Погано заводиться "на холодну двигун PASSAT B5

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем VWDRIVER, 22 вер 2010.

  1. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    На холодну дуже погано заводиться двигун AHH VW PASSAT B5 universal , пробіг 215575км.
    Приходиться крутить довго стартером, заводиться з 5-8 разу...влітку заводилася нормально...Коли стало холодніше,то з 2-3 разу....
    На гарячу заводиться нормально(з 1 разу).
    В чому може бути причина? що шукать?
     
  2. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Може то не дуже актуально, не нею як вприск в В5, в мене в гольфі була така бага, що не працювало термореле часу, кинув напряму кнопку на пускову форсунку, після того зразу заводиться. Вирішив ставити кнопку, так як то термореле 55 еуро вартувало, подумав шо ну його нафіг, за такі бабки мені не лінь кнопку натискати :)))
     
  3. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
    думаю тут ти набагато більше знайдеш мудрих букв про свій " DAS AUTO" http://passat-b5.ru/forum.php
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    перше що треба дивитись датчик температури.
     
  5. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    а де він взагалі знаходиться? бо я за 4 місяці під капот не часто лазив...і ще досі не про все знаю...
    через його не працездатність може так не дуже заводитися?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Перепрошую ..недодивився що в тебе дізель. ААН здається простий дізель. Датчик температури стоїть на паливному насосі зверху. Але тоді спочатку дивись фільтри тонкої очистки і свічки розжарювання. Але найкраще заїдь на компютерну діагностику і зразу все побачуть.
     
  7. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    1.взагалі-то АНН = це TDI;
    2.я недавно був на комп. діангостиці...розбиралися з ABS...але тоді ще було відносно тепло, і машина на холодну заводилася краще чим зараз...
    3.раніше у мене була кнопка , яка брал "+" з 30контакту реле свічок накалу і замикаючи на 5сек, можна було заводити нормально...можливо це все-таки реле не працює?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    я мав на увазі не СДішка... в тебе звичайні форсунки. Я вже згадав в тебе був колгосп з свічками розжарювання.... там напевно і криється проблема. Скоріше всього реле підгоріло або сама кнопка.
     
  9. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Кнопку я давно зняв, а реле... як купив, то стоїть реле 8A0 951 253 (на ньому ще написано 202, воно синього кольору з емблемою ауді.) згідно є ETKA саме для мого двигуна повинно стояти 038 911 253... але і те, і те "Реле свечей накаливания"...Реле було з підігнутим одним контактом, я його вирівняв...але все одно...Воно повинно видавати якісь звуки чи ні?
     
  10. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    можливо у тебе через це реле і перегоріли свічки накалу. Я думаю проблема в свічках, хоча як каже kym - діагностика покаже.
     
  11. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Ми з другом взяли ноут + VAG-COM і перевірили...і у мене знову помилка 18027...
    шукав в місті реле 8A0 951 253...але його неможна знайти в мене...Де його можна знайти??? бо думаю, що перша проблема в реле...
     
  12. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Попутно запитаю по В3 пасату. В мене навпаки, зранку заводиться в пів секунди. А ось якщо завезти після півгодинної зупини, потрібно крутити стартера декілька секунд (3-5 сек).
    Зараз трохи похолодало і авто швидше охолоджується, так ось якщо авто постоїть більше години, знову заводиться з півоберту.
    Тобто форсунка холодного старту працює, але можливо в ній щось? Або які ваші варіанти?
     
  13. olko13

    olko13 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Народ, в мене також проблема із ранішньою заводкою. Маслаю стартером 3-9 секунд, потім заводиться, при тому купа диму. Протягом дня заводиться добре. На діагностиці помилок не показало. Підкажіть до якого грамотного майстра, який в цьому "петрає" звернутися. Бо зима не за горами, не хочеться мучитись! P.S. Крім цього поміняв масло, фільтри, ремні всі, шестреню колінвала.... Надіюсь на Вашу допомогу!... Двигун 1.9 TDi 1Z
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе можливі основні варіанти : Не працює в правильноиу режимі ДТОР.Зразу питання ...який розхід бензини..? І течуть форсунки.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То дізель. На холоді у дізеля завжди тяжче. Попробуй на іншій солярці, В тебе свічки розжарювання здається не діагностуються... провір їхнє реле. Провір АКБ. потім подивись кут запалювання і датчик виміру повітря.
    Ага і яка компресія...?
     
  16. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Замінивши реле машина заводиться...але виникає все одно помилка в контроллері двигуна 18027 - "Обрыв або замикание на массу в цепи реле преднакала"... Як це лікувать?
     
  17. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    А де робив діагностику? Хто міняв ремні та ролік? З твоїх слів у тебе виставлено неправельно запалення. Свічки накалу живі ?
     
  18. olko13

    olko13 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Дякую за відповіді!!! В кого ще які думки з цього приводу???
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    можна ще святою водою покропити (ніколи не помішає) ,,,по колесу постукати,,,плюнути через ПРАВЕ ПЛЕЧЕ...
    провір те що тобі написали і дай результат. Чи ти думаєш що на віддалі не бачачи машини можна 100% діагноз поставити.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А все правильно зробили... стерли помилку....проїхались і знов на компютер. Якщо помилка залишилась то треба тестером всю схему звязану з релеі свічками продивитись.В першу чергу комутацію реле... може там десь окислилось ...обірвалось
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)