Сьогодні поїхав на закупи до Ашану. Було б все добре якби запаркувався на парковці на дворі, але ні... потягнуло мене на підземний паркінг під Ашан. Покружлявши хвилин 15, вже думав їхати звідси, і при виїзді запаркував на паркомісці при виїзді. Приблизно через 30 хв. виїджаю з парковки, проїзджаю 50м, відчуваю що авто тягне в праву сторону. Після зупинки і огляду, виясняєтьтся що вмене порізане переднє праве колесо. Бічний поріз шини приблизно 2-2.5 см. вхідний отвір нагадує поріз ножем (Шини нові). Незнаю, передким завинив, нікого не підрізав, чуже місце не зайняв . От така історія Будьте уважні залишаючи авто без нагляду ОСОБЛИВО В АШАНІ. P.S. Де можна залатати бічний поріз шини Якісно і Недорго??? ))
Коли розрізав по корду гуму собі, то запаяли тіки на тролейбусній. Прямо біля в"їзду в тролейбусне депо. А так то співчуваю. Сьогодні там ажіотаж був дикий... Нема де поставити машину взагалі. Ще й корок на виїзді. Всі шліфують на світлофорі. Могли б "ашанівці" і колоти лід там і посипати нормально чимось.
Якщо не перед ким не завинив, то більше всього схоже на "тєму барсеточніків". Ніхто не крутився біля машини коли ти міняв запаску?
Латати бокові порізи - небезпечно для життя. І це не жарт, на жаль ((( На солідних вулканізаторах не повинні взагалі прийняти до ремонту такий поріз. Треба міняти гуму. Співчуваю.
А відеоспостереження там немає? А дядьки у формі ходять їх треба було притягнути. Хіба ця парковка не охороняється? Оце так... Мої співчуття. Також чув, що бокові порізи - це погано, але може залежно наскільки великий, під яким градусом і як залатають?
мої співчуття, але явна робота борсетчиків, стосовно гуми безпечно латаються бокові порізи до 6 мм решту небезпечно для життя, оскільки по-перше при більших порізах вже сіточку металеву або скловолокнисту так просто не впаяєш,а якщо заклеють за 50 або 100 гнр то це латка для вантажних коліс по-друге ти не зможеш забезпечити їй потрібного тиску а по-третє легкова гума мякша і така латка швидше відпаде ,або вистрелить, а уяви що ти в цей момент на ожеледиці ....... задумайся чи ця шкіра вартує для тебе виправики
Поки міняв колесо, в салоні була дружина. Я нікого не бачив, але вона каже що підїхала одна машина, трохи постояла і поїхала. На рахунок ремонту. На вулиці Джорджа Вашингтона є шиномонтаж, там сказали що поріз ще такого розміру що заклеїться якимись спец. латками.
100% Повезло що дружина в салоні а то б поріз фігньою показався. Я як останній абориген попався на таке. Був на Волиняньці. В голову не могло прийти що до моєї машини може такий інтерес бути. Подзвонили по візитці в барсетці, 900грн і мозги морочили. То ти прийди то відморозка місцевого знайди і його пришли.: Не знаю чи співчувати чи тішитися за тебе.
Не хочу видатися розумним, але реально попахує барсеточниками. Ти мав якусь торбу коли йшов в магазин? Так просто не ріжуть. Мені в Ланосі біля магазину 15 дир наробили із за сумки яку я мав з собою, то я втикнув в чому річ і їхав до шиномонтажа кілометр на пробитій шині принципово, що і радив би усім! Не латай ти ту шнягу, життя вартує надто більше, вклади гроші на 2 нових шини! А одну добру лиши на запаску.
Теж думаю, що не варто таке латати, дуже небезпечно, але все ж якщо надумаєш, то порада, для більшої безпеки вставити камеру в скат, якщо навіть латка і пустить то камера буде тримати і звісно таке колесо на задню вісь, так буде безпечніше.
Кажуть, що на камері більше 90 км/год не можна їздити. Але чи то правда, не знаю. То що, немає відеокамер в Ашані?
а колись в еру камерних шин, по твоєму як їздили? в мене коли задня шина травила повітря через мікротріщини, прийшлось кидати камеру всередину, щоб сезон доїздити і нічо, навіть 160км\год їхала і не грілась більше ніж інші шини
Мені сказали, я передав, що чув. І дописав, не знаю, чи то правда. Але зайвий раз застерегти можна. Колись і колеса наварні ставили. Але чи 160 км/год їздили на них, щось того не пам'ятаю.
так але в інструкціях до авто де штатними були камерні колеса не було вказано жодних обмежень щодо дозволеної швидкості
Колись їздили тільки на камерних колесах, я древній і це добре пам*ятаю. Безкамерок просто не було. Зима/літо також не існувало. Були всесезонки котрі годилися більше на літо і "сніжинка", яка йшла з великим протектором і ставилася тільки назад на зиму та лід. Навіть Жигулями як в КІТа ми шпарили 160 км/год. Латали камери і шини, але прорізи не латали це я добре пам*ятаю, хоча на колеса, щоб купити черга стояла в магазині на пів року/рік. Чого поставивши камеру колесо має грітися? Хтось пояснить це зі сторони фізики?