Питання щодо купівлі авто

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем Morozilnik82, 3 сер 2012.

  1. Morozilnik82

    Morozilnik82 Початківець

    Авто:
    Ще нема
    Доброго дня всім !

    Вже не перший місяць думаю придбати своє першо авто. Бюджет приблизно 5-8к$. Але от вивчивши український авторинок зрозумів що все дуже і дуже погано.

    20 річний b3 коштує 5-6 тисяч , що є дуже і дуже багато, ну не коштує стільки машина старша на рік від мене.

    Автопром тим більше не цікавить. По-перше : бюджет не дозволяє , по-друге: не збираюся підтримувати "автопром" , вибачайте, але його немає, бо самі вже нічого зробити людського не можуть , а продають за космічні ціни.

    Варіант купити в Польщі досить рискований: оформити автівку на підприємтво та заплатити раз 600 євро, а потім 200 кожного наступного року досить цікавий, але от я не вневнений в завтрашньому дні, хто його знає, що придумають наші "депутати", їм же "защіщать оттєчєственний автопром надо". Що я потім буду робити з тою машиною, хіба що на запчасті ?

    Також цікавить варіант з пільгами. Діло в тому що я інвалід 3 групи. Чи є якісь пільги при розмитнені ?

    Дуже розраховую на Вашу допомогу, бо хочу чим скоріше сісти за кермо.
     
  2. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    именно столько В3 и стоят (у нас), а в хорошем состоянии и чуть по более...
     
  3. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    тобі потрібно підійти у відділення соціального захисту населення в м. Трускавці і попитати, для пільговиків точно є варіант без розмитнення. З того що знаю то ти мусиш:
    а- підходити по вимогах (група і т.д.)
    б - бути на черзі на втомобіль в органах соц. захисту.
    крім цього таку бібіку не можна продавати оскільки вона по документах належатиме державі (це типу, як видають таврії)
    можливо на сьогодні щось і помінялось.
    колись процедура була така що ти собі шукаєш машину таваріщ власник із за бугра робить дарчу, ніби як гуманітарна допомога, і вже в нас через обласний собез (там теж потрібно буде дати на лапу) отримуєш авто. Як на мене не дуже оплачується брати дешеві авто тому що з хабарями вийде майже як і в нас купити.
     
  4. Morozilnik82

    Morozilnik82 Початківець

    Авто:
    Ще нема
    Вот именно - у нас. Сами прекрасно понимаете, 20 лет машине, пусть это и немец, но все равно. Если взять за 5500 ( это самая нормальная цена ) + вложить еще 1000 + страховка, оформления итд 500 = 7000. Оно того стоит ?

    Родичі є в Латвії, але теж думаю що такий варіант = купити машину в Україні.

    От і виходить така ситуація. Може піти депутати і красти трошки, взяточки брати і купити собі мерса нового ?:dntknw:
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ф дєсятку.

    А по темі нафіг тобі 20річне авто, підзбирай ще і купи собі 8 річне, за 10К вкладешся.
     
  6. Morozilnik82

    Morozilnik82 Початківець

    Авто:
    Ще нема
    А про депутатів не прикол. Є сусід пан-доктор , мужчина собі прикупив за копійки чи може зовсім даром місце на першому поверсі в недобудованій хрущовці чи шо то таке і зробив там магазин . І він не один такий, міські дупутати крадуть по повній програмі ( я зараз не про Трускавець, хоча там напевно те саме).

    10к жаба душить давати, як подивився ціни на польських, білоруських сайтах то виникло бажання валити з країни. Та й навіть за 10 мало що купиш...
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А якщо взяти нормальний і без вкладень готовий за 6500, де все перевірено, переставлено, бо робилося для себе (8 років володію машиною вже). Ще й з АКПП - перша машина все-таки :) Навіщо відмовляти собі у комфорті пересування, особливо в пробках по місту, та й загалом і по трасі, навіщо відвертати увагу від дорожньої ситуації на те, чи правильна передача втикнута. Хіба вже є великий досвід водіння.

    Хоча я особисто на ручку зовсім не хочу пересідати, за рулем з 1985 року, права з 1987 року, на автоматі вже 9-й рік. Час від часу на ручку сідаю, але то вже зовсім не той рівень і не ті відчуття, що на автоматі. Я не гонщик, мені оці миттєві тикання ручкою і спалені щеплення нафіг не потрібні, а на світлофорі хіба дійсно гонщик стартує швидше за мене, або інший дядя на автоматі :)

    За меншу ціну купити також можна, але практика показує, що купляючи за 4500 чи навіть 5500 на ринку невідомо що, вкладення в рази перевершують ту 1000, перевірено на власному досвіді, бо все одно всього не перевірити, а темних коней ой як багато у продажі, занадто багато...

    Хазяїн-барін, зараз до вибору до кольору, лиш би були гроші. Якщо бути об'єктивним, першу машину треба купляти якнайдешевше - 2-3 тис. дол. не більше, щоб в разі дрібних пошкоджень, які можуть бути на перших порах водіння, не було б попадання на великі гроші :) Але і нове є нове, хоча хороше нове коштує добряче, а дешеве нове - ну дешеве воно і в африці дешеве. Як приклад, хоч і не автомобільний - дешевші процесори та чіпсети працюють в середньому півроку ну рік на відміну від іншої, дорожчої марки процесорів та чіпсетів, вироби якої працюють роками і їм хоч би що. Перегрів не перегрів - все пофігу.

    Тому треба добре зважити, чи купити дуже дешево старе і морочитися з ремонтами, чи дуже нове і невідомо як повезе, бо на нове дороге немає потрібної суми. Або обрати щось середнє. Забагато невідомих на разі факторів, щоб щось порадити конкретніше.
     
  8. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Про депутатів смішно, якщо ще хтось не знає того.
    Про валити з країни - чи ти один такий... Лише питання одне - хто нас там чекає.
     
  9. Morozilnik82

    Morozilnik82 Початківець

    Авто:
    Ще нема
    Можна сказати що перша машина то була і є - 2101, але копійка вже не їде, та й хочеться хоч якогось комфорту.

    B3 , B4 і vento - як я розумію за 7000 - 7500 можна вкластися.

    Збирати 10 і більше можна, але треба час, так можна збирати на ferarri, а життя то проходить.
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Життя проходить і без збирання грошей ;)
    20и річний Б3в гарному стані 6,8-7,2К
    15 річний Б4 в гарному стані 7,5-8,2К
    Ну от на що можеш розраховувати...
    Нормальний стан, мається на увазі, що їздити з комфортом можна, і не мати гєморою з ремонтами - візьмеш дешевше, то і розраховуй викласти мінімум різницю + час + нерви.
    Закордоном машину не радив би купувати, хіба що родичі є там і маєш блат в органах тут.
     
  11. Morozilnik82

    Morozilnik82 Початківець

    Авто:
    Ще нема

    А хочеться жити з насолодою )

    Знайомого вчора бачив , так він Е220 взяв в макс. комплектації і чудовому стані за 3000. Але має знайомих і мотається в Польщу часто , от там і купив.

    От якби не було у нас автопрому, як в Білорусії ... А так потрібно пересадити верховну раду на сенси або таврії, хай катаються .
     
  12. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    хлопче при ціні копійки 1976 року за 1-1,5 к баксів пасік б3 за 5 це не так вже і дорого.
    це не завжди так. бо так як зараз роблять на продаж, а кажуть що для себе. краще взяти дешевше і вкласти тих тис. баксів і буде щастя на 5 років. я принаймні так зробив. і не розчарований бо був готовий на вкладення. а товариш взяв гольфа 5 років тому типу в ідеальному стані, і успішно махається з ним останніх 2 роки.. тут з якої точки глянути. але от перший автомобіль має бути справний, бо відпаде взагалі будь-яка охота кермувати
    удачі в купівлі
     
  13. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Б4\Г3\Венто\T4 то взагалі останні вдалі моделі фольцвагена, далі вже не то)))))
     
  14. Morozilnik82

    Morozilnik82 Початківець

    Авто:
    Ще нема
    Ну я взагалі про те що авто у нас коштує не як засіб пересування, а я розкіш ( це в порівнянні з іншими країнами )

    Я теж схиляються до такого варіанту. Тато у мене чудово розбирається в машинах , а в б3 , як я розумію , все видно як на ладоні.
     
  15. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    если честно, то разговор "не об чём"...
    есть деньги - берёшь авто, нет - не берёшь...
    а про страну, депутатов и т.д, это трёп...

    чуть выше был разговор, что 20 річний b3 коштує 5-6 тисяч , що є дуже і дуже багато, ну не коштує стільки машина старша на рік від мене...

    мой сын катается на В3 и очень доволен....
     
  16. Morozilnik82

    Morozilnik82 Початківець

    Авто:
    Ще нема
    Ну вот в том был вопрос, есть ли возможность купить дешевле или как-то использовать льготы.

    Теперь о b3. Есть несколько вопросов:

    1) Какой двигатель самый оптимальный мощность/экономичность/ремонтопригодность ?

    2) Хватает ли оборот на холостых ходах для начала движения без газа, как на новых машинах с инжектором ?

    3) Как обстоят дела с коробкой: четкая, короткоходная или как на жигулях ? :D

    4) Много ли места для ног , а то с моими 190 тесновато в ланосе .
     
    Останнє редагування: 3 сер 2012
  17. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    1. любой моновпрыск, но лучше 92-93 г.в...
    2. легко на ХХ трогается В3 на моновпрыске, с 1 передачи и чуть выше ХХ с 3... передаче...
    3. всё зависит от состояния (а какая на жигулях?)...
    4. у меня 184 см. что впереди, что сзади ногу на ногу могу забросить и так спокойно ехать...
    столько места как в В3, было ещё только в В4, потом машинки стали мельчать...
     
  18. Morozilnik82

    Morozilnik82 Початківець

    Авто:
    Ще нема
    3. На тех ВАЗах что я ездил это просто ...ужас, хотя это мягко сказано. Включаешь 2 , а это 4 , включаешь 3 а оно не даёт :D

    Кстати, чем отличается б3 от б4 кроме дизайна ? Мне б3 даже больше чем то нравиться, а если еще поставить радиаторною решетку то будет совсем красавец. Универсалы что там, что там меня пугают, машина для дачников и все, седан совсем по другому выглядит.
     
  19. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
  20. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    ага, особенно - кузов ZZZ...
    французы дорогие в обслуживании...
    всё нужно выбирать, сравнивать, советоваться, считать и думать...
     
    Останнє редагування: 3 сер 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)