Доброго дня всім ! Вже не перший місяць думаю придбати своє першо авто. Бюджет приблизно 5-8к$. Але от вивчивши український авторинок зрозумів що все дуже і дуже погано. 20 річний b3 коштує 5-6 тисяч , що є дуже і дуже багато, ну не коштує стільки машина старша на рік від мене. Автопром тим більше не цікавить. По-перше : бюджет не дозволяє , по-друге: не збираюся підтримувати "автопром" , вибачайте, але його немає, бо самі вже нічого зробити людського не можуть , а продають за космічні ціни. Варіант купити в Польщі досить рискований: оформити автівку на підприємтво та заплатити раз 600 євро, а потім 200 кожного наступного року досить цікавий, але от я не вневнений в завтрашньому дні, хто його знає, що придумають наші "депутати", їм же "защіщать оттєчєственний автопром надо". Що я потім буду робити з тою машиною, хіба що на запчасті ? Також цікавить варіант з пільгами. Діло в тому що я інвалід 3 групи. Чи є якісь пільги при розмитнені ? Дуже розраховую на Вашу допомогу, бо хочу чим скоріше сісти за кермо.
тобі потрібно підійти у відділення соціального захисту населення в м. Трускавці і попитати, для пільговиків точно є варіант без розмитнення. З того що знаю то ти мусиш: а- підходити по вимогах (група і т.д.) б - бути на черзі на втомобіль в органах соц. захисту. крім цього таку бібіку не можна продавати оскільки вона по документах належатиме державі (це типу, як видають таврії) можливо на сьогодні щось і помінялось. колись процедура була така що ти собі шукаєш машину таваріщ власник із за бугра робить дарчу, ніби як гуманітарна допомога, і вже в нас через обласний собез (там теж потрібно буде дати на лапу) отримуєш авто. Як на мене не дуже оплачується брати дешеві авто тому що з хабарями вийде майже як і в нас купити.
Вот именно - у нас. Сами прекрасно понимаете, 20 лет машине, пусть это и немец, но все равно. Если взять за 5500 ( это самая нормальная цена ) + вложить еще 1000 + страховка, оформления итд 500 = 7000. Оно того стоит ? Родичі є в Латвії, але теж думаю що такий варіант = купити машину в Україні. От і виходить така ситуація. Може піти депутати і красти трошки, взяточки брати і купити собі мерса нового ?
А про депутатів не прикол. Є сусід пан-доктор , мужчина собі прикупив за копійки чи може зовсім даром місце на першому поверсі в недобудованій хрущовці чи шо то таке і зробив там магазин . І він не один такий, міські дупутати крадуть по повній програмі ( я зараз не про Трускавець, хоча там напевно те саме). 10к жаба душить давати, як подивився ціни на польських, білоруських сайтах то виникло бажання валити з країни. Та й навіть за 10 мало що купиш...
А якщо взяти нормальний і без вкладень готовий за 6500, де все перевірено, переставлено, бо робилося для себе (8 років володію машиною вже). Ще й з АКПП - перша машина все-таки Навіщо відмовляти собі у комфорті пересування, особливо в пробках по місту, та й загалом і по трасі, навіщо відвертати увагу від дорожньої ситуації на те, чи правильна передача втикнута. Хіба вже є великий досвід водіння. Хоча я особисто на ручку зовсім не хочу пересідати, за рулем з 1985 року, права з 1987 року, на автоматі вже 9-й рік. Час від часу на ручку сідаю, але то вже зовсім не той рівень і не ті відчуття, що на автоматі. Я не гонщик, мені оці миттєві тикання ручкою і спалені щеплення нафіг не потрібні, а на світлофорі хіба дійсно гонщик стартує швидше за мене, або інший дядя на автоматі За меншу ціну купити також можна, але практика показує, що купляючи за 4500 чи навіть 5500 на ринку невідомо що, вкладення в рази перевершують ту 1000, перевірено на власному досвіді, бо все одно всього не перевірити, а темних коней ой як багато у продажі, занадто багато... Хазяїн-барін, зараз до вибору до кольору, лиш би були гроші. Якщо бути об'єктивним, першу машину треба купляти якнайдешевше - 2-3 тис. дол. не більше, щоб в разі дрібних пошкоджень, які можуть бути на перших порах водіння, не було б попадання на великі гроші Але і нове є нове, хоча хороше нове коштує добряче, а дешеве нове - ну дешеве воно і в африці дешеве. Як приклад, хоч і не автомобільний - дешевші процесори та чіпсети працюють в середньому півроку ну рік на відміну від іншої, дорожчої марки процесорів та чіпсетів, вироби якої працюють роками і їм хоч би що. Перегрів не перегрів - все пофігу. Тому треба добре зважити, чи купити дуже дешево старе і морочитися з ремонтами, чи дуже нове і невідомо як повезе, бо на нове дороге немає потрібної суми. Або обрати щось середнє. Забагато невідомих на разі факторів, щоб щось порадити конкретніше.
Про депутатів смішно, якщо ще хтось не знає того. Про валити з країни - чи ти один такий... Лише питання одне - хто нас там чекає.
Можна сказати що перша машина то була і є - 2101, але копійка вже не їде, та й хочеться хоч якогось комфорту. B3 , B4 і vento - як я розумію за 7000 - 7500 можна вкластися. Збирати 10 і більше можна, але треба час, так можна збирати на ferarri, а життя то проходить.
Життя проходить і без збирання грошей 20и річний Б3в гарному стані 6,8-7,2К 15 річний Б4 в гарному стані 7,5-8,2К Ну от на що можеш розраховувати... Нормальний стан, мається на увазі, що їздити з комфортом можна, і не мати гєморою з ремонтами - візьмеш дешевше, то і розраховуй викласти мінімум різницю + час + нерви. Закордоном машину не радив би купувати, хіба що родичі є там і маєш блат в органах тут.
А хочеться жити з насолодою ) Знайомого вчора бачив , так він Е220 взяв в макс. комплектації і чудовому стані за 3000. Але має знайомих і мотається в Польщу часто , от там і купив. От якби не було у нас автопрому, як в Білорусії ... А так потрібно пересадити верховну раду на сенси або таврії, хай катаються .
хлопче при ціні копійки 1976 року за 1-1,5 к баксів пасік б3 за 5 це не так вже і дорого. це не завжди так. бо так як зараз роблять на продаж, а кажуть що для себе. краще взяти дешевше і вкласти тих тис. баксів і буде щастя на 5 років. я принаймні так зробив. і не розчарований бо був готовий на вкладення. а товариш взяв гольфа 5 років тому типу в ідеальному стані, і успішно махається з ним останніх 2 роки.. тут з якої точки глянути. але от перший автомобіль має бути справний, бо відпаде взагалі будь-яка охота кермувати удачі в купівлі
Ну я взагалі про те що авто у нас коштує не як засіб пересування, а я розкіш ( це в порівнянні з іншими країнами ) Я теж схиляються до такого варіанту. Тато у мене чудово розбирається в машинах , а в б3 , як я розумію , все видно як на ладоні.
если честно, то разговор "не об чём"... есть деньги - берёшь авто, нет - не берёшь... а про страну, депутатов и т.д, это трёп... чуть выше был разговор, что 20 річний b3 коштує 5-6 тисяч , що є дуже і дуже багато, ну не коштує стільки машина старша на рік від мене... мой сын катается на В3 и очень доволен....
Ну вот в том был вопрос, есть ли возможность купить дешевле или как-то использовать льготы. Теперь о b3. Есть несколько вопросов: 1) Какой двигатель самый оптимальный мощность/экономичность/ремонтопригодность ? 2) Хватает ли оборот на холостых ходах для начала движения без газа, как на новых машинах с инжектором ? 3) Как обстоят дела с коробкой: четкая, короткоходная или как на жигулях ? :D 4) Много ли места для ног , а то с моими 190 тесновато в ланосе .
1. любой моновпрыск, но лучше 92-93 г.в... 2. легко на ХХ трогается В3 на моновпрыске, с 1 передачи и чуть выше ХХ с 3... передаче... 3. всё зависит от состояния (а какая на жигулях?)... 4. у меня 184 см. что впереди, что сзади ногу на ногу могу забросить и так спокойно ехать... столько места как в В3, было ещё только в В4, потом машинки стали мельчать...
3. На тех ВАЗах что я ездил это просто ...ужас, хотя это мягко сказано. Включаешь 2 , а это 4 , включаешь 3 а оно не даёт :D Кстати, чем отличается б3 от б4 кроме дизайна ? Мне б3 даже больше чем то нравиться, а если еще поставить радиаторною решетку то будет совсем красавец. Универсалы что там, что там меня пугают, машина для дачников и все, седан совсем по другому выглядит.
Як на мене, то Б3 більше 5,5 не коштують. типу такого http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_b3_8623157.html п.с. .вибирай щось посвіжіше,типу http://auto.ria.ua/auto_renault_megane_8491590.html
ага, особенно - кузов ZZZ... французы дорогие в обслуживании... всё нужно выбирать, сравнивать, советоваться, считать и думать...