Поява вібрації від 2000 до 2300 обертів двигуна Приятель звернувся до мене з питанням. В нього VW"Гольф" і з недавна появилась невелика вібрація при навантаженні з 2000 до 2300 обертів двигуна. Хто, що може сказати з цього приводу???:dance:
Причин може бути багато. Взагалі вібрація на обертах під нагрузкою нехороша штука... по максимуму може свідчити про розбалансування пари - колінвал - вал коробки передач. Нехай для початку перевірить моторні подушки.... кріплення двигуна і КПП і самі півосі на предмет люфту.
Швидкість і передача ролі не грає, невеличка вібрація появляється саме на 2000 до 2300 обертів двигуна. І то тільки при більшому навантаженні, скажімо при їзді вгору.
В мене було щось подібне... коли під гору їздив (пелихатого) то вібрувало так що я думав що колеса пробуксовують, машинка їхала ривками.... причина - подушка...
А, чи не може бути причиною вібрації - гідрокомпенсатори. В нього вони постукують. Один знайомий мені повідав, що аналогічний випадок в нього був, помінявши компенсатори - вібрація пропала...
Так у тебе ж VW а не якась там й..на тойота, и скоб у шрусі нема, на відміну від тойотівських Хоча все може бути.
Не знаю чи правильне рішення... гідрики легко провіряються чи робочі чи ні. У багатьох випадках гідрики лікуються дуже просто - заміною масла. Для початку вам треба визначитись чи це ходова чи двигун.
Ходова перевірена, подушки (всі три) внормі, півосі без люфту. Справа в тому, що невеличка вібрація появляється саме на певних (2000до2300) оборотах двигуна під навантаженням. А, вот коли скидаєш газ на цих оборотах вібрація зникає. Швидківть і триба 1,2,3,4,5 - ролі не грають...
Вчора поміняли гідрики, (два були мертві, мали боковий люфт), вібрація зникла на 99%. Ще якась гадость заважає, мабуть треба фізично прочистити інжектор...