В мене така проблема машина (ауді 80 87р. 1.8 повний інжектор,механічний скоріше всього )почала багато їсти палива, приблизно 15-20 літрів на 100, з вихлопної йде чорний дим (місцями),датчик води показує низьку температуру, при розгоні 1.2 (передача)дьоргається коли набераю більшу швидкість все нормально поможіть в чому може бути проблема я сам не зі Львова в мому місці немає хороших спеціалістів де у Львові можна вирішити цю проблему
Ех щось останім часом з Червонограду багацько учасників. )) Який бензин лиєш?! В мене таке було 2 раза після А95 на ОКО. Там як попадеш, а інжектор до якості бєнзи чутливий! (( Спробуй поміняти заправку. ))
Я так зрозумів шо то дуже поширені синдроми у власників Ауді 80 з мех. вприском. Чув подібне від двох знайомих власників. Вони вирішували проблему беручи в руки мануали по механічному вприску і перебираючи всі підозрілі вузли. Спеціалістів хороших знайти анріал в нас в клубі я знаю двох людей які шарять в мех вприсках Markell і Duke сподіваюсь вони відкликнуться в цій темі.
Для початку, хай автор опише який конкретно в нього вприск, або скине фото підкапотного простору. А навскидку, такі симптоми можуть бути через вихід з ладу лямбда-зонду, неправильну роботу регулятора тиску, або глюки ДТОР (з нього я б радив почати). Якшо сталось само по собі, а якшо шось крутили в машині перед тим-то треба знати шо саме.
Почала багато їсти після того як всунули туда руки, дав знайомому на паро днів казав шо чистив там шось от і начистив тепер морозиться бо шось нахімічив сам незнає шо , зїжджає на то шо показує малу температуру датчик і того йде більше вприск і обогащає і того так їсть, вже незнаю шо робити в нас ніхто неризикує братися за неї(((
а реально яка температура? попробуй рукою патрубок що йде від радіатора. Якщо ледь теплий після тривалої поїздки, то дивись до термостата. якщо гарячий а показометр показує низьку температуру то дивись до датчкиків охолоджуючої рідини.
Виїдь на трасу проїдь 3-4 км на швидкості хоча б 80, зупинись і попробуй рукою (обережно) температуру шланга з охолоджуючою рідиною.
Я думаю що це ДТОР, як казав Markell... В мене була та сама проблема, завдяки скірокко і майстів на СТО що це проблема в переливі форсунок(бо ДТОР мінявся перед тим), прочистили форсунки, проблема зникла на пару тижнів і знов виплила... Такшо перевіряй ДТОР і лямбду... сумніваюся шо то форсунки...
дякую всім за поради буду пробувати ,якшо не найду майстра який би взявся прийдеться тянути до Львова
Дзвонив до Віталіка на Поторицю , Юра моторист коло дюни і цей сервіс шо коло них, ше коло 1 чг хтось був і ніхто не хоче братися, Віталік може б і зробив але нехоче паритися мені шось так здається, а ти знаєш когось толкового хтоб би зміг подивитися?
Фотка не сама вдала вийшла, але принаймні видно що це КЕ-джетронік. Починай з перевірки лямбди, ДТОР і ЕГРД. Лямбда на заведеній машині має видавати 0.1-0.9 В раз в секунду хоча б мінятись, на ЕГРД (сріа штучка з розємом на 2 піни збоку дозатора) струм має коливатись біля 0 мА (якшо +20, то суміш забідна і треба коректувати, якшо -20 - забагата, якшо між +5 і -5 постіно коливається-то норм., якшо 0 стоїть мертво-аварійний режим, треба дивитись лямбду). Перевіряти все на працюючій машині машині. ДТОР підстав завідомо робочий, або перевіряй в свому зміну опору відповідно до зміни темп. (в книжці по машині має бути графік). Якшо маєш можливість-поміряй тискна працюючій машині в верхній камері дозатора і в нижній, різниця має складати 0,25-0,45 Бар. По мех. вприску майстра не знайдеш, ти більше в Червонограді. Або розберешся і навчишся сам, або продаш машину. Така реальність.
В Сокалі є діагностика інжекторів всіх типів,ще напроти Фаворита є сервіс,він по дизелям,але туди також заїдь,бо твій інжектор має трохи спільного з паливною апаратурою дизеля)
І шо в них спільного? То шо форсунки від тиску відкриваються? Більше нічого спільного в них немає. І ні один дизеліст не дасть дупля в мех. вприску, бо там набагато складніша система дозування пального. То як літак і велосипед мають трохи спільного: обидва металеві.