на блоку циліндрів - 1F ... , тобто об`єм 1,6 а при реєстрації вказали 1,8 (старий власник щось мєнтам доводив, і напевно таки довів, і схоже що без могорича, мене на жаль при цьому не було) може в когось є цьому гарне пояснення? або якись 100% спосіб зясувати справжній об’єм двигуна? PASSAT 1990р.
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... напиши повний номер двигуна разом з буквами двигуна
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... на третьому циліндрі - 1F019493 а повний номер-то де?
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... 1F-8 клапанний двигун об*ємом 1.6 л., 75 к/с, прийшов на зміну карбюраторному RF (72 к/с), в 1988 почав випускатись, в 1990 був знятий з виробництва. На 1F стоїть система вприску Mono-Jetronic. Так шо в тебе таки 1.6, але сильно не переживай, як бонус тобі мануал по твому вприску і запалюванні - http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_mj. Може попередній власник його розточував, ставив іншу голову або поршні, тоді в ньому може бути 1.8 і більше, для перевірки треба вскривати мотор. Але при реєстрації в МРЕВ дешевше платити за зняття/постановку з/на облік автомобіля з двигуном меншого об*єму(податок з потужності менший), тому логіка продавця, який маючи 1.6 доказує гайцам, шо в нього 1.8 мені незрозуміла. Крім цього, техогляд також дешевший для 1.6. Навіть якшо там було б 2 л, гайци би того ніколи в житті не викупили, бо блок від 1.6 1F-нафіг треба було наполягати, шоб писали 1.8, це просто глупо.
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... та шоб покупець не передумав, він же купляв 1,8 :-x
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... Це означає, що тобі в технічний паспорт записали невірні дані, а отже неякісно провели експертизу автомобіля. Можеш поїхати в МРЕВ, і повторно пройти експертизу і вимагати заміни техпаспота і вказання вірних даних про двигун. Але це буде купа твоїх нервів і гроші за заміну техпаспорта і експертизу (хоча вина не твоя), так шо думай, чи варта шкіра за виправу. В мене колись був подібний мєнінгіт з помилкою в техпаспорті.
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... Треба порахувати гроші, затрачені на той мененгіт(повернути правдивий об*єм) і на то, що кожних 2 роки за двигун 1,8 за ТО ти будеш платити на 20 грн більше(то пилюка), але зокрема ще є така графа, як страховка ГВ. От на цей платіж є сенс подивитись. На рік ціна страховки у мотора 1,6(реальний обїем менше, ніж 1600 і дорівнює десь біля 1574-1580) дешевша, ніж у 1,8 на 70 грн. А страховку потрібно сплачувати кожний рік.
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... техогляд на 1.8 дорожчий за 1.6 аж тільки 10грн! тариф від 1.6-2.0 - 5 грн. за 100куб.
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... Цього року переоформляв машину, получив новий техпаспорт. Об'єм 1600 кубів, а в старому було шось типу 1598. Спочатку не приділив цьому уваги, але потім коли страхував зрозумів суть. Хто що думає про це?
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... Страхуйся в "Універсальній" у Львові. Орест їх видресував, і вони знають, що НЕМА і не було у ФВ моторів обємом 1600. Були, але менші за обємом. Якщо страховку будете оформлювати не в Універсальній, то нехай та страхова покаже техданні, де є мотор 1600.
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... А ти ТО проходиш тільки на 1 рік??? Якщо так, то да, дорожче буде на 10 грн. А якщо хтось із приватних осіб сразу проходять ТО на 2 роки, то дорожче на 20 грн, як я і написав у своєму дописі! ;-)
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... Був я в Універсальній. Кажуть якщо в документі пише 1600 то це попадає в категорію => (дорівнює або більше) 1600 кубів Я і не сперечався. А от чому такий об'єм в новий техпаспорт вписали, коли в старому ж було менше?
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... На паркані Х.Й написано, а там дрова лежать!!! То, що не сперечався, то не є гарно. :-( А написали 1,6 тому, що набивати 1598 потрібно руками, а 1600 є у спливаючому меню. От операторка і полінилася то робити. Уроди мля. :-(
МІЖ ІНШИМ Якщо комусь цікаво, то об`єм всетаки виявився 1,8 ! На сервісі сьогодні міняли прокладку головки А про номер-виявляється НЕ ЗАВЖДИ ВІДПОВІДАЄ
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... А навіщо прокладку міняли? І як воно все виявилося? Ход поршня 86,4 мм а діаметр ціліндра 81мм? Так?
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... там якийсь ще один напис внизу, я правда не зовсім зрозумів де, бо поспішав... сказали що його так не побачиш просто.Ну а той, на блоку під 3 свічкою-далеко не завжди дає зрозуміти обєм, кажуть що вже з таким стикались в ауді прокладку міняли бо масло гнало(дим валив і спереду і ззаду :-? )
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... Розточили і перегільзували. Номер двигуна (і тип) на заводі від фонаря не ставлять.
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... Я зрозумів, про що тобі казали. Так ось я тобі кажу, що тебе розвели, як кролів. То, що вони кажуть, то литник 1,8 який є на задній стінці мотора, просто так ти її не побачиш. :-( Так ось той літник НІЧОГО не каже про об*єм мотора. :-( Він тільки каже про то, що блок у тебе стоїть уніфікований з мотрами 1,6 і 1,8. Блок однаковий у ціх моторів, а ось обєм різниться. 1,8 роблять за рахунок другого поршня і колінвала з більшим ходом. І тількі ход поршня може сказати, який у тебе обєм. І впевнений, що він дорівнює 1,6.
Відповідь: По номеру обєм двигуна - 1,6 , а мало бути 1,8... Не думаю, що хтось би тим парився - комплект кілець і поршнів дорогущий, а на шротах море блоків 1,8. Малоймовірно. Там 1,6 чистий.