Усім привіт,виникла проблема на моторі 1,6 бензин з ранку хреновато заводиться,стартєр круте а вона не заводиться,за 2-3 разом прокрутки стартєра заводиться але кідає мотором і на холостих робити взагалі нехоче,для підтримки роботи мотору мушу як то кажуть піддрочувати,давши педаль газу навіть не до середини глохне,коли нагріється все ок,але нагріта постоїть хв2-3 не зразу схватую мотор і тре знов крутити стартєром,і на обгоні і коли даєш прикуритись має таке тіпа дав газ в полік а вона подумає а потім аж дає газу шо аж в сідушку впирає,і при підйомі має дриг,часто забиває жикльор холостого,шоб не створювати нової теми напишу тут як взнати скільки мотор має кінських сил на golf 2 87р.бензин був вроді електро передімною власник то всьо відключав на сервісі,а забув сказати жикльори м мене розсверлені і пє вона 10-12літрів:gamer::gamer::gamer::gamer::D:D вибачайте шо з граматичними помилками пишу через телефон
1. Щоб взнати тех-характеристики мотору, подивись його букви і знайди інфу. Я думаю що в тебе двигун EZ. 2. Оскільки гольф в тебе був електро, як ти сам написав, то можливі і інші варіанти. 3. Якщо з компресією, мітками ГРМ і кутом запалювання все ОК, то дорога тобі до карбюраторщика. Хоча по карбах 2e2 і 2EE у нас на форумі теж є теми з інфою, користуйся пошуком. Можливі банальні проблеми з вакуумним клапаном, і з хол. пуском, який скоріше за все і відключив попередній власник.
шоб взнати скільки коней треба взнати який індекс двигуна (перед номером дві букви, може бути три) . це симптоми карбюратора, тобі - до компетентрих людей, підбургами (марка карбюратора) мало хто займається, в Луцьку наприклад я жодного не знайшов
забув написати десьмі місяць тому ремінь перескочив на 1 зубець,робив майстер в винниках кличуть його малютін,хто живе в винниках знає,то причина з запалюванням я відкидаю,бо після того як він то всьо зробив машина їхала добре а де знаходяться ті букви
Номер двигуна - перші 2 чи 3 букви - оце і є те що тобі потрібно які б не були букви в тебе від 69 до 75 к.с.
В мому мануалі було написано що заводити гарячий двигун треба з повністю вижатою педаллю газу Міняй повітряний фільтр. Шукай місця в яких він не прилягає до корпуса. Можливо забагато дряні з сапуна йде Пул-даун. Шукай по форуму.
Однозначно карбюратор!!! Якщо на холодну довго не заводиться то значить суміш збіднена(якщо немає чорного диму)- причин декілька: низкий рівень бензи в поплавковій камері(це і тупусть при розгоні), заїдає або непрацює заслонка "підсоса", підсос повітря через прокладки(колектора або карбюратора). Якщо чорний дим то перезбагачена суміш(можливо це і відповідь бо твої жикльори розсверлені): поперше знайди рідні нерозсверлені жикльори, по друге перевір всі вакуумні "механізми" чи вони працюють(зніми і спробуй чи рухаються від вакуума), по трете постав бензиновий фільтр тоді небуде забиватися жикльор холостого(через нього йде лише пальне, повітря проходить через дифузори). Да доречі я писав цей допис про pierburg 2е2чи 2е3(з іншими не стикався). Поки в мене стояв карб раз в місяць стабільно його чистив, мив, регулював і т.д., якщо немає досвіду в цих справах- краще сам НЕЛІЗЬ бо буде не 10-12 літрів а 20-22, знайди карбюраторщика саме по тоєму карбу а не "діда Василя" який все життя крутив ДААЗи, він в ньому гарно не розбереться, купи всі діафрагми і ЖИКЛЬОРИ і гайда до карбюраторщика. Доречі спробуй з ранку перед запуском качнути пару раз педалькою(плавно до кінця) і запускай, якщо краще заведеться значить збіднена суміш, якщо ні то значить перезбагачена(тільки незалий).
Опа-па, після того як зїздив до майстра по карбюраторам все запрацювало, але на гарячу заводиться дуже фігово (після стоянки 10хв-1год), на холодну з півоберта практично. Я так розумію (оскільки в нас схожі двигуни і такий же карбюратор) то і в мене на гарячу треба заводити з вижатою педаллю газу? А є якась ссилка на електронний мануал де це читнути ? По карбюраторщик сказав що це через погану бензу таке
Я читав у мануалі таке: Для полегшення запуску витиснути щеплення, при холодному двигуні - один раз качнути педаль газу, при температурі нижче +10С - два рази качнути(натиснути) педаль газу, при теплому - заводити і натиска педаль газу, при гарячому - витиснути педаль газу, але не помпувати! після заведення відпустити Це для карбюраторів, в яких не має ручного керування дросельною заслонкою, для інжекторів там якісь інші комбінації.
все правильно написав. я так і заводжу завжди- жодної проблеми. тільки мої дії такі - завжди вижимаю щеплення коли заводжу (неважжливо яка тепмпература на дворі і двигуна), нажимаю на педаль газу до упора, відпускаю, потім прижимаю до половини і кручу ключем - тільки як хапає двігло зразу відпускаю педаль газу і за нею щеплення. все роблю плавно без різких рухів. маю ше в гаражі москвича2140 - то я так після нього всі брички так заводжу. проблем не було.
Мав такий геморой... Здох пул-даун - така хренотєнь збоку на карбьорі, а-ля автоматичний підсос. Працює по простому принципу - поки температура охолодж.рідини (тобто рахуй мотора) нижча 35 град, заслонка призакрита - суміш відповідно більш збагачена, оберти збішуються до 2 тис., і так поки не прогріється. Потім (при 35 град і вище) заслонка повністю відкривається - оберти падають до робочих 950. Тут є ще один нюанс - до запуска заслонка повністю закрита, в момент запуска - привідкривається на 2 мм. Якщо клятий пулдаун відключений (роз'єднаний провід, або трісла всередині біметал.пружина), то відповідно заслонка не привідкривається - суміш занадто збагачена, завести не можеш, починає переливати, троїти, двоїти,...відповідно щоб "ковтнути" трохи повітря починаєш дрочити ту кляту педаль... Так дві зими займався ананізмом, поки друзі не вломали поставити карб від ТАЗа з ручним підсосом. Знаю, зараз в мене полетять пляшки, огризки, тухлі яйця "Калхоз мол", але відповім так - ставив тимчасово, до ремонту рідного карба. Але рідний карб виявився в більш запущеному стані ніж здавався, ТАЗівский як на диво сподобався відразу і тішить досі (вже 2 роки). Але це вже окрема тема. А щодо витискання щеплення і інших примочок - якщо маєш проблеми зі стартером, не пошкодуй 300 грн. і зганяй на Садову. Буде крутити так, що забудеш про всі примудрощі заводу
Я так розумію ти пишеш про карб pierburg? Якщо так то ти неправий! Автоматичний підсос(біметалічна пружинка в виді спіралі) закривае заслонку, а не приодкриває. Щоб не переливало стоїть вакуумник з тягою(яка регулюється на зазор в 2 мм) і працює відповідно від розрідження у впускному колекторі, якщо вона не працює то починає переливати троїти і т.д. Цей механізм під номером 4(доречі на всих pierburgах він вакуумний)
глянув я на ті букви,вони в мене такі RF........,проблему з карбіратором вже майже справлено наразі поставив нові свєчі,дроти,почистив всі контакти в трамбльорі,машина заводиться набагато каще,на днях буду промивати карб,вже закупив новы проклатки,жикльори,банку прочистки карбыратора і 3 банки рожчинника,думаю розібрати до гвинтіка і кинути в рожчинник най порозїдає))))))))))
Я рекомендую купити промивку для карба "карбюратор", коштує приблизно 20 грн+- , взяти декілька баночок, розібрати карб, і добре його залити. Розчинник не дасть бажаного результату, він може змити мастило чи пилюку, а от нагар або закоксованість він не візьме(а вище описана хрень бере), і обов"язково ретельно промити канали(всі) так як ця рідина під тиском і має трубочку це можливо зробити.