Вітаю всіх! Тільки розібрався з коробкою, як почались нові приколи. Машина стояла довший час біля хати, поки я займався пошуком мозгів для коробки, відповідно, підсів акум, сів він не повністю, але після заміни мозгів самостійно завестись не вийшло, було видно, що світло тьмяне і склопідйоминики рухаються досить повільно. Машину не мордував, подзвонив знайомому, він під'їхав до мене, прикурили, завівся з першого разу з півоберта. Поїздив на машині годину часу, щоб підзарядити акум, потім ще їздив в той день, все було нормально, машина заводилась з півоберта. Через два дні після того, вийшов зранку з хати, сів в машину і приїхав. Стартер крутиться нормально, машина не заводиться. Пробував 3-4 рази, вирішив не мучити далі, подумав, може акум таки не зарядився від генератора, попросив сусіда прикуритись, але цього разу ефекту не було, прикурений, завівся аж з 8-го разу з трудом, тобто, винен був не акум. Тепер у мене після тривалої стоянки (переважно після ночі) постійна проблема, машина не хоче заводитись нормально, заводиться як коли, часом з 3-4 разу, сьогодні зранку крутив разів 8 і тільки на 8 раз завелась, думаю, акумулятор тут ні при чому, якби він був сівший, машину я би не завів взагалі і чув би в'ялу роботу стартера, а крутить він нормально, склопідйомники також працюють нормально, світло в машині теж яскраве. Був варіант, що заливаю свічки, але наскільки я розумію, якби я їх заливав, то не заводився би ні з 3-4 разу, ні з 8-го, їх би прийшлось знімати, чистити і сушити, щоб завестись. Ще грішив на клапан N80, який стоїть в блоці адсорбера, зняв його, повірив як працює, ніби все добре, без подачі живлення закритий, при подачі відкривається і пропускає, побував багато разів підряд, працює рівномірно, не клинить. Залишається хіба що паливна система, точніше падіння тиску і стікання бензину в бак протягом тривалої стоянки, несправний бензонасос, який, до речі, останніми днями деколи видає трохи дивні звуки під час повороту ключа запалення і взагалі працює він у мене досить голосно, це ніби теж нехороший симптом. Серед дня проблем нема, якщо раз завівся зранку, то потім заводиться нормально, майже завжди з півоберта, правда деколи стартер крутить секунди 3-4 і двигун як би то сказати, з трудом підхоплює, чути, що тяжко йому, але то якщо машина стоїть 2-3 години. Питання, не хочу міняти бензонасос на абум, куди можна поїхати, щоб перевірити тиск в паливній системі і вияснити, чи дійсно проблема в насосі?
Дякую, напишу в приват. Хоч я вже починаю сумніватись, що проблема в насосі, але треба відкидати можливі варіанти. Sent from my iPad using Tapatalk
У мене аналогічна проблема із дизельним двигуном. Якщо зранку з першого разу не завівся, то далі хоч сідай і плач. ) А якщо завівся, то протягом дня нема проблем. Зі свічками все нормально. З паливним фільтром теж. Може хтось щось підкаже, або дасть координати нормального майстра.
Треба прочитати помилки в першу чергу, щоб визначитись в якому напрямку рухатись, і бажано не відтягувати, і не мордувати машину, як робив я. В мене була проблема в погано працюючому датчику Холла (датчик розподільчого валу, рахує кількість зубів на шківах ГРМ), який відповідає за запуск двигуна, якщо він видає неправдиву інформацію, то ЕБУ просто не дасть команду на запуск. Звісно можна крутити по 15-30 разів, поки не співпадуть мітки і двигун таки заведеться. За півтора місяці таких пусків я вбив акум (так би ще зиму проїздив на ньому), пару днів тому прийшлось купляти новий. Sent from my iPhone using Tapatalk
тобі німець за 20 євро навіть не підійде до машини, а ми робим по українських цінах для українців, а для німців по німецьких.Нема чого халяву шукати в Україні
Суть така, вже вдруге за тиждень, авто постояло, ну приміром 10 годин і після того не запускається. Стартер крутить, все гуд, а от запуску не має. Перший раз - почистив контакт на ТНВД, подьоргав релешкою N18 і вуаля запустилась. Сьогодні - те саме. Після того, як запустилась, спробував витягнути 18 реле - реакції ноль, працює не глохне. Далі, запуск без релюхи - запускається. І так, питання - що може бути, що починає іпати мій мозг? Друзі, порадьте. І ще, чи може то бути признаками контактної групи в замку запалення. Примітка - останнім часом, помітив за собою, що інколи запускаю двигун на увімкнених фарах і часто на підфарниках, хоча колись притримувався того, щоби при запуску вимикати всі енергоспоживачі. Фото 18 реле додаю, а над ним реле свічок накалу. Яку роль відіграє то 18 реле, адже запуск проходить без нього, але при повороті ключа воно клацає, навіть клацає, коли витягнути реле свічок? А, ще одне, після кількох спроб запустити двіжок, соляра поступає добре, бо коли запустив, то ніби взрив, так буває, коли накопичується соляра, важко то описати, але завоздушеність паливної системи відпадає. Корочче, потребую кваліфікованої поради. Дякую.
Витягни реле свічок і подивись посадочне місце в блоці... Вскрий реле і подивись на пайку ніжок, я думаю, що це все таки щось з цим пов'язано.
В тебе простий трахтор... якщо компресія добра і соляра без повітря то він має запускатись взагалі без любої електрики, аби стартер дав потрібні оберти... Електрика потрібна щоб відкрити клапан глушилку - попробуй після простою дати + з АКБ на клапан і завести, якщо зразу хватане то щось з подачею лектрики на клапан, якщо не буде заводитись зразу то справа взагалі не в електриці - тоді шукай завоздушку соляри, або ще щось
Дякую @kym , а перший раз подумау, що zпиzдили нафту з бака. Але - повітря, сумніваюсь. Про плюсову клєму і глушилку знаю. Не спробував, бо поки шукали дріт, ширпав релюхами і завелась з пів-тика, як тьолка в ліжку. Повітря - відпадає, не так по звуку хапає. Схиляюсь до того, що або конт.група, або релюха якась бакапорить.
Так, мене починає кумарити то, з чим не можу дати собі раду. Продовжую епопею: - постояло авто від вчора від обіду до сьогоднішнього ранку. Запуск двигуна відбувся з пів-тику, тобто повітря чи компресія - відпадає, як причина, однозначно. - приїхав на роботу, постояло авто дві-три години. Запуск...., а хєр там ночував. Три рази дьоргнув стартером і результату ноль. Тоді, повернув ключ в замку запалення вчетверте, але, повільно і тоді - старт.... бах і вуаля запустилась. Мабуть, все таки контактна група приунила. Чи може бути вона?
подивись реле свічок під лівньовкою, колись схоже було, зняв почистив контакти і все добре. Але пишуть, що в різні роки випуску ставили різні реле, в мене розборне.
під лівньовкою немає реле, там є 50 А запобіжник, реле свічок є на фото над біленьким 18-им реле. @Serh , як може впливати реле свічок накалу на пуск двигуна, при умові вищеописаних ситуацій?