при початку руху автомобіля у моменту вижатого зчеплення і нажиманні на газ коли автомобіль мав би без проблем почати їхати він починає несильно но сіпається (падають обороти) це сіпання дуже нагадує ситуацію ніби зараз глохне. це відбувається 2секунди не більше. сіпає тільки при старті а саме в момент коли зчеплення мало б ловити. таке сіпання я почав зауважувати 7 днів назад, ситуація була така що у мене примерзло заднє колесо (барабан) і я тягав автомобіль по дворі думав що відпустить.. дотягався так що в салоні почало смердіти зчепленням і з під капота валив дим, можливо я підпалив зчеплення, який вихід? кажуть можна підтягнути, це вирішить питання? авто фабія 1,4 2004 року двиг BBZ
я тобі писав що твій двигун і все решта дуже делікатне.... Ці машини не можна тягати при заводці то не жигулі... Скоріше всього спалив накладки фередо...ніякої регуліровки там немає... все саморегулюється. Можеш їздити поки при нажиманню на газ обороти на тахометрі високі а машина не їде відповідних обертів а потім їде... тоді треба міняти диск зчеплення. РС. а що в тебе барабанні тормоза ... не дискові..... ? Добре що клапани не погнув.....
Зчеплення під заміну в перспективі. У мене так само воно вже працює, від'їздив десь 70 тис. км і вже дьоргається і слабо передає тягу на колеса. Але як настали морози, бачу що ще їздить, то наразі відклав заміну, поки на горки ще заїжджає, міняти не буду )) Та й фінанси не дозволяють...
Ніфіга собі. А ти пробивав комплектацію авто. Наскільки я знаю після 98 року на VW перестали ставити барабанні тормоза в принципі... А зборка чия...?
Закарпаття, Україна. так комплектація вірна, пробивав по ЕТКА через своє шасі.. в деяких фабіях елеганс, це в основному універсали, є дискові гальма , підігрів передніх сидінь і круїз контроль в комплекті. круїз я собі вже купив, підігрів сидінь ориг. в планах...
був на СТО "етна" що на бічній Шевченка, як їхати по Пелехатого до вул. Шевченка, записався ще в четвер на 09,00 суботу. Сьогодні приїхав на09,30год. розказав причину чого приїхав, попросив сісти і попробувати рушити бо можливо я щось погано розяснив або мене неправельно зрозуміли, працівник станції так і не сів попробувати а відповів що це нічого страшношо , їздити можна я тільки підпалик корзину а не диск бо як би підпалив диск то машина би погано їхала. От і все, я офігевший поїхав і зрозумів що ніфіга він незнає... багато читав подібних ситуацій і всюди рекомендують міняти зчеплення в комплекті. "Все - проблема решена. Разобрал - посмотрел - ведомый диск износ процентов 50 - но все равно сменил (влом через 20-30 тыс снова разбирать). - выжимной в норме (тоже поменял). А вот корзина - на лепестках износ процентов 50 толщины самого лепестка, лепестки на разном уровне, концики лепестков имеют цвет фиолетовый (горелый металл). Вобщем корзине конкретно не повезло. Сменил полностью все сцепление на германское KRAFT. Хоть выжимной и новый - а воет также как и старый. Трогаться стала плавно без рывков (тоесть подушки тут не при чем) - хотя на левой подушке (торец коробки передач) есть трещины - вот вот и порвется - короче никудышная, но магазины уже закрыты - поменяю позже. Иными словами левая подушка на вибрацию не влияет." http://www.carhelp.info/forums/showthre ... D0%97-2114 "все,решена задачка.дело было в вилке сцепления,на которую одевается выжимной.при разборке горе мантер сняв коробку ничего не проаерил,а тупо зря поменял сцепление,да и я хорош,ведь стоял рядом.....,заменили вилку на новую,за одно и опорный подшипник на длинной полуоси,был люфт.пыж теперь едет отлично и тихо." http://peugeot205.org/forum/viewthread. ... ad_id=1461
може ще маховик від перегріву скривити. незнаю як на слабеньких авто, а на потужних таке трапляється, коли будеш міняти зчеплення, нехай на токарному станку про маховику пройдуться, провсяк випадок
є питання : які наслідки можуть бути якщо так і буду їздити як і порадив працівник сервісу? окрім комплекту зчіплення що може вийти з ладу?
Читай пост #2. Корзина металічна і підгоріти не може.. на ній можуть пружини потріскати і лепестки повідломлюватись... але це не в твоїй ситуації. В тебе корзина ціла а підгоріли накладки на диску. Їздь поки не буде як я в #2 пості написав, а потім поміняєш диск і все.
Не забуваймо що під словом "підгоріло" мається на увазі перегрів того чи іншого елементу. в даному випадку перегрів корзини та маховика, - що негативно впливає на зчеплення з диском (в народі феродо - але так говорити не правильно це так само як на підгузники кажуть памперси). Якщо відбувся перегрів вищевказаних елементів то вони втратили як мінімум свою властивість і підлягають заміні.
Хто може порекомендувати толкового майстра що може зробити правельний діагноз проблемі. Я готовий заплатити щоб мені розібрали і подивились на зчіплення і якщо тре міняти все то все, а можливо непотрібно все міняти а тільки одну детааль.... короче треба майстра!!!!