на Боткіна до карбюраторщик зробив карб,заправив на Шелі 5 л проїхав 25 км закінчилася бєнза (є різниця правда) подзвонив майстру він каже приїдь,все провірили, все бомба і СО нотм показує.Заправив на Укрнафті 5 л і проїхав 75 км,як для мене з кожної заправки по іншому проїзжаєш кілометраж.
     
  13. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Олег М. Не правильно висловився, вся їзда була тільки по Львову з корками.))))))
     
  14. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Та, я так думаю, що ми тут говоримо про багаторічні заміри витрати палива.
    А не про одномоментні, тим більше - 5л в бак ! А скільки там ще було ? ! ?
    Юра, ну це ж смішно.
     
  15. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    їзда на історичну батьківщину дружини це 70% траса і 30%(місто+бездоріжжя). середня витрата 9,5-10 (швидкості 100-130) обгони з газом в підлогу і 5-6т об\хв.
    їзда по львову коливається між 12.3 - 14 л\100
    мотор AGG 2.0 115к.с.+універсал+автомат+агресивний стиль їзди+пакет погані дороги(погіршена аеродинаміка за рахунок високого кліренсу)
    ще в планах поміняти лямбду, бо підглючує в показах
     
  16. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Сорки, що спитаю, але щось мені аж очі відкрилися! Це що? Реальні оберти? Це не бла-бла? І авто ще живе? Цікаво, для чого їздиться на таких обертах? Просвітіть, ПЛЗ, може я чогось не розумію...
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тоді не парся. Це абсолютно нормально!
     
  18. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    саме так це нормальні оберти під час здійснення обгону на коротких відрізках траси.
    справа в тому що в мене автоматична коробка передач і відповідно вона як і будь-яка інша просто не передбачає такого режиму як 2000об-2500 і натиснутий газ на 100%(доречі дуже шкідливий режим для циліндрів і поршнів - робить еліптичну виробітку). тому якщо їду наприклад 80кмг, іду на обгін - якщо даю пів газу - оберти 3500 через гідротрансформатор, даю 3\4 - скудує на одну передачу і оберти 4000-4500, якщо даю повний газ, оберти 4500-5100, прожимаю ще кнопочку під педаллю газу - скидує ще одну передачу і оберти до червоної зони.
    от такі особливості автомат коробки. чим сильніший мотор тим менша потреба в натисканні газу.
    мотор чується чудово. типові оберти в міському режимі під час швидкого старту на перехрестях - 3000-3500-4000

    а чим тобі оберти в 5000 - не подобаються? виробник їх і передбачив як зону макс віддачі
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    подивись на криві потужності і моменту і все зрозумієш чому інженери задали такі алгоритми роботи акп і мотора
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та шо там тих обертів. Пасік більше за 5000 об\хв не крутився і на 4000 об/хв вмирав по тязі. Тому його до 4000 максимум крутив. Не було сенсу більше. Та й після таких поїздок і високих оборотів двигун працює краще, рівніше, тихше. Хороше змащення двигуна і вихлоп потужний. А міський цикл по 2000 об/хв забиває то все...
    Аудюху я на трасі при обгоні розкручував до 7000 пару разів. Це нормально для того щоб здійснити обгін і нікого не наражати на небезпеку. Щоб ніхто не з"їжжав на обочини і не вгальмовувався.
    А в місті 3500-4000 стабільно. Навіщо гробити двигун ї їздити весь час в натяг? До того ж якщо перемикатися на 2000 об/хв і давити дофіга газу то розхід буде 100% більший ніж крутити до 3500-4000 об/хв.
     
    Останнє редагування: 12 гру 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)