Привіт! Можливо Ви мені щось порадете! погано заводиться автомобіль, ну зранку ніби все чьотко заводиться! проїдусь до роботи, авто постоїть декілька годин і все, більше не заводиться! Треба прочистити свічки, бо дуже чорніють, виходить з вихлупу чорний димок і бензи бере не мало 9-10л по місту на 1,6. Їздив до майстра по карбу (Андрій), робить мені вже 3 раз, а толку мало!
Виникає питання --- чому робить третій раз? і скільки ще разів буде робити? Можливо треба майстра поміняти або ж до фахівця звернутись, бо причин може бути багато. І взагалі, я не думаю, що за діагностику чи за пораду "двойки" візьмуть більше ніж 20-точку.
приєднаюсь до теми щоб не плодити іншої. з настанням холодів нижче +5 виникла така проблема вмикаєш запалювання, маслаєш стартером 3-4сек - він жваво крутить мотор але не заводиться. на 2-3 раз заводиться, особливо якщо педальку газу нажати притому з пів-оберта. в суботу матиму час підключити комп і подивитись, але так в кого які думки - перелиті свічки, датчик температури(хоча мінявся півроку тому на оригінал) чи ще що?
кут запалювання по компу в нормі, та й виставлявся по мітках і на всякий випадок перевірявся стробом. ну а фігові свічі то варіант, давно вже не міняв.
Так - глянь в інеті як має виглядати свічка у справно працюючому запалюванні - є купа статей і фоток.
не хочу нікого осуджувати , але теж їздив до Андрія , причому не раз навіть , поміняв в нього пів карбюратора а машина брала і брала , можливо справді запалення збилося то як правило своє дає , крім того порадив би поміняти фільтра повітряні і бензинові, свічки радив би поміняти після оцінки експерта , можу порадити майстра до якого почав їздити після Андрія 0672730495 того дядька Степан звати , думаю чорний дим він точно усунить , але перед тим як їхати фільтра поміняй в будьякому вигляді , бо з брудними фільтрами важко знайти істинну поломки
Може бути датчик температури охолоджуючої рідини. Ідентична ситуація була минулого року. Ціна питання 40грн