плавають холості обороти

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем mitskanyurik, 6 січ 2013.

  1. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    Доброго дня. В мене авто пассат б3 91 року моно-мотронік, плавають холості обороти і є провал газу на одному і тому ж місці педалі. Ця подія не постійна, вона то є, то нема. Допоможіть
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Як плавають?? Постійно? Чи може підвисають, чи то нижчі то вищі?
    Може підсос повітря, може РХХ. Може ДПДЗ.
    Якись опис не дуже. Тяжко щось відповісти.
     
  3. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    Коли даєш газу до 3000 і пускаєш, обороти спадають до 1500, так можуть триматися 30 сек, потім упасти до 300-500, аж машиною трясе, потім знову самі набирають, але це не постійно. Буває авто заглушиш, потім заведеш уже не має
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    я шось думаю що це банальний підсос повітря. Або РХХ залипає, хоча сумнівно.
    Спробуй заведи машину і порухай інжектором за кришку з повітяного фільтра. Якщо подушка підуставша то оберти плавати будуть.
    повітряний фільтр давно міняв?

    Sent from my MB860 using Tapatalk 2
     
  5. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    ДПДЗ Дуже схоже
     
  6. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    всі фільтра і свічки нові, тай прокладку недавно міняв....а може бути лямда зонд, або дтож... і ще одне в одному місці на педалі завжди є провал. якщо на те місце попасти і так потримати то машина навіть заглохнути може
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну якщо прокладки міняв, підсосів нема тоді найскоріше що ДПДЗ.
    Лямба на холодну не працю, вона в тебе без підігріву, та й такі симптомів не дасть.
    ДТОЖ теж відпадає.

    скоріше за все дорожки на ДПДЗ постиралися. Треба скручувати його і трошки підняти вверх .або вниз. Але тактреба ше попасти дуже гарно. Без осцилографа це зробити важко. Скоріше за все машина буде дьоргатися і поміняється в якусь сторону розхід.
     
  8. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    ДПДЗ, теж поміняв, все таки думаю що то РХХ...
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Як? Тільки нога стає на педаль газу - все, РХХ відключається з роботи.
     
  10. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    тоді буду перевіряти всі датчики, а може бути щось у блоці управління чи ні?
    Ось знайшов, там знизу описані симптоми, схожі у мене, і ремонт
    http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=40313
     
    Останнє редагування: 7 січ 2013
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Друже, не роби дурної роботи! Можу спорити на ящик пива, що це не РХХ. Або ти не правильно описуєш свою проблему.
    Коли проблема з ХХ кожен починає шукати схожу. Шукай саме свою.
    В тій машині 4 датчика - ДПДЗ, РХХ, ДТОР і лямбда. Там все просто як борщ.

    Ти кажеш що міняв ДПДЗ? навіщо? Які на це були причини? Ставив новий чи такий самий б\у зі шроту? Хто його виставляв і як?
    Не варто лізти туди поки не впевнишся що це воно.
    От скачай файл, візьми тестер і перевір ДПДЗ і РХХ як тут написано, потім відзвітуєшся. Так говорти тяжко.
    http://us.ua/1003526/

    ЕБУ теоретично можлвио, але це 3%. хібащо його залило водою чи часто з нього знімали фішку, чи якесь КЗ по проводці йшло...
     
  12. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    Розкрутив я ДПДЗ, дорожки всі цілі, провірив тестером опір, все так як пише книга, потім виставив на 0,73 вольта на 1 і 2 ніжці, холості обороти стали устойчиві і заводиться краще... Заалишилась одна проблема, на початку педалі залишився провал...
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Спробуй вчепитися за 2гу ніжку і на масу двигуна і виставити ДПДЗ по другій ніжці на 0,19-0,2В. Здається це правильне значення, але я ввечері вдома пошукаю точно.

    По провалу перевір чи трос газу нормально натягнутий, і чи не люфтить ДЗ відповідно до механізму відкриття.
     
  14. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    Останнє редагування: 9 січ 2013
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Якщо це по провалу не допомагає тоді все ж він на ДПДЗ. Це я тобі майже на 100% кажу. В якийсь момент просто пропадає сиглянал з ДПДЗ.
    Спробуй якесь інше положення виставити. Трошки на завищених обертах ХХ, і тоді відчуй чи є провал. Також тросик педалі газу, перевір чи стопорне кільце на місці. Тросик має бути натягнутий.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    провал на ДПДЗ можна тестером виловити.
     
  17. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    зробив сьогодні авто. Причина не знаю в чому була, але зробив ось що, поміняв верхню частину моно-інжектора, там де форсунка, почистив кришку трамблера і бігунок, а також підтягнув трос газу. Поки що політ нормальний, там буде видно... Всім велике дякую за допомогу.
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Разом з форсункою чи форсунка та що і була??

    Таке не бажано часто робити. Легенько ножичком хібащо. Не треба наждаком терти. Там контакту і тертя між бігунком і кришкою нема, там тіки іскра проскакує. Контакти постійно чорніють і вигорають.

    От я думаю що біда вся в цьому. Я про це писав!

    Добре що все добре і проблема вирішена! нехай гарно їздить.
    Тепер дивися до розходу після регулювання ДПДЗ.
     
  19. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    верхню частину поміняв разом із форсункою, а бігунок почистив легенько ножиком, лиш чорний нагар зняв
     
  20. mitskanyurik

    mitskanyurik Початківець

    Авто:
    VW passat b3
    Сьогодні виявив проблему з провалом. Виявляється на форсунці зверху є ще один датчик температури всасуємого воздуху, ось він і був несправним. http://vwts.ru/forum/48283
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)