Народ підкажіть шось в мїй красень не хоче заводитися. то вже десь 5 раз не можу завести.стартер крутить а толку нема. в мене є пару версій. 1)свічки накалу,бо коли завів вже вони ще блимають 2)забитий паливний фільтр ,хоча мала ймовірність бо потім як заведена не глохне 3)капець паливному насосу 4) ВАШ ВАРІНТ)))) все почалося тиждень тому. ще 1 фактор який можливо зробив всоє 2 минулі тижні в мене не показував датчик рівня палива і тпк вийшло що я 1 раз не дотянув до заправки могло це пошкодити насос. МОТОР ТУРБО ДИЗЕЛЬ не почк їхати на сервіс бо зараз почнуть все розбирати по запчастинах планую на тижні поміняти свічки і фільтр.надіюсь проблема зникне а то зима надворі акумулятору і так важко а тут ще щось не так. таке враження що в мотор не потрапляє дизель а може і потрапляє але не взривається.:
В мене друг на дизельній сієрі їздив і завши казав що якщо топлівний (дизельний) насос хапне воздуху то рахуй що напівдорозі до смерті. Так що з насосом це дуже може буть. Пропоную поміряти тиск палива манометром і звірити з мануалом. А ще пропоную компрессію поміряти. А ще пропоную наступний раз спробувати прикурити раз ти кажеш що акум уставший - для дизеля активність стартера зимою це важно.
На перші два питання, ти сам відповів. Оскільки зима на носі, то воно тобі не помішає перевірити і свічки, і фільтр, і можливо ще десь є підсос повітря, якщо після цього буде теж саме, тоді дорога до майстра(прикро буде якщо це насос).
можливо банально, але перевір втулки в стартері. також колись погано заводилась - думав шо фільтр, і свічки, а винуваті були втулки. доречі також було шо недотягнув до заправки раз, але все працює, тьфу-тьфу -тьфу
таку прикрість також чув з уст дізельоводів. один казав, шо після того як таке в нього сталось то він потім буса на тросі десь зо 2км тянув з виключеним зажиганням і включеною передачею, шоб спочатку дизель прокачався... потім тільки завдив.
цікаво як той дизель прокачувався,якщо при вимкненому запаленні відсічний клапан закритий? це виключить тільки акум дивитись в першу чергу !!!
у мене 1,6 турбодизель 1988року(якщо це щось дасть) так такі проблеми бувають кожної зими, якщо холодний двигун то стартер крутить да 15сек поки заведеться, майстри казали, що це просто уходить солярка і воно прокачує її. Типу десь підсос повітря йде в системі. От сам вже другу зиму так граюсь( вихід один включати по два тири рази прогрів свічок, тоді з підсосом крутнути раз стартером і на другий раз заводиться з пів оберту)
Почнемо по порядку: береш помічника і зранку коли заводиш нехай він подивиться, біля ТНВД є прозорі трубки, шо там робиться, якшо є бульбашки значиль десь підсос. Можна відкрутити на форсунках подачу і крутанути стартером, будеш знати чи присутня солярка чи стекла. Якщо солярка присутня і немає підсосів тоді перевір свічки накалу. Якщо і вони добрі, тоді заміри компресії, перевірка розпилювачів і кут запалення бажано перевірити!
о цей варіант мені підходить ще фотки закинув куда дивитися.бо я наразі шукаю підходящий акумулятор і щось в маленькому шоці в мене 55-ка стоїть а всі кажуть що менше 74-ки на дизеля не ставлять а признаком насоса якраз кажуть що є мала к-ть палива в баку якщо мало в мене десь зараз 10 л то якщо насос значить має погано зяводитися.
Привіт дядьку. Мав таку саму проблему. Міг по кілька разів крутити стартером, аж поки він завівся. В мене в даному випадку була винна і завоздушка, бо трубка від фільтра до паливного була підгулявша і свічки. Наразі вже зробив і те і інше і тепер заводиться. Бо раніше приходилось мому братєльнику мене протягнути метрів зо 200-250, шоб соляра прокачалась і тоді я міг завести з півоборота. А компресію все-таки перевір, бо може бути і вона. До речі, паливний фільтр міняю при кождій заміні масла, так шо може бути і не воно.
до речі, згадав, шо може бути ше варіант -- реле свічок запалення -- може окислитись контакт. нове коштує орієнтовно трохи більше 100 грн. в мене колись теж було шо на холодне не заводився -- моторчик вже відбігав під 700к і бігає далі (тьфу-тьфу).