Зазвичай червоний то є плюс, а чорний - мінус. Вважаю, що чорний має бути мінусом, тоді зелений - плюс. Та щоб не дуже паритись, просто відключи акумулятор, та продзвони дроти.
Що один, що другий може бути плюсом, або мінусом. Проте скоріш за все чорний буде "+", якщо другий точно мінус. Бо якщо це зі жгута проводів то скоріш одибва таки плюси. Без тестера нікуди. А якшо нема чим міряти і ти незнаєш як це зробити, то краще відвезти комусь машину хто знає як це зробити. Реально звичайною лампочкою можна все зробити, але рекомендую купити тестер, хоч китайський за 50грн.
Вибачте за допис: є дві людини одна загоріла друга ні хто з них чоловік а хто жінка!? Автор уточни з відки ці дроти з авто чи пилососа чи китайського мопеда, зроби фото, а то твоє і моє питання ідентичні. Доречі відключивши аккум і протестивши нічого не зрозумієш бо якщо якийсь з дротів буде запитувати якесь абладннання (хочаб лампочку) то тестер запищить (буде замкнутий ланцюг) найпростіше це взяти запобіжник до одного краю дріт а іншим доторкнутися до клеми аккума: перегорів значить невгадав полярність.
В мене такі дроти йдуть на мотор люка. Відповідно пли люк їде в одну сторону то чорний + і зелений -. В іншу сторону - навпаки.
Так само працюють електричні центральнізамки в дверях. Тільки там синій і зелений дроти. А взагалі-то без тестера до електрики нема чого лізти. Деколи можна більше біди наробити ніж ремонту.
сорі що не відписував, просто справа була термінова дроти з датчика АБС: від компютера до датчика ідуть два дроти (чорний і зелений), і маю фішку яку треба зєднати з цими дротами, а в ній серцевина - чорний, і обмотка що де, непонятно, вчора купив мультиметр, буду пробувати