Почала дьоргатися при наберанні швидкості

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Axe, 29 жов 2008.

  1. Axe

    Axe Новачок

    Авто:
    audi80 Quattro
    В мене така проблема машина (ауді 80 87р. 1.8 повний інжектор,механічний скоріше всього )почала багато їсти палива, приблизно 15-20 літрів на 100, з вихлопної йде чорний дим (місцями),датчик води показує низьку температуру, при розгоні 1.2 (передача)дьоргається коли набераю більшу швидкість все нормально поможіть в чому може бути проблема я сам не зі Львова в мому місці немає хороших спеціалістів де у Львові можна вирішити цю проблему
     
    Останнє редагування: 29 жов 2008
  2. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Ех щось останім часом з Червонограду багацько учасників. ))
    Який бензин лиєш?! В мене таке було 2 раза після А95 на ОКО. Там як попадеш, а інжектор до якості бєнзи чутливий! ((
    Спробуй поміняти заправку. ))
     
  3. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Я так зрозумів шо то дуже поширені синдроми у власників Ауді 80 з мех. вприском. Чув подібне від двох знайомих власників. Вони вирішували проблему беручи в руки мануали по механічному вприску і перебираючи всі підозрілі вузли. Спеціалістів хороших знайти анріал в нас в клубі я знаю двох людей які шарять в мех вприсках Markell і Duke сподіваюсь вони відкликнуться в цій темі.
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Для початку, хай автор опише який конкретно в нього вприск, або скине фото підкапотного простору. А навскидку, такі симптоми можуть бути через вихід з ладу лямбда-зонду, неправильну роботу регулятора тиску, або глюки ДТОР (з нього я б радив почати). Якшо сталось само по собі, а якшо шось крутили в машині перед тим-то треба знати шо саме.
     
  5. Axe

    Axe Новачок

    Авто:
    audi80 Quattro
  6. Axe

    Axe Новачок

    Авто:
    audi80 Quattro
    Почала багато їсти після того як всунули туда руки, дав знайомому на паро днів казав шо чистив там шось от і начистив тепер морозиться бо шось нахімічив сам незнає шо , зїжджає на то шо показує малу температуру датчик і того йде більше вприск і обогащає і того так їсть, вже незнаю шо робити в нас ніхто неризикує братися за неї(((
     
  7. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    а реально яка температура? попробуй рукою патрубок що йде від радіатора. Якщо ледь теплий після тривалої поїздки, то дивись до термостата. якщо гарячий а показометр показує низьку температуру то дивись до датчкиків охолоджуючої рідини.
     
  8. Axe

    Axe Новачок

    Авто:
    audi80 Quattro
    Температуру быльше 60 не показує
     
  9. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Виїдь на трасу проїдь 3-4 км на швидкості хоча б 80, зупинись і попробуй рукою (обережно) температуру шланга з охолоджуючою рідиною.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я думаю що це ДТОР, як казав Markell... В мене була та сама проблема, завдяки скірокко і майстів на СТО що це проблема в переливі форсунок(бо ДТОР мінявся перед тим), прочистили форсунки, проблема зникла на пару тижнів і знов виплила...
    Такшо перевіряй ДТОР і лямбду... сумніваюся шо то форсунки...
     
  11. Axe

    Axe Новачок

    Авто:
    audi80 Quattro
    дякую всім за поради буду пробувати ,якшо не найду майстра який би взявся прийдеться тянути до Львова :)
     
  12. G60

    G60 Active Member

    Авто:
    BMW 5
    А ти до кого звертався????
     
  13. Axe

    Axe Новачок

    Авто:
    audi80 Quattro
    Дзвонив до Віталіка на Поторицю , Юра моторист коло дюни і цей сервіс шо коло них, ше коло 1 чг хтось був і ніхто не хоче братися, Віталік може б і зробив але нехоче паритися мені шось так здається, а ти знаєш когось толкового хтоб би зміг подивитися?
     
    Останнє редагування: 30 жов 2008
  14. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Фотка не сама вдала вийшла, але принаймні видно що це КЕ-джетронік.
    Починай з перевірки лямбди, ДТОР і ЕГРД. Лямбда на заведеній машині має видавати 0.1-0.9 В раз в секунду хоча б мінятись, на ЕГРД (сріа штучка з розємом на 2 піни збоку дозатора) струм має коливатись біля 0 мА (якшо +20, то суміш забідна і треба коректувати, якшо -20 - забагата, якшо між +5 і -5 постіно коливається-то норм., якшо 0 стоїть мертво-аварійний режим, треба дивитись лямбду). Перевіряти все на працюючій машині машині.

    ДТОР підстав завідомо робочий, або перевіряй в свому зміну опору відповідно до зміни темп. (в книжці по машині має бути графік). Якшо маєш можливість-поміряй тискна працюючій машині в верхній камері дозатора і в нижній, різниця має складати 0,25-0,45 Бар.
    По мех. вприску майстра не знайдеш, ти більше в Червонограді. Або розберешся і навчишся сам, або продаш машину. Така реальність.
     
  15. Axe

    Axe Новачок

    Авто:
    audi80 Quattro
    Дякую Markell буду пробувати
     
  16. G60

    G60 Active Member

    Авто:
    BMW 5
    В Сокалі є діагностика інжекторів всіх типів,ще напроти Фаворита є сервіс,він по дизелям,але туди також заїдь,бо твій інжектор має трохи спільного з паливною апаратурою дизеля)
     
  17. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    сказав би так про мій, я б образився.
     
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    І шо в них спільного? То шо форсунки від тиску відкриваються? Більше нічого спільного в них немає. І ні один дизеліст не дасть дупля в мех. вприску, бо там набагато складніша система дозування пального. То як літак і велосипед мають трохи спільного: обидва металеві.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)