Не знаю до якої теми віднести але якщо хтось може підказати??? Поміняв двигун на диз SB, перебрали насос вис тиску (на стенді виставили), поміняв розпилювачі форсунок, свічі накалу, ремінь ГРМ, натяжний ролік, відповідно поміняв масло. Вже ізджу близько тижня, все гуд навіть супер, але трапилось останні три дня три халепи на холодний двигун. 1 - коли заводив в теплому гаражі завелась прекрасно десь через десять секунд я дав чуть обороти (близько 100-200 об бо є тахометр) одразуж начебто відключилось один або два циліндри, копоть якби хапанув повітря (повітря не було бо у мене прозорий шланг), десь секунд 15 вкрай нестабільної роботи а потім все супер. Далі в процесі роботи нарікань не було, навіть меньш жорстко працює ніж звичайний дизель. 2 - повторилось коли заводив після роботи на вулиці, був повністю холодний, теж дав через секунд 20 малі обороти,- теж саме але вже заглох і ледве завів. 3 - сьогодні теж після роботи вже ледве-ледве завів але зауважив що коли прокручував в замку на свічки накалу то двигун начебто заводився нормально але при вимикання стартера глох, потім хапанув і після одної хв нестабільної роботи прогрівся а далі заводився без проблем. Не знаю але в мене з попереднім двигуном такого не було, пробачте за можливо за недоречні домисли, може це гідрокомпенсатори???
Как понимаю у вас не электронное управление!? Я бы смотрел в сторону ТНДВ. У форсунок вроде другие симптомы при плохой работе.
Да у меня не електронное упраление и ТНВД мне перебрали, покупал ремкомплект на насос и форсунки тоже и всё в месте было на стенде (параметры насоса близкие к заводским). Потому я незнаю в чем причина???
або просто підтяни хомути на трубочках до насоса паливний фільтр теж на зиму краще замінити гідрокомпенсатори? та ні
Дякую, я теж подумав про шланги і просто поміняв усі шланги гумові біля двигуна, бо достали, третій день по шлангу, а всі були поміняні років три тому, ото якість що хоч смійся і плач !!!