Погано заводиться

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Romanych, 12 чер 2010.

  1. Romanych

    Romanych Початківець

    Авто:
    PASSAT GL B3 1.8МI, ПАСАС Б-3 1.9 ТДІ
    Авто пасат 1.8 МІ. Останніх два дні зіткнувся з насттпною проблемою! Постоїт авто 15-20 хв щоб завести треба крутити з 10 секунд, потім проблем нема заводиться з пів оборота! Все це періодично повторюється! Думаю шо проблема в фільтрі або бензин галімий(заправлявся на ОККО 95), насос пів року тому міняв.
     
  2. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    В мене також схожа ситуація - зранку заводиться відразу, а на гарячу якшо постоїть з півгодини тре крутити секунди 4.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Бензин тут точно ні при чому. Якщо фільтр забитий то машина на високих оборотах тупити буде...якщо не тупить то фільтр теж ні причому.
    в цій ситуації треба вияснити чи не заводиться від нехватки бензини чи від переливу...і тоді дальше шукати причину. Це є перший легенький признак розстройства вприску...
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Симптоми одинакові але причини різні що на моноінжекторі що на Дігіфанті.... дуже різні вприски
     
  5. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Не буду створ. нової теми) Така проблема - зранку або годину постоїть потрібно заводити натиснувши педаль акселератора в полік, щоб не залило свічки, якщо ненатискати - мотор крутить просто в холосту ніби нема компресії( Знайомий підсказав що проблема у масляному насосі, ніби там заклинює клапан і немає тиску масла( я його розібрав почистив і поставив назад. Стало ніби краще, але через деякий час стало так як було. Я так зрозумів потрібна заміна масляного насосу?
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    :nea: та ну до чого тут масло. Якщо в компресії сумніваєшся то ти ж ніби на сто працюєш - візьми та й поміряй.
    Скинь перед заведенням фішку з ДТОЖа синього і пробуй заводити.
     
  7. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    :D компресія впорядку, якщо при заводці не натиснути на газ в полік тоді заливає всі свічки і мотор крутить в холосту.
    Мотористів в нас немає.
     
    Останнє редагування: 14 гру 2010
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Коли натискаєш на газв полік то продуваєш циліндри від лишньої бензини а не заливаєш свічки. Десь в тебе дірка є і ляє бензин в циліндри, або вприск розстроївся.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    він власне це й казав.
    ну що NOS? скидав фішку ДТОЖа?
     
  10. Aleks

    Aleks Початківець

    Авто:
    VW Passat B-3
    Привіт! Схожа ситуація з пуском але на ГБО треба крутити десь 4 с.(такого раніш небуло) на бензі з пів оборота (мотор 1.8 PIER 2Е).Можливо хтось компетентний щось підскаже?Наперед дякую!!
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    думаю зима..... ; 4 сек ... то нестрашно... Якщо час почне збільшуватись...то тоді давай більше інфи ...поможем
     
  12. player777

    player777 Active Member

    Авто:
    Golf 3 1.8 ADD 1996 Тушкан
    в мене також зараз треба довше крутити((,десь секунди 4-5,але якщо з другого разу (перший раз можна навіть 1-2 сек) то схвачує з пів оборота(на гарячу заводиться добре),що то може бути???Недокачує бензу???І ще одне запитання.як знати коли прийшов час міняти свічки(бо машину купив і незнаю коли вони мінялись),наприклад зараз появилось що їду на 2 передачі відпускаю газ9накатом на передачі) даю газу і овна трохи дьоргається,то признак того що треба міняти свічки???
     
    Останнє редагування: 20 січ 2011
  13. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я на гольфі міняв раз на рік(пробіг 30тис/рік) восени перед холодами, щоб двигуну було легше заводитися в сиру, та морозну погоду, з обов"язковою чисткою або дефектовкою кришки трамбплера та проводів. Правда отанні стояли Бош платінум то відкатався 2р(60тис) замінив восени на ідентичні.
    Заміни якщо незнаєш коли мінялися, а для себе запиши пробіг іщо замінив, досить зручно.
     
  14. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    пагано заводиться на холодну, можна досить довго крутити, аж до повної розрядки акумулятора, на гарячу без проблем, що може бути?
     
  15. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    мав на минулому тижні тку проблему з татовою тарврією (40тис.ідеал.станю6рочків)
    була проблема в :
    1-згорів вугіль на кришці трамбльора
    2-ужасний нагар всередині кришки на контактах
    3-пробивав торхи центральний дріт з катушки
    ЗАМІНИВ КРИШКУ,ВСЕ РЕТЕЛЬНО ЗАЧИСТИВ І ТЕПЕР ТЬФУ ТЬФУ =)
    До того думав що сцуко магія=) раз в тиждень не заводилась))))
    подивись може в томуу проблема.Мєлочь а .....=)
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Проблема з холодним пуском - провіряти термореле, підігрів. .... але спочатку скажи яка в тебе система...т.т. який карбюратор....бо там різні системи пуску на холодно
     
  17. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    А головне яка система запалювання? (кулібінів вистачає)
     
  18. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    карбюратор 2е3
     
  19. DAVIDOV

    DAVIDOV Новачок

    Авто:
    VW Golf 2
    Привіт всім,я новенький.Такаж проблема при холодному пуску,на гольф 2 з електронним карбюратором пєрбург 2е3.Завожу примусово заливши бензин в камеру.Підскажіть як перевірити термореле.Або може проблема в зворотньому клапані перед карбюратором.
     
  20. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Насправді карбюратор 2Е3 анітрохи не електронний. Проблема заводки на холодну також присутня і в мене. Чим більший холод - тим менша ймовірність що заведеться машина. Я це пояснюю тим що не працює пулдауні підгрів впускного колектора :sad: - можливо помиляюся.
     
    Останнє редагування: 17 лют 2011

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)