Погано заводиться на гарячу - Тобто треба довго крутити стартером(4-8сек)Після того як заведеться диму чорного нема.На холодну без проблем з пів оборота.Втрат по потужності немає коли їдеш розгон нормальний.Може хто стикався з такою бідою? Мотор 1.9 дизель 2004 рік.
Привіт!Хто може підказати скільки коштує новий насос високого тиску і вживаний, і хто займається ремонтом насосів високого тиску.Мотор BJB 1.9 vw caddy 2004р.
Щось зарано для ремонту.... а чого вирішив що ТНВТ...???? Ремонтують на Конюшинній в Бартатові на Кордуби вроді на Навроцького....
А які приблизно ціни бо я в цьому нерозуміюсь.Вирішив шо насос бо іншого неможу придумати, щоб звязати з прогрітим мотором - по ідеї це плунжерна пара в насосі.Комп'ютер нічого непоказує(помилок нема).А що ще може бути зв'язане з температурою і впливати лише при заведені двигуна на гарячу?
Насос тут не причому... дуже поширена проблема на всіх двигунах фольксвагена з насос форсунками, при чому в кожного вирішується по різному) http://www.caddy-club.ru/f/remont/1293-sho-mozhet-bit-esli-na-garyachuyu-inogda/p2 там в третьому пості є силки де обговорються майже всі варіанти ну і в самій темі трохи
Дуже класно.... взяв і вирішив... Насос можна зняти і віддати на стенд, для провірки. Можливо і насос на горячо не дає тиску. Це легко провірити. Візьми заглуши на горячо.... виляй на насос холодну воду і попробуй заведи що буде...? Звміна підшибників на ТНВТ 1200-1500-грн .. заміна плунжерів 2500 плюс /мінус
На днях засвітилась лампочка несправності двигуна Помилка P0118- датчик теммператури мотора.Підкажіть чи часто вони ламаються, яка ціна і де його можна придбати.Проявляється несправність плаванням обертів на холодну.Помилка має статус непостійної.Мотор BJB 1.9 vw caddy 2004р.
Ніхто не чув про офіційну прошивку для таких моторів які мають таку проблему? Один майстер сказав мені що треба до офіціалів їхати і в них є та прошивка.
Прошивка не є добре... це зробили щоб не шукати проблему ... в прошивці збільшують подачу палива .... а відповідно збільшується загальний розхід - а це гроші. Більше того кожна поломка індивідуальна і прошивка може не помогти. Тре знайти причину і ліквідувати. Маєм на обслуговуванні 5 таких двигунів ні на одному немає таких проблем... значить не в прошивці справа