Так як на днях велике св"ято то хотів би дізнатися чим полірують кузов, чим затирають як і дрібні так і грубі царапини.
потрібно перетирати мілкою нождачкою 2000! обовязково з водою щоб не наробити царапин! перетирати доти, поки не буде поверхня матовою, але потрібно вважати щоб не витерти весь лак! пізніше беруть поліровучну машинку( щось тіпа болгарки але з більшими оборотами яка має регуліровку оборотів і замість круга спеціальна губка) і поліровучну пасту і накладаючи поліровучну пасту на поверхні затирають цією машиною! Ефект досить класний якщо правильно все зробити!!!!
nazario таким методом полірують свіже покрашені авто. Тому що в гаражних умовах неможливо зробити ідеально гладку поверхню, а точніше дешевше її відполірувати з наждачкою та поліролем. Якщо ти хочеш додати блиску своєму авто то достатньо купити поліроль на парафіновій основі, якщо ти хочеш виправити косметичні недоліки(типу царапини, вигорівші місця) то краще заїхати до маляра, заплатити 1000 грн(взалежності від надоліків) та забрати через день нову, сяючу машину. Якщо ти немаєш уявлення про покрасочні роботи(ніколи цього не робив) то неварто ризикувати вродою свого авто, краще відполіруй купивши пару тюбиків по 30грн і буде тобі щастя. Доречі дрібні царапини(наприклад від піска чи від гілок) можна усунути даними пастами, я користувався "ТЕМРО" (польська) лише різниця в тому що: наніс на тряпочку і втираю в те місце де царапина поки не висохне паста, а не так як рекомендує виробник-наніс на машину, висохло, поліруєш. Коштує близько 15грн/тюбик.
Яб не радив робити це самому наслідки можуть бути плачевні! Краще майстру дати 100$ і залишити на день авто, в разі чого відповідає він. Робити таке можна як на мене один раз і то якщо авто на продаж, а так невідомо чи робив хтось таку процедуру до тебе і скільки раз. Справа в тому що лакове покриття має слой в мікронах в кожного виробника він різний і під час поліровки він зменшується і стає вразливішим до царапин, ну то так коротко. А так в домашніх умовах треба використовувати воскові поліролі, як тільки є час полірувати після мийки. Для дрібних царапин "Темпо К2" дуже добра паста і дешева. Процес дуже важливий, наносим на царапину і починаєм терти пальцями можна прикласти зусилля, трем до характерного прилипання пальців потім шматкою витираєм рештки сухої пасти і якщо потрібно повторюєм процедуру. Повірте ефект вражаючий.
Смішно, напевно, питати, для яких цілей робиться полірування автомобіля. Відповідь напрошується сам собою: щоб залізний кінь засяяв, як коштовний камінь, привертаючи увагу всіх навколо і, що найважливіше, піднімав настрій своєму власникові. Однак це зовсім не єдина і навіть не найважливіша причина, чому автомобіль підлягає обов’язковій поліруванню. Навіть у нового автомобіля можна знайти похибки лакофарбового покриття, навіть якщо на перший погляд все здається гладким. Достатньо взяти збільшувальне скло і подивитися. Найголовніший ефект полірування – це створення додаткового захисту кузова автомобіля від появи корозії. Тому зовсім не дивно, що кузовний ремонт автомобіля після закінчення включає обов’язкову полірування. Для полірування поверхонь кузова автомобіля використовуються два типи поліровок: абразивна, або поновлює, та захисна. Захисну поліровку, за якої не використовуються абразивні матеріали, рекомендується проводити раз на півроку, при переході із зимового на літній сезон. Застосовуваний полірувальний матеріал має здатність адсорбуватися лакофарбовим покриттям, завдяки чому створюється додатковий шар, який захищає фарбу від несприятливих зовнішніх впливів навколишнього середовища. __________________________________________ sonic vs naruto magix music maker
Дайте координати того майстра що полірує в райлні вул Зелена, бо десь загубив його номер... Хтось на В6 чорному давав його номер мені...
Запиши ще його дом. номер телефону - так його швидше можна знайти: 263-45-60 Руслан. (він має дивне ставлення до сучасних засобів комунікації і моб. телефону не має ВЗАГАЛІ) Але майстер дуже добрий.