Народ, всім привіт! Питання актуальне до завтрашнього ранку. Отже сьогодня з горем пополам за пів дня розкрутив і розібрав помпу. Чому розбирав бо іде перегрів на трасі, в місті все добре при 2й швидкості вентилятора, а на трасі на обертах температура доходить до 110 і повзе далі. Якшо їхати десь 80км/год то тримається на 100. Тому думав, що причина в поганій помпі. Можливо знос криьчатки і т.д. Отже, розбірав, зняв помпу. В оригіналі вона іде з пластмасовою крильчаткою, форми зрізаного конуса. Нова ж помпа іде з металевою крильчаткою, але зовсім не такої форми. Оригінальна (стара помпа) не виглядає дуже зношеною, є декілька зазубрина на лопастях, але... Присутній зовсім мінімальний люфт, і трошки тяжче крутиться за нову. Постає питання чи варто її міняти. На вигляд коли порівняв нову і стару, то стара викликає більше довіри формою, там вона подібна на центробіжний насос, а тут недуже... можливо я шось не розумію і вона дійсно таки зношена, тому додаю фото і прошу роз"яснень з цього приводу хто стикався з таким. Якщо це не помпа, то де ж причина??? Губа? Сумніваюся, бо маю знайомих шо без губи по трасі ганяють і все окей, температура в межах 90.
Привіт Якщо купив помпу - то міняй. Причина перегріву може бути в термостаті - перевір його.... Друга причина в радіаторі - промий ......
Шег,мій знайомий на автосервісі тільки такі і ставить,я в нього питався за них.Щось я не думаю що проблема у помпі.Запитаюсь у знайомих.
В оригіналі помпа йде з чугунною крильчаткою. Ту що ти купив - це завезли таку партію... це не є найкраща. Ця нержавюча бляха тріскає коли черкне об корпус помпи. Якщо стара помпа при прокрутці не шумить і не тече то залиш стару а цю верни назад. Гріється по причині завоздушення, або забитості ГБЦ. На швидкості радіатор охолоджується і вентилятори не включаються... в місті радіатор гріється і вентилятор охолоджує ГБЦ. провір ОР чи немає масла і чи не булькає там щось ... може прокладка прогоріла і гази валять в ОР... провір рівень масла... Шукай причине чому ОР тормозиться в ГБЦ.
Може проблема в звпалюванні і мотор при великих нагрузках перегрівається. Якась причина мусьть бути і коли це відбулося при яких обставинах. На термоста несхоже бо ти навіть би по місту непроїхав. Вентилятор вмикається значть рідина через радіатор циркулює. І система теплообміну працює. Помпа має привзку до мотора а не до коробки тому від швидкості їзди її робота незалежить. Нарахуно що ставити нову чи стару став нову всерівно прокладку прийдеться нову ставити.
Та просто стара помпа викликає в мене більшу довіру судячи з її конструкції ніж нова. Ну в мене тут оригінальна, але не чугунна, а пластмасова. Ну не пластмасова, важко сказати яка, но точно не металева. не тече, але трошки гудить вже, і має мінімальний люфт. Плюс обертається тугіше ніж нова. В мене включається. При 92 градусах включається одразу друга швидкість. І на трасі працює вентилятор і в місті. Тіки в місті його вистачає, а на трасі всеодно перегрівається. Масло точно в нормі. Не жере, нікуда не дівається, від заливки до заливки рівень в нормі. Не підливаю. Термостат працює. Термодатчики також. Скидувався на помпу, бо троха вже гуділа. Думав може крильчатка десь тріснула чи шо там з нею. Просто якшо вона дає тиск слабий то в місті вистачить як обертів нема високих, а на трасі її тиску не вистачало. Так я собі мислив. Але тепер навіть незнаю. Можливо всеж радіатор, але як?? Яка будова радіатора, казали шо там є по 2 трубки. Тоюто якшо одна трубка забита, то ОР циркулює тіки одною, і цього замало для охолодження. Наскіки це правда? Хтось бачив будову радіатора зсередини?))
ти реальну темп-ру міряв? Може датчик фігню показує. Дуже дивна ситуація, коли перегрів при їзді по трасі, а в місті норм. Хіба що ти по трасі 120 на 3й їдеш. Можливі причини перегріву (якщо він таки є): -не до кінця відкр-ся термостат (лікується заміною на завідомо робочий) -завоздушена/забита сист. охолодження (лікується промиванням/розвоздушуванням) -відломана "лижа" під бампером (актуально тільки для Б3 пасатів, лікується установкою цілого девайсу) -надто пізнє запалювання (поставити нормальне)
Ні не реальну, суджу по приборці, але ж в місті все гуд показує, а на трасі вище... Так би всюди брехало, не думаю шо в мене в місті буде 80 градусів і менше, якшо прборка на +\- 10 бреше... Бо вентилятор полюбе включається, шо в місті, шо на трасі. От як правильно розвоздушити систему?? Бо методів чув повно, пробував різними, перегрів полюбе. Відламана, і вже давно відламана. Коли відламалася, то навіть без неї проблем з перегрівом не було. То треба буде перевірити сьогодні-завтра як зберу все докупи. І ше дивитися радіатор буду. Наразі вирішив помпу не міняти, хоч на крильчатці, і на самому курпусі помпи є маленькі зазубрини, я не думаю шо вони сильно б впливали. А помпа куди качає ОР?? В головку чи до радіатора??? Бо я шось не можу зрозуміти докінця системи крильчатки...
Помпа качає в ГБЦ. Радіатор провіряється просто - з холодного прогріваєш до включення вентиляторів і постійно рукою провіряєш прогрів радіатора. після 90град на приборці (приблизно, як кого) повинен відкритися термостат і по радіатору розходится тепло. Якщо тепло розходиться рівномірно по всіх чотирьох кутах то радіатор добрий і термостат добрий. Якщо тепло по радіаторі розходится зразу при прогріві то термостат в сміття.. Коли на швидкості росте температура - це означає що ГБЦ не охолоджується. ДТОР стоїть зразу на виході з ГБЦ. Запалювання може впливати на температуру але не так сильно. Ти не вживав всяких герметиків для системи охолодження...? Складається врження що в тебе забиті деякі водяні канали ГБЦ. Якщо всі елементи охолодження добрі то мусиш знімати ГБЦ і дивитьсь що там робится.
Тікишо ше раз провірив термостат. Все ок. Десь при 85 починає відкриватися. Проблем нема. Помпу не міняю, зара піду ставити стару назад. Заодно провірю ше радіатор. Виставлю запалення ще, тоді побачу шо і як... аразі всім дякую, пішов в гараж, ще треба кучу болтів повисверлювати які зірвалися...
Може причина все-таки в датчику т-ри(стрілка). По місті в мене стрілка стоїть вертикально, а по трасі трохи менше показує. 2009рік, "автобан" Київ-Одеса":
Нє, сумніваюся дуже і дуже... В мене то навпаки по місті 90 стоїть, а на трасі 110... Та й в мене приборка ж не така, стрілка далеко не вертикально))))
В мене завжди чітко на 90град і ні на крок в сторону. тільки коли вентилятор відмовив, то повзла до 100
аналогічно коли прогріється показує постійно 90град. А коли була проблема з прокладкою в головці, то температура росла і потім ОР витікала через клапан у бачку.
Кароч я незнаю... Можливо в моїй машині барабашка шаминь, може ше хтось... Сьогодні пішов на самонарізи, як небуть, косо криво прикрутив залишки губи і поставив пластмаску від губи до радіатора для кращого забору. Воно там всьо теліпається і ледве тримається.... Але всеж поїхав на миколаївську трасу, як не вшпріцував 170, то температура стояла 95-96 градусів і не більше. Коли їхав 120-130 то падала до 88-89... Радості повні і безмежні штани!! Але тепер постає питання, чому ще рік назад їздив на такій швидкості без губи і нічого не грілося, а тепер без неї ніяк... Можливо дійсно десь троха підзабилася ГБЦ за той рік, і тепер без губи дійсно важко... Можливо ще щось... Тепер буду шукати або губу купляти, або зразу бампер від Б4...
Шег а ти не замітив що того літа температура за бортом "трошки" більше ніж торік,а в деяких областях України взагалі +40. Можлива причина в кліматі?!
А й дійсно, уявляєте собі заголовки на перших шпальках Львівських газет: "глобальне потепління стало причиною необгрунтованого перегріву двигуна в Шеговому Пасцаті !!!" а якшо по темі, то для мене зразу стало питанням - як так без губи. але я думав шо автор теми починав від простішого, а він одразу до складнішого. добре ще шо з помпи почав а не з головки ГБЦ.:D
Я кожного року їжжу в Росію машиною... 1700км за день, без губи, бувала температура і 38 і 40 минулого року в Білорусії коли я їхав, а температура асфальту під 50 (там всюди по трасі стоять електронні табла, які показують температуру), але проблем не було, тому таке до голови навіть не приходило. Та я пробував підставляв плстмасу вниз всяку, ше якусь фігню, але абсолютно нічо не давало. Почав з помпи, бо вона всеодно гуділа троха, але пропри то шо вона гудить крильчатці нічо не бракує та й ващє ше поїздить тому поставив її назад. А тут раптом причіпив "губу", хоч там просто аоно жахливо виглядає, але видно своє дає... А можливо то повпливало якраз то шо розбирав систему троха, зливав стару ОР, промивав, заливав нову... Хз... барабашка... Добре шо все добре, завтра поїду попитаю скіки губа коштує=)
скоріше всього це тобі і помогло. Губа тут не сильно впливає... більше 100 км тиск повітря через радіатор такий сильний що більше і не треба це все пораховано конструкторами... губа більше для понту...)))))