Погано заводиться 1.9 тді

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем advokatdevil, 19 жов 2014.

  1. advokatdevil

    advokatdevil Початківець

    Авто:
    b5+ 1.9 tdi
    ДОПОМОЖІТЬ!!!! ПОГАНО ЗАВОДИТЬСЯ після ночі на холодну , потрібно декілька раз крутити, 3-4 рази запалення включаю і виключаю . пасат 2001року 1.9 тді. скажіть у чому може бути причина . скажіть чи може бути чрез те що незавжди у баку 10-15 літрів соляри?
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Думаю, що треба починати перевірку зі свічок накалу.
     
  3. advokatdevil

    advokatdevil Початківець

    Авто:
    b5+ 1.9 tdi
    і доречі коли заводжу трошки димить але то такий дим і запах як просто соляра
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    правильно, а тому спробую пояснити:
    при першому повертанні замка запалення вмикаються свічки накалу на певний проміжок часу, ними керує реле свічок запалення, при умові, що і реле і свічі робочі, відбувається прогрів в камері згорання, далі .... реле вимикає свічі і при другому повертанні ключа ("старт") - запускається двигун, при цьому ТНВД впорскує суміш соляри і коли все справне, суміш соляри в камерах згоряння вспихує від стиснення.

    Якщо хрєнові свічі (чи 2 чи 1 не робочі, чи більше), то в тих камерах згоряння суміш не може вспихнути (бо камера не прогріта), таким чином накопичується солярна суміш і при хорошій компресії в двигуні, все ж таки за 3-5 разом, двигун запускається і тому на вихлопі йде дим із різким запахом соляри.

    Коли авто гаряче, чи тепле, через 2-4 год після того, як двигун заглушили, він запускається без проблем, так як до мінімуму не остиг, а за ніч остигає до мінімуму.

    Якось так! Хто компетентніший, нехай спростує чи підтвердить.

    Я вважаю, що проблема в свічках, їх можна перевірити не викручуючи. Інше - може бути реле свічок накалу, або десь в системі паливній "підсмоктує" воздух - таке підсмоктування може бути і на "обратці".
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    все правильно - майже як в заводськіій інструкції))))
     
  6. advokatdevil

    advokatdevil Початківець

    Авто:
    b5+ 1.9 tdi
    дуже дякую, а скажіть ще, чи можна самому якось перевірити ті свічки чи треба на станцію до майстра , і якщо я приїдо до майстра то машина вже буде прогріта , як вияве яка погана свічка?
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    саме простіше - береш кусок ізольованого дроту і лампочку на 12В (зі стопу чи поворотника), на краях дріт зачищаєш, до одного краю примотуєш лампочку, до іншого краю викрутку.
    Знімаєш контактну шину зі свічок.
    Далі, викруткою дотуляш до свічки, а саме до контакту торцового (де подається "+" з контактної шини) а лампочкою (нижнім контактом) дотуляєш до "+" клеми акумулятора. Якщо свіча робоча, то лампочка засвічується, якщо свіча не робоча, то лампочка, відповідно не засвітиться.
    Це треба робити акуратно, щоби не коротнуло, бо весь двигун і інші механізми - це "-", хоча, якщо й коротне, то нічого страшного не буде.
     
    Останнє редагування: 19 жов 2014
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    За перевірку реле пока писати не буду, бо цікавить - чи засвічується лампочка свічок накалу на приборці?
     
  9. advokatdevil

    advokatdevil Початківець

    Авто:
    b5+ 1.9 tdi
    на приборах лампа засвічується і швидко гасне
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    при гарячому двигуні - нормально, при холодному - не зовсім. І ще одне, контрольна лампа - лампою, але ще відбувається клацання реле, бо лампа може гаснути, а реле ще працює, тобто подає ток на свічі, а коли клацає, то відключається.
    Корочче, перевіряй свічі (тим паче холода впереді) і відписуйся, далі щось підкажемо. Спочатку будемо виключати те що простіше перевірити.
     
  11. advokatdevil

    advokatdevil Початківець

    Авто:
    b5+ 1.9 tdi
    клацання там є поки не заведеш.
     
  12. advokatdevil

    advokatdevil Початківець

    Авто:
    b5+ 1.9 tdi
    а ще я сьогодні зранку замітив що рівень тосоло чомусь падає , а вроді все сухе .
     
  13. 1st

    1st Початківець

    Авто:
    b3, GT
    попробуй утром перед тем как запускать мотор снять разьем с датчика охлаждающей жидкости который на раструбе возле головки, бывает он брешет и в момент запуска комп думает что тепло и выставляет опережение не то ч то надо, если мотор живой то до -10 тди должен запускатся даже без свечей накала
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    це як, постійно клацає?

    Повинно так: лампочка на приборці потухла і одночасно з нею, чи через кілька секунд одне клацання.
     
  15. advokatdevil

    advokatdevil Початківець

    Авто:
    b5+ 1.9 tdi
    ЛАМПА ПОТУХЛА І ЩО СЕКУНДИ КЛАЦ КЛАЦ КЛАЦ ПОКИ НЕ ЗАВЕДЕШ
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    міняй реле свічок накалу - 99%
    Якщо оригінальне, то дороге (десь 700,00 грн.), якщо замінник новий (тіпа Топран, чи ще якось) - 100-150 грн., а саме краще - їдь на шрот і там купи б/у оригінальний його ціна така ж як нового замінника.
    Реле розміщується у блоці реле і запобіжників. Порийся в неті і знайдеш його номер та як він виглядає і де саме втикається.
    Успіхів.
    Відпишись по результатах.
     
  17. advokatdevil

    advokatdevil Початківець

    Авто:
    b5+ 1.9 tdi
    заїхав тіки шо на дизель сервіс на навроцького а майстер тіки подивився на мотор ( нічого не заводив нічого не відкручував просто подивився на плазмаску на моторі ) і каже шо ті мотори довго не ходять і там виробітка головки ( пробіг 280 тис) то він мене розводить чи що ?
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    пошли його нах., і поїдь до нашого Kym.
    А то, ті екстрасенси-дефектовщики вхприли.
     
  19. advokatdevil

    advokatdevil Початківець

    Авто:
    b5+ 1.9 tdi
    а як до кума попасти ???
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ось його профіль http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/member.php?u=2036
    пиши, домовляйся. Він в цій темі дописував (вроді допис №5). Номер його маю, але без його згоди не дам.
    А ті майстри скоріш всього розводять, бо ім впадло міняти детальку за 50 грн., ім простіше місяць капіталити головку за 800 у.е.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)