Зранку коли машина постоїть ніч, акумулятор ледь-ледь крутить! На себе нічого не бере. Споживання в стані сну 0.03 А. Якшо його зняти і зарядити стаціонарним зарядни крутить як новий, а постоїть ніч і все! Я догадуюсь шо з ним(вмер), але може хтось шось підкаже. Дякую
В мене такий акумулятор вже 4 роки. Брав бу з Чехії за пляшку хорошої горілки, на той час 100 грн. Минулі зими, то або знімав, забирав до хати, або на цілу ніч залишав на зарядному, або прикурював і так їхав. Зараз машина в гаражі, там тепло, бо гріє котел, проблем нема. Інколи навіть на дворі можу залишити, не сідає, а може за одну ніч просто не встигає сісти. Надіслано з мого HTC One M9
Я так розумію то звичайний свинцевий? Якщо так: поміряй плотність електроліту на зарядженому. Вистав 1.27 у всіх банках і заряди. Також зверни увагу на колір електроліту він має бути прозорий бо якщо колір болота то заміна АКБ. Напругу зарядки я так розумію теж перевіряли?
Підкажіть, хто знає: де можна відвезти АКБ, щоб зарядили (неспішно). Г2 простояв довго, і в нього здох акум, тому постала потреба в його зарядці. Акум Топла на 740 пускових. Цікавить не просто експрес зарядка, а нормальна чи навіть зробити йому КТЦ. Знаю, що десь на Зеленій таке роблять, але де саме не знаю.
нормальна зарядка - 1 раз купити або позичити зарядний пристрій, але не саморобний, а фабричний. заряджає десь 1 добу.
маю, але в селі 80-100 км від Львова Акум розрядився від того, що Г2 стояв 3 місяці і був на сигналці. Він не повністю вмер, але крутнути сили не має вже. Питання закриваю, бо теоретично вирішив з @dragger85 , він мені підзарядить.
та вже до Роміка відвезу, бо він запропонував і погодив вже з ним. Думав в себе на стоянці підзаряти, але там зарядне ходило наліво і направо, і кажуть що знищили.... або ж зажали )))