плюс на мінус

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем chokolapka, 2 чер 2012.

  1. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    є зелений і чорний дріт:
    де плюс, а де мінус ?
     
  2. aconis

    aconis Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B5 1.8 ARG
    Зазвичай червоний то є плюс, а чорний - мінус. Вважаю, що чорний має бути мінусом, тоді зелений - плюс. Та щоб не дуже паритись, просто відключи акумулятор, та продзвони дроти.
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    а хіба серед тих дротів може бути плюс?
     
  4. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    думаю це буде мудро й найпростіше!
    корпус точно повинен з мінусом законтачити)
     
    Останнє редагування: 2 чер 2012
  5. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    проблема в тому, що нема чим дзвонити (
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    лампочка зі стопу чи поворотника та тоненький довгий ізольований дріт, такий, як на динаміки іде.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    А взагалі, опиши, звідки провода та що крякнуло?
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Що один, що другий може бути плюсом, або мінусом. Проте скоріш за все чорний буде "+", якщо другий точно мінус. Бо якщо це зі жгута проводів то скоріш одибва таки плюси.
    Без тестера нікуди. А якшо нема чим міряти і ти незнаєш як це зробити, то краще відвезти комусь машину хто знає як це зробити. Реально звичайною лампочкою можна все зробити, але рекомендую купити тестер, хоч китайський за 50грн.
     
    Останнє редагування: 3 чер 2012
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Вибачте за допис: є дві людини одна загоріла друга ні хто з них чоловік а хто жінка!?
    Автор уточни з відки ці дроти з авто чи пилососа чи китайського мопеда, зроби фото, а то твоє і моє питання ідентичні. Доречі відключивши аккум і протестивши нічого не зрозумієш бо якщо якийсь з дротів буде запитувати якесь абладннання (хочаб лампочку) то тестер запищить (буде замкнутий ланцюг) найпростіше це взяти запобіжник до одного краю дріт а іншим доторкнутися до клеми аккума: перегорів значить невгадав полярність.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В мене такі дроти йдуть на мотор люка. Відповідно пли люк їде в одну сторону то чорний + і зелений -. В іншу сторону - навпаки.
     
  11. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Так само працюють електричні центральнізамки в дверях. Тільки там синій і зелений дроти.

    А взагалі-то без тестера до електрики нема чого лізти. Деколи можна більше біди наробити ніж ремонту.
     
  12. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    сорі що не відписував, просто справа була термінова

    дроти з датчика АБС:
    від компютера до датчика ідуть два дроти (чорний і зелений), і маю фішку яку треба зєднати з цими дротами, а в ній серцевина - чорний, і обмотка

    що де, непонятно, вчора купив мультиметр, буду пробувати :crazy:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)