Пліз ХЕЛП!!! Шатуни до Polo Classic 1.4

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем olegrw, 11 чер 2012.

  1. olegrw

    olegrw Новачок

    Авто:
    Volkswagen Polo Clasic 1.4
    Доброго дня! Може в когось завалялись шатуни до Polo Clasic 1.4, 1998 року, серія двигуна APQ. Терміново (097)1609444
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ці шатуни і пальці одноразові... їх не можна перепресовувати.... тобі треба шатун з поршнем в зборі.. або нові. Ремонтних пальців не існує.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не поняв, чого це. Мені міняли поршня на поло, шатуни і пальці лишились старі. Невже APQ від АЕХ так сильно відрізняється?
     
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    на одному загальовідомому сайті є тільки комплект шатунів+вкладиші нижньої головки шатунів+втулка+болт = 5893.00 грн
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Саша знаєш що буває коли вилізає палець з шатуна. Він поре по циліндрах. Подивись допуски на запресовку там рахунок іде в тисячних міліметра. Коли ти на старому шатуні навіть на горячо випресовуєш палець ти ліквідовуєш ці допуски. Потім також запресовуєш щоб вставити новий поршень, але посадка на самому шатуні і на пальці уже збита. Виробник строго настрого забороняє перепресовувати старі пальці... через те і не випускають ремонтних пальців. Через те і нові шатуни з пальцями продаються тільки комплектом. Ці хлопці що робили тобі здорово ризикують. Я пару років тому мав таку ситуацію і попереджав власника, але так як все було дуже дороге то він чуть не заставив нас на варіант старих шатунів і пальців. Так от на цій машині палець виліз і розпоров циліндр десь на 50 -тій тисячі. Після того ми категорично не робимо такого.... тим більше що є кращий варіант гільзовки блоку під старі поршня.
    Перепресовувати можна було на старих двигунах... 80-90 тих років... там не було таких допусків, а на дизелях взагалі ставилось штопорне кільце на поршень щоб палець не виліз. А уже десь з 97-98 модельних років двигуни одноразові і там така операція строго настрого заборонена... але у нас мало хто читає документацію по двигуну перед тим як щось з ним робити
     
  6. olegrw

    olegrw Новачок

    Авто:
    Volkswagen Polo Clasic 1.4
    А реально купити такі б/в, бо дороговато виходить нове...
    на якому це сайті, можна в приватні...
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та чому не реально... треба шукати по шротах і серед мотористів... розукомплектовані двигуни є майже всюди... бувають тріснуті блоки, посадки під колінвал і всяке таке інше... і тоді двигун продається по деталях. В тебе повиннен бути єдиний критерій . ... вага поршня,шатуна і кілець в зборі. Вага не повинна різнитися більше як 12 грам... а найкраще 2-3 грм. Якщо вага більше як 4-5грм то колінвал обовязково на балансіровку. Хоча коли шукається шатун то з колінвалом вже є непорядок і треба по любому балансувати.
     
    Останнє редагування: 15 чер 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)