Погано заводиться автомобіль

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ketch, 29 бер 2013.

  1. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Автомобіль Венто 1.8 моно інжектор, двигун ААМ.
    Ситуація наступна:
    Заводився завжди з першого разу. Хіба в сильні морози - максимум з другого.
    Вчора зранку завівся тільки з 3-4 разу.
    Вечором, коли повертався з роботи - з 7-8 разу.
    По дорозі з роботи, після годинної зупинки, завівся десь з разу 10-12-го.
    Сьогодні на роботу на своїй машині не поїхав ).
    Стартер крутить добре. Після того як заводив - їхала добре.
    Що і де шукати, підкажіть, будь ласка ?
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    переливає бензу в т.ч. може бути від несправного датчика температури охолоджуючої рідини
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Коли і де заправлявся останній раз? ;) Симптоми бадяги в баку.
     
  4. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    +СВЕЧИ. Где то на форме МСК уже такое наблюдал.
     
  5. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Гляну на свічки - чи в сажі.
    Датчик мою інший - поміняю.
     
  6. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Може бути, останній раз(В неділю 24,03,2013 ) заправився на ОКО, що біля Виників, зі сторони Львова. При чому заправився там вперше.
    Хтось мав проблеми з тією АЗС?
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    скорше не доливає.

    Варіанти
    - ДТОЖ
    Зкинь фішку з синього датчика і спробуй завести
    - Свчки
    Малоймовірно. Треба викрутити і подивитись стан. Але найкраще - шляхом підміни.
    - Контактна группа
    Коли крутиш стартером то повинна світитися лампа акума. Якщо не світиться то запалювання пропало.


    А взагалі при таких симптомах перше що треба - перевірити чи на свічках є іскра і чи доходить бєнза в циліндри, інакше тут можна розписати ще вагон запчастюх які можуть глючити при заведенні.
     
  8. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Дякую, спробую. Тим більше маю також можливість підмінити свічки

    Я перевірити:
    Іскру ?
    Чи бензин доходить в циліндри ?
     
  9. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Ше треба подивитися як двигун працює після того як завівся, чи не троїть, чи тримає оберти на ХХ
     
  10. yoursen

    yoursen Active Member

    Авто:
    -
    Клубна карта:
    000104
    +1 за ДТОЖ. Минулої зими було таке ж.
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Викручуєш свічку, надягаєш на неї свічний дріт, кладеш на клапанну кришку щоб був контакт з массою і маслаєш стартером

    свічки мають бути мокрі від пального, а з вихлопної запах свіжої бєнзи буде йти.
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    если говоришь, что есть запасной ДТОЖ, то положи его вечером возле авто на ночь, утром сними фишку со своего и воткни запасной, если виноват ДТОЖ, то на запасном заведётся двигатель...
    так же после запуска на старом, можешь скинуть фишку с ДТОЖ, прогревочные обороты должны упасть на ХХ...
    бензин проверяется легко - откручиваешь трубку подачи, там стрелочки есть и в бутылку, включаешь зажигание, пару секунд, что реле включает топливный насос, должен лить бензин, хорошей струёй, всё таки давление до 1,2...
    если свечи зажигания в саже и авто дымит чёрным дымом, то нужно проверить РДТ, возможно мембрана, вот и льёт...
    так же в темноте проверить ВВ провода, могут светиться и будет тяжело запустить двигатель, особенно если пробивает центральный ВВ...
    возможно сейчас перепады температур, под крышкой моника лёд...
     
  13. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    по темі.

    тут спочатку згадали, що може переливати/недоливати.
    у мене питання виникло (чисто для мого розвитку), на інжекторі - при переведенні ЗЗ в положення "вкл" - насос в баці нагнітає необхідний тиск в паливній магістралі. так ? -так. при переведенні в положення "старт" - ЕБУ займається сумішшю, кількістю і абсолютно всім для якнайкращого запуску двигуна. так ? + є прив'язка до датчика температури - тобто поки машина холодна - суміш буде багатша, так ?

    ось. чому виникло питання. бо на карбюраторі можна педаллю газу "помогти" завестись двигуну. а можна (якшо маслати неграмотно) і залити свічки, тоді треба витиснути педаль повністю і тримаючи її так - заводити. во, вніманіє вапрос, на інжекторі так само ? чи не чіпати нічого і просто з ключа заводити ?

    дякую
     
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    і на інжекторі відкриття ДЗ в такому випадку допоможе, єдине що перелити не вийде мабуть, а от просушити циліндри вийде
     
  15. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    тобто завестись з повністю натисненою педаллю простіше ?
     
  16. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    при переливах - так
     
  17. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Сьогодні зранку проводив діагностику.
    Спробував, завести і... о чудо - завівся з першого разу!
    Пробую ще раз - немає (, та з другого завівся. Далі без ніякої послідовності: то з першого то з N-го.
    Замінив ДТОЖ -те саме.
    Перевірити наявність іскри самому важко, тре щоб хтось заводив а самому дивитися.
    Тому вирішив перевірити наявність бензину.
    Подивився свічки - легкий наліт сажі але не сильний і сухі ніби.
    Зняв сажу вкрутив назад і відловивши послідовність, коли так за раз шостий не зміг завестися - знову на свічки. А вони чисті а абсолютно сухі.
    Виходить - не поступає бензин. Але чому така хаотична поведінка?
    І тут згадав, що в моїй Венто є так звана "секретка" - схована кнопка, яку тре утримувати натисненню в момент заведення. Інакше двигун не заведеться. (дісталася така від попереднього власника).
    Коли її погано затиснути, то поведінка дуже подібна, як зараз - тільки крутиться стартер.
    Припустив, що кнопка замикає коло, необхідне для запуску бензонасосу, або щось в тому роді. Розібрав кнопку - ТАК І Є - перетертий провід, який ще час від часу випадкова, в залежності від положення кнопки, може замикати коло.
    Виправив і все ок - раз 10 завівся з першого разу!!!

    Проблема вирішена - Дякую всім за допомогу, особливо за пораду
    І ще, поки возився з тим всім помітив таку річ.
    Хоча це не вперше, подібне вже спостерігав разів зо три.
    Просто відтворюєтся за умов, які рідко стаються. А саме.
    Коли автомобіль завести і довго прогрівати не газуючи, хвилин 7-10. (що буває в мене дуже рідко).
    Так от, коли двигун прогрівся і ХХ стали на 800, температура ОЖ піднялася майже до 90, ХХ починають падати. Коли XX падають десь до 500 і двигун сильно троїть я даю 1-2 рази газу на секунд 5 і все стає ок.

    Можливо в когось є варіанти чому?
     
  18. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    это так называемый ТГМ - спирта в бак залей 150-200 г., должно пройти...
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вітаю.
    Какой ТГМ и что спирт даст?
    Особисто я б не заморочувався.
     
  20. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    В мене на Г3 1.8 ABS (теж моноінжектор) також теке зо 2-3 рази було. І мені цікаво що це може бути.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)