В першу чергу хотів би почути думки тих хто вже експлуатує це авто, або знає про них щось конкретне. Надійність, ціни по обслуговуванню, сильні і слабкі сторони. Планую брати собі бензин/газ 2.0. Як варіант ще розглядаю Гольф 4 або 5, БОРА, і Октавіа. Отже які в кого думкі з цього приводу
Ну ти даєш Так ти визначся, тобі яку машину треба? Будку, хетчбек, седан чи універсал? Якшо будку, то вибирати треба не між гольфом, борою і октавою, а між Кадді, Берлінго, Кенгу, Румстером... Ато виходить шо ти вибираєш між валянками і кедами
Ну Кадді в принципі більше універсал ніж будка. Вид кузова значення в принципі особливого немає, більше цікавить надійність. Але якщо чесно так сам не знаю яку хочу, тому і створив цю тему. Вугу не зраджую тому стараюсь щось вибрати з їх моделей, октавія це в принципі той самий гольф.
Сильно по експлуатації не скажу (бо сам купив 3 місяці тому), але по першим враженням подобається Тут головне на шо попадеш (наскільки я розумію мова йде не про нове авто), бо не секрет, що значюща частина кадіків використовується в комерційних цілях, а службові авто не дуже шанують...... Шось 2,0 бензин навіть і не зустрічав, при виборі свого (думав тільки 1,4 і1,6 є) Но якщо вибрати не битого і не з дуже скрученим пробігом (а то що пробіги рідні я не вірю) то буде чудова машина як для роботи, так і для відпочинку... і взагалі на всі випадки життя:D P/S В п'ятницю може вийде перший раз приїхати на з'їзд, там би більше розказав про вибір і про комплектації...
Так мова йде про б/у з європи. Ну на рахунок пробігів я згідний, але там принаймі ходову важче вбити бо дорогі кращі. звичайно комерційні авто менше шанують але це ще залежить від водія, дехто і свою більше вбиває ніж комерційну. Та й менталітет думаю в німців не зовсім такий як в нас, бо нашим якщо не моє то не жалко. Але всерівно погоджуюсь що тут свого роду лотерея, але це у всіх випадках з б/у автомобілями.
В мене на роботі 10кадіків 1.6бенз. На 3 з них полетів якийсь підшипник в коробці передач і вона пішла спати на пробігах до 70000. Машини експлуатовувались дуже інтенсивно в пасажирському варіанті
Дякую за інф. А вини 5 чи 7 місні? А що вигідно такими займатись перевезенням пасажирів? Чи це таксі?
5 місні базові самі дешеві. Скажем так це фінансова установа і на них здійснюється вирішення робочих питань щодня цілий рік. Кажуть там коробка від фабії(не можу гарантувати, тре перевірити) яка є трохи заслаба. На інших моторах, а тим більше на 2.0бенз точно інша
Їжджу на службовому дизельному 2.0SDI вантажопасажирський, наїздив 66тисяч розхід палива в середньому 7л/100км, порівняно з легковиками жорсткуватий, десь на 3 тисячах вилетів підшипник (називають граната - соррі я в термінах не дуже), пару разів щось міняли в ходовій по гарантії бо спереду щось гуркотіло, а що саме на Алексі знайти не змогли. Зараз схоже пора серьйозно ходову перебрати. Що не дуже подобається - на трасі важко обганяти, після 90км/год тяги мало. 1.9TDI в тому плані мав би бути кращим
Дякую. Кажуть цей двигун більш проблематичніший ніж 1.9. А з двигуном були проблеми? Машину я так зрозумів нову брали?
Скромные буквы CDI, TDI, HDI, SDI и т.д. скрывают за собой альтернативу, которая двигает и звучит получше бензиновых моторов. Получив данные производителей, мы попытались разобраться, чем же отличаются системы дизелей, скрытые за неброским шильдиком на крышке багажника. Итак, аббревиатура DI присутствует во всех упомянутых системах. Она обозначает непосредственный впрыск топлива в камеру сгорания (англ. Direct Injection), что обеспечивает хороший КПД. Технология впрыска сравнительно молода. Компьютерное управление подачей топлива позволило впрыскивать его в камеру сгорания цилиндра двумя точно дозированными порциями, чего раньше сделать было невозможно. Сначала поступает крохотная, всего около милиграмма, доза, которая при сгорании повышает температуру в камере, а следом идет главный «заряд». Для дизеля - двигателя с воспламенением топлива от сжатия - это очень важно, так как при этом давление в камере сгорания нарастает более плавно, без «рывка», Вследствие этого мотор работает мягче и менее шумно. В результате расход топлива двигателем сокращается примерно на 20%, а крутящий момент на малых оборотах возрастает на 25%. К тому же уменьшается содержание в выхлопе сажи и снижается шумность работы мотора. Прогрессивные изменения в системе подачи топлива к форсункам дизелей стали возможны лишь благодаря развитию электроники. Одной из первых эту систему стала использовать компания Daimler-Benz, обозначив свои моторы аббревиатурой CDI. Начав с дизеля для Mercedes-Benz A-class, аналогичными двигателями оснастили B, C, S, E-class, а также внедорожный ML. Факты говорят сами за себя. Mercedes-Benz С 220 CDI рабочим объемом 2151 см3 и мощностью 125 л.с., максимальным крутящим моментом 300 Нм при 1800-2600 об/мин с механической коробкой передач потребляет в среднем 6,1 л дизельного топлива на 100 км. Столь низкий расход топлива при емкости бака в 62 литра позволяет автомобилю проходить до тысячи километров без дозаправки. Аббревиатуру TDI первым стал использовать концерн Volkswagen для обозначения дизелей с непосредственным впрыском и турбонаддувом. TDI с объемом 1,2 л модели Volkswagen Lupo держит мировой рекорд среди легковых автомобилей по коэффициенту полезного действия. TDI помогли автомобилям Volkswagen и Audi стать самыми продвинутыми в классе автомобилей с дизельными двигателями. Прокатится на волне популярности захотели многие, а потому конкуренты не заставили себя ждать. В первую очередь это касается фирмы Adam Opel AG, выпустившей семейство двигателей ЕСОТЕС TDI - целый кладезь новаций: непосредственный впрыск, головка блока с четырьмя клапанами на цилиндр при одном распределительном вале, турбонаддув с промежуточным охлаждением, управляемый электроникой топливный насос с повышенным давлением, форсунки, обеспечивающие высокую дисперсность топлива при распылении в комбинации с характерным завихрением всасываемого воздуха. Все это позволило снизить расход топлива на 17% (относительно обычного турбонаддувного дизеля) и уменьшить уровень выбросов на 20%. Турбонаддув позволяет увеличить мощность двигателя без последствий для экономичности. Двигатели TDI, как правило, неприхотливые и надежные. Но есть в них один недостаток. Ресурс турбины обычно составляет 150 тысяч, это при том, что ресурс самого двигателя может доходить до миллиона. Для тех, кого пугает перспектива дорогостоящего ремонта, есть другой вариант. Аббревиатура SDI используется для обозначения атмосферных (безнаддувных) дизелей с непосредственным впрыском топлива. Эти моторы не боятся больших пробегов и прочно держат свою позицию в рейтинге надежности. Мировой лидер в производстве дизельных двигателей - концерн PSA Peugeot Citroen спрятал технологию Common Rail под шильдиком HDI. Три буквы скрывают настоящий клад для «ленивого» водителя. Межсервисный интервал моторов HDI составляет 30 тыс. км, а ремень ГРМ и ремень навесных агрегатов не требуют замены в течение всего срока эксплуатации автомобиля. Технологии CDI, TDI, HDI, SDI по сути мало чем различаются. Источник: http://www.autogazeta.by/autogazeta/tehb... CDI. Это высокооборотный двигатель с непосредственным впрыском дизельного топлива, оснащенные системой COMMON RAIL. Особенности: - непосредственный впрыск - дозирование топлива при помощи системы электронного управления - применение быстродействующих топливных форсунок, которые управляются электронной системой управления впрыском - высокая эффективность процессов управления впрыском топлива благодаря применению быстродействующего цифрового процессо TDI - Turbodiesel Direkt Einspritzung, Dieseleinspritzverfahren direkt in den Brennraum mit Turboaufladung VW-Konzern und Volvo Непосредственный впрыск топливной смеси в камеру сгорания, или ещё другая система, тоже разработанная VW: SDi - Saugdiesel Injection, Diesel Einspritzung ohne Turboaufladung (TDI) bei VW, что обозначает дизель мотор без турбонаддува, ну или самый простой дизель
слід відзначити що SDI це покращений простий дизель а дизель як відомо без Турбіни після 90 при обгоні буде повільно набирати швидкість, врахуйте ще те що у будь якого дизеля після 90 чим вища швидкість, більша кількість обертів, більші витрати пального і масла, зменьшення ресурсу двигуна тому 1.9TDI сильніший чим 2.0SDI але нарахунок надійності турбодизеля менш надійні по кількості км пробігу
В нових дизелях принаймі VAG-овських стоять насос форсунки, ресурс яких кажуть не більше 150000км. Дивився ціна на екзісті - одна коштує ~1000євро.їх там чотири. старіші дизельки 1,9 але на 75\90\110 кс набагато надійніші
1.9 TDI хороший мотор,у брата кадди 2 с таким мотором 90 л.с характеристики не плохие,при обгоне не плохо себе ведет,да и экономный!
пару разів щось міняли в ходовій по гарантії бо спереду щось гуркотіло, а що саме на Алексі знайти не змогли. Зараз схоже пора серьйозно ходову перебрати. ??? і як ви вирішили питання з тим що гуркотіло, в мене на кадді аналогічна ситуація
[/quote] Минулого тижня зробив ходову - поміняли сайлентблоки передні і задні, втулки стабілізатора ззаду, задні амортизатори. І вже ніц не гуркоче - мабуть Алексу дуже не хотілося по гарантії міняти, тож розказували байки - я з їхнім техніком по територіїї поїздив - там нічого не було чути, а на бруківку їхати не захотіли. Ще десь на форумах читав що спереду стукати може подушка двигуна - стосується всіх VAG на базі гольфа-5
Так, брали нову. Проблем з двигуном ніяких не було. Тьфу-тьфу. Єдине що на неякісній солярі при певних обставинах може диміти синнюватим димом не гірше ніж моцик в якого масла забагато налили, на потужності це ніяк не позначається. Таке враження що соляра не повністю згорає, попадає в випускний колектор і вже там випаровується. На добрій солярі нічого подібного не спостерігається. А от старшим каддікам 1.9SDI якось все одно...
2.0SDI має потужності всього 64к.с, лобовий опір великий , чого від нього ще можна хотіти? вантажівка як вантажівка