ПОГАНО ЗАВОДИТЬСЯ.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем nzi, 15 жов 2009.

  1. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    Народ підкажіть шось в мїй красень не хоче заводитися.
    то вже десь 5 раз не можу завести.стартер крутить а толку нема.
    в мене є пару версій.
    1)свічки накалу,бо коли завів вже вони ще блимають
    2)забитий паливний фільтр ,хоча мала ймовірність бо потім як заведена не глохне
    3)капець паливному насосу
    4) ВАШ ВАРІНТ))))
    все почалося тиждень тому.
    ще 1 фактор який можливо зробив всоє 2 минулі тижні в мене не показував датчик рівня палива і тпк вийшло що я 1 раз не дотянув до заправки могло це пошкодити насос.
    МОТОР ТУРБО ДИЗЕЛЬ
    не почк їхати на сервіс бо зараз почнуть все розбирати по запчастинах
    планую на тижні поміняти свічки і фільтр.надіюсь проблема зникне а то зима надворі акумулятору і так важко а тут ще щось не так.
    таке враження що в мотор не потрапляє дизель а може і потрапляє але не взривається.:diablo:
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В мене друг на дизельній сієрі їздив і завши казав що якщо топлівний (дизельний) насос хапне воздуху то рахуй що напівдорозі до смерті. Так що з насосом це дуже може буть.
    Пропоную поміряти тиск палива манометром і звірити з мануалом.

    А ще пропоную компрессію поміряти.
    А ще пропоную наступний раз спробувати прикурити раз ти кажеш що акум уставший - для дизеля активність стартера зимою це важно.
     
    Останнє редагування: 15 жов 2009
  3. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    На перші два питання, ти сам відповів. Оскільки зима на носі, то воно тобі не помішає перевірити і свічки, і фільтр, і можливо ще десь є підсос повітря, якщо після цього буде теж саме, тоді дорога до майстра(прикро буде якщо це насос).
     
    Останнє редагування: 15 жов 2009
  4. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    а де можна щоб фахово перевірили тиск палива?
     
  5. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    можливо банально, але перевір втулки в стартері. також колись погано заводилась - думав шо фільтр, і свічки, а винуваті були втулки. доречі також було шо недотягнув до заправки раз, але все працює, тьфу-тьфу -тьфу :)
     
  6. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    так стартер то крутить.. якби втулки були погані то крутив би?
    а ще може бути що вихлопна зибати?
     
  7. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Стартер то крутить,а у втулок виробітка була, і треба було 2-3 рази крутити шоб завести.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Щоб виключити стартер - прикури в когось
    Вихлопна тут нідочого
     
  9. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    таку прикрість також чув з уст дізельоводів.
    один казав, шо після того як таке в нього сталось то він потім буса на тросі десь зо 2км тянув з виключеним зажиганням і включеною передачею, шоб спочатку дизель прокачався... потім тільки завдив.
     
  10. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    цікаво як той дизель прокачувався,якщо при вимкненому запаленні відсічний клапан закритий?
    це виключить тільки акум
    дивитись в першу чергу !!!
     
  11. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    у мене 1,6 турбодизель 1988року(якщо це щось дасть) так такі проблеми бувають кожної зими, якщо холодний двигун то стартер крутить да 15сек поки заведеться, майстри казали, що це просто уходить солярка і воно прокачує її. Типу десь підсос повітря йде в системі. От сам вже другу зиму так граюсь( вихід один включати по два тири рази прогрів свічок, тоді з підсосом крутнути раз стартером і на другий раз заводиться з пів оберту)
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Да
    Це я щось не то сказав
     
  13. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    вихід знайшли????
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Почнемо по порядку:
    береш помічника і зранку коли заводиш нехай він подивиться, біля ТНВД є прозорі трубки, шо там робиться, якшо є бульбашки значиль десь підсос. Можна відкрутити на форсунках подачу і крутанути стартером, будеш знати чи присутня солярка чи стекла. Якщо солярка присутня і немає підсосів тоді перевір свічки накалу. Якщо і вони добрі, тоді заміри компресії, перевірка розпилювачів і кут запалення бажано перевірити!
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    о цей варіант мені підходить ще фотки закинув куда дивитися.бо я наразі шукаю підходящий акумулятор і щось в маленькому шоці в мене 55-ка стоїть а всі кажуть що менше 74-ки на дизеля не ставлять :nea:
    а признаком насоса якраз кажуть що є мала к-ть палива в баку якщо мало в мене десь зараз 10 л то якщо насос значить має погано зяводитися.
     
  16. MyTaHT

    MyTaHT Початківець

    Авто:
    Пішкарус
    Привіт дядьку. Мав таку саму проблему. Міг по кілька разів крутити стартером, аж поки він завівся. В мене в даному випадку була винна і завоздушка, бо трубка від фільтра до паливного була підгулявша і свічки. Наразі вже зробив і те і інше і тепер заводиться. Бо раніше приходилось мому братєльнику мене протягнути метрів зо 200-250, шоб соляра прокачалась і тоді я міг завести з півоборота. А компресію все-таки перевір, бо може бути і вона.

    До речі, паливний фільтр міняю при кождій заміні масла, так шо може бути і не воно.
     
  17. MyTaHT

    MyTaHT Початківець

    Авто:
    Пішкарус
    до речі, згадав, шо може бути ше варіант -- реле свічок запалення -- може окислитись контакт. нове коштує орієнтовно трохи більше 100 грн. в мене колись теж було шо на холодне не заводився -- моторчик вже відбігав під 700к і бігає далі (тьфу-тьфу).
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)