І так ситуація, поясніть мені або я щось не так розумію. купив я в людини б/у запчастину до свого пасіка. мені її переслали через всім відому нову пошту.. відправник заплатив за пересилку, я зі свого боку заплатив комісію за перерахунок коштів.. відправник дав гарантію 2 тижні , типу для тестування, як тільки я отримав деталь пішов її встановлювати на автівку(ціна установки 100 гривень) деталь виявилася несправна, щоб це вияснити потрібно було тільки встановити. після виявлення несправності було звернення до постачальника, у поверненні суми не було відмовлено!, але було сказано заплатити за пересилку назад і комісію за перерахунок.. на всі пересилки і установку деталей було витрачено 175 грн.. тобто вроді і відправник дав гарантію і гроші типу повернув. тепер запитання чи справедливо я бакланю ту ... ?? чи він повністю правий? але дурня получається він нічого не втратив за галіму немправну, стару, неперевірену деталь, а в мене витрати в розмірі 175 грн. це виправданий ризик за б/у деталі? (типу радій, що отримав гроші за деталь назад) чи йомайо ти попав?(потрібно забрати гроші з того тіпа і оголосити його нік на форумі, щоб інші не купували в нього деталь і адмінам забанити його?) поки без конкретики, чекаю відповіді форумчан і адмінів.... якщо потрібна більша деталізація адміни зверніться в приват, бо можливо я не правий і це нормальна ситуація при купівлі б/у деталей
якщо брати до уваги здоровий глузд - то все правильно, за встановлення гроші не повертають. - так само ти міг би поставити її і сам, якби мав навики/час. єдине за пересилку, але щось мені підказує, що і за неї нема чого повертати гроші
можу провести хіба, що порівняння з аукціоном ebay, що є у всьому світі. Там у випадку якщо ти не задоволений покупкою, і покупець дав гарантію повернення коштів ти платиш за пересилку назад. Тут діло в тому, що ніхто не знає коли саме ця деталь перестала працювати. Думаю коли відправник знімав її з авто - вона була справна (інакше не було б смислу давати гарантію). І невідомо, чи вона впала і поламалась при транспортуванні (щоб цього не було там можна взяти гарантію повернення коштів з транспортної компанії за додаткову плату), чи вона поламалась в тебе, чи ти передумав. Якщо хочеш отримати гроші - висилаєш за свій кошт. Але це лише приклад як робиться на ebay. Також мав власний досвід, коли клієнт не точно сказав, що хотів (хотів водостоки з ущільнювачами, а сказав - водостоки). То за відправку назад - платив сам.
Я вважаю це нормальним! Продавець чесно виконав свої зобов"язання, або він "таємний" агент транспортної компанії і таким чином витягує з кризи свого роботодавця. Нажаль купівля б/у запчастини це лотерея і тобі в даному випадку не пощастило.
Я також замовляв через інтернет і річ виявилася бракована, то за отримання і пересилку назад заплатив свої гроші, а от вже коли вони мені другий раз присилали, то вже було за їх рахунок.
В твому конкретному випадку вартість встановлення і пересилки перевищує ціну деталі. Якщо б вона коштувала, для прикладу, 10000 грн, а пересилка і встановлення так само, то ти б навіть не звернув увагу на такі витрати. І крім того наскільки я зрозумів, то продавець теж втратив деякі гроші за пересилку товару, тому не думаю шо йому був сенс тебе дурити.
Не тільки з Б/у... мав ситуацію з новою деталлю... поставили деталь ... попрацювала пів години і розвалилась і навіть не зміг назад повернути бо треба би було тоді проводити експертизи... суди і т.д.. а це час і гроші
та добре дурити не дурити, хотів не хотів. як на мене якщо ти продаєш деталі маєш знати про них все. і якщо ти даєш 100% гарантію, ти чимось тай ризикуєш. мене напевно всетаки обурило білльше не фінансовий аспект тої дурної ситуації. а моральний. хлопака навіть не вибачився, що приніс мені купу незручностей, поїздки на склади, відвідування автомайстерні, розчарування. все торочив, що деталь справна, і я не можу оприділити, яка деталь справна, яка ні...
що за деталь? Теж думаю, що при транспортуванні пошкодилась. Інакше який сенс продавати хлам і ще гарантію давати. При такій ситуації вважаю правильним вибачитись продавцеві (навіть якщо зі сторони продавця,який продавав 100% справну річ, це можливо й тупо виглядає,але по приницпу етики), а усі витрати по доставці\комісіях розбити пополам.
Тут так і вийшло - продавець платив за доставку до покупця, а покупець назад. Продавець не заплатив за роботу автомайстерні і не вибачився, на скільки я зрозумів, проблема в цьому. Хотя думаю, він теж незадоволений, бо коли висилав - деталь була справна, і він скоріше думає, що це покупець щось зробив не так і взяв гроші назад. А він залишився без деталі і без грошей.
Думаю, все по-чесному. Річ у тім, що продати деталь це його справа а перевірити і купити - твоя. Якщо ти не хотів перевіряти відразу при отриманні а ставити для перевірки на машину, то це є виключно твоє рішення і твої затрати. Я розумію, що для перевірки деяких деталей потрібно лабораторії, але продавець теж не повинен їх оплачувати, тому ти просто вибрав певний спосіб перевірки і оплатив його.
при транспортуванні не пошкоджувалась деталь. проблема була в тому, що продавець не перевіряв деталь при навантаженні. тобто в руках деталь працювала, а при установці на авто і під навантаженням розсипалася. причина стара пластмаса на деталі(сама пластмаса була потріскана вже від сонця чи просто від старості) та без проблем дай знижку, як за несправну деталь я б спробував її тут виправити, цього не сталося було вирішено повернути гроші, я розраховував на оплату доставки назад і комісії зі сторни винуватця, гроші за роботу не вимагалися. після чого був ультиматум або ти платиш за все або обміну не буде.... це правильно? я розумію, що продавець не задоволений, але як то кажуть не вмієш не берися ІМХО.. з моєї сторони всі копроміси були запропоновані ніодин не підійшов))) гроші за роботу автомайстерні не вимагалося(бо моя хата з краю) мене здивувало коли було поставлено ультиматум і притензії, якого біса я за тебе буду платити(йомайо ти продав бракований товар ти маєш нести всі витрати щоб покупець не почував себе не комфорно, культура напевно не позволяє людині цього зрозуміти) було запропоновано поділити витрати навпіл, я платив доставку до Львова ти платиш за повернення. як виявилося це також для людини непідйомна сума.. ну в мене вже аргументи закінчилися... навіщо я підняв цю тему. причина проста. маю декілька рекомендацій для людей які купляють запчастини на форумі. обумовлюйте всі нюанси поверенення товару, бо повірте не всі логічно мислять. як показав даний приклад краще дорожче але ближче купити деталь. і до дорогих продавців б/у запчастин беріть на себе трохи відповідальності. НЕ повинен покупець нести всю матеріальну відповідальність. і якщо продаєте недокінця перевірену деталь хоть попередьте покупця...
хмм. цього поста не бачив. завжди думав що саме перевірити має продавець. принаймні якщо це інша сфера то відповідальність за якість товару несе продавець а не покупець... не розумію цієї фрази, поясніть
Блін ! Все ж просто ! Є б/в деталі стан яких покупець сам повинен перевірити ! Тому що критерії у різних людей різні ! Наприклад для мене це добрий стан, а якийсь наївний фантаст вважає що б/в річ по якості має бути краще чим нова і коштувати в 20раз дешевше !
І ще одне. Той хто возить з/ч з Польських шротів не знає абсолютно всіх нюансів по кожній окремо взятій з/ч ! ! ! Хрін знає скільки часу та запчастина там валяється ? Або під сонцем, дощем і снігом нерухомо стоїть на авто ? А в яких умовах ті з/ч їдуть на Україну ? В бусі навалені скопом ? Чи може їх хтось сортує і запаковує в поролон і складає в коробки ? І нарешті ! Хрін знає як і хто ту з/ч установлював ? Може чудо-майстер Місько з гаражного кооперативу ? Весь досвід якого "тюнінг" 2106, або М-412 ?
Спробую. У функції продавця входить продаж товару. У функції виробника - щоб товар відповідав стандартам якості, державним стандартам, вимогам опису тощо, та був робочий. Часто з новим товаром виробник надає гарантію. До справ продавця це не належить. У випадку невідповідності товару стандартам законодавство вимагає від виробника понести в гарантійний термін витрати на заміну, ремонт тощо. Зауважу, що продавець тут теж ніпричім. Але це все є лише стосовно нового товару. Щодо вживаного - виробник вже не може нести відповідальність, так як гарантійний термін завершено. Єдине за що відповідає законодавство - це за можливість повернути продавцеві товар, що не підійшов покупцеві протягом 14 днів. В такому випадку усі витрати на перевірку, доставку, повернення лежать на плечах клієнта. Решту все керується лише моральними нормами, прийнятими в суспільстві. І тут в першу чергу грає роль домовленість. Чим більше умов клієнт висуне перед покупкою тим він більше перестрахується. Якщо не висуне - значить його ризик у тому, як його зрозуміє продавець. Якщо у даному випадку не було висунуто умов оплати пересилання товару продавцем в разі повернення то на яких підставах від нього вимагаються гроші? Особисто я цих підстав не бачу, можливо чогось не дочитав?
Отже, ситуація така : Продавець продав справну з/ч (згідно його критеріїв), оплатив пересилку НП до клієнта, дав 2 ТИЖНІ ( ! ) на установку і тест ! Покупець стверджує, що після установки з/ч працює некоректно, або взагалі не працює ! Повертає продавцю і відправляє за власний кошт по НП. Продавець повертає гроші. Якщо продавець свідомо продав неробочу з/ч то на якого хріна йому ті двіженія ! ? ! ? Пакувати, відправляти і т.д. ? ! ? Зараз напевно материться, бо покізячили йому з/ч і гроші ще й потратив. Втрачено з/ч і гроші.