Погано заводиться диз SB

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем wwB2, 2 січ 2013.

  1. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Не знаю до якої теми віднести але якщо хтось може підказати???
    Поміняв двигун на диз SB, перебрали насос вис тиску (на стенді виставили), поміняв розпилювачі форсунок, свічі накалу, ремінь ГРМ, натяжний ролік, відповідно поміняв масло. Вже ізджу близько тижня, все гуд навіть супер, але трапилось останні три дня три халепи на холодний двигун.
    1 - коли заводив в теплому гаражі завелась прекрасно десь через десять секунд я дав чуть обороти (близько 100-200 об бо є тахометр) одразуж начебто відключилось один або два циліндри, копоть якби хапанув повітря (повітря не було бо у мене прозорий шланг), десь секунд 15 вкрай нестабільної роботи а потім все супер. Далі в процесі роботи нарікань не було, навіть меньш жорстко працює ніж звичайний дизель.
    2 - повторилось коли заводив після роботи на вулиці, був повністю холодний, теж дав через секунд 20 малі обороти,- теж саме але вже заглох і ледве завів.
    3 - сьогодні теж після роботи вже ледве-ледве завів але зауважив що коли прокручував в замку на свічки накалу то двигун начебто заводився нормально але при вимикання стартера глох, потім хапанув і після одної хв нестабільної роботи прогрівся а далі заводився без проблем.

    Не знаю але в мене з попереднім двигуном такого не було, пробачте за можливо за недоречні домисли, може це гідрокомпенсатори???
     
  2. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Как понимаю у вас не электронное управление!? Я бы смотрел в сторону ТНДВ. У форсунок вроде другие симптомы при плохой работе.
     
  3. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Да у меня не електронное упраление и ТНВД мне перебрали, покупал ремкомплект на насос и форсунки тоже и всё в месте было на стенде (параметры насоса близкие к заводским). Потому я незнаю в чем причина???
     
  4. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Обратитесь к мастерам кто ремонтировал этот насос. Тут нужна полюбому диагностика.
     
  5. vanadium

    vanadium Початківець

    Авто:
    vw golf 2
    або просто підтяни хомути на трубочках до насоса
    паливний фільтр теж на зиму краще замінити

    гідрокомпенсатори? та ні
     
  6. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Дякую, я теж подумав про шланги і просто поміняв усі шланги гумові біля двигуна, бо достали, третій день по шлангу, а всі були поміняні років три тому, ото якість що хоч смійся і плач !!!
     
    Останнє редагування: 11 січ 2013
  7. turboopel

    turboopel Active Member

    Авто:
    фольцваген В3 1.6 RF
    Більш всього проблема в паливній апаратурі.

    В якому стані ЦПГ, яка компресія????
     
  8. siryj

    siryj Active Member

    Авто:
    Jetta 1.6 D (JP)1987p
    можливо турбіна вицейсаме?
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    До пуску двигуна вона немає ніякого відношення.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)