Поломали ноутбук в сервісі, вимагають гроші на новий ремонт.

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем ENERGY, 9 бер 2010.

  1. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    В моєї дівчини в один прекрасний момент перестав працювати ноут ACER Extensa 5610 від батареї зовсім, лише від БЖ. Я вирішив не ризикувати хардом (бо в общазі часто світло вибиває) і занести в ремонт. Гарантія вже закінчилася, тому знайшов в неті вроді толкову фірму "Ноутбук-центр Львів" та й друг чув про неї. Все інше в ноуті працювало як мало працювати.
    На фірмі методом нехитрих переборок інших батарей вияснили що причина не у батареї а за їхніми словами "в контролері зарядки, який знаходиться на материнці". Залишив на ремонт. Через тиждень дзвонять і мене радують що вже зробили - вартість роботи 150грн, але "під час діагностики виявилось, що чорний колір заливає червоним" і питають чи ремонтувати відеоадаптер ще. Я подумав що можливо проблеми з відеокодеком (наївний). Я приїхав забирати, заряджання батареї вже працює, але на екрані на місці чорних точок - червоні. Сказав що з ремонтом відеодаптера подумаю і поцікавився ціною його заміни - сказали до 200грн. Вдома обнаружилося що ще зовсім не працює клавіатура і немає звуку (проблема не в драйвері), а на зовнішній монітор зображення виводиться нормальне, а глюки з чорно-червоним на лише на встроєному.
    На наступний робочий день одразу ж повіз ноут і сказав що здавав їм справний ноут, а тепер букет проблем з ним. Сказали розберуться. Через декілька днів дзвінок і питають чи міняти відеоадаптер (за мій рахунок) - я гну своє, що здавав нормальний ноут, на тому кінці не здаються і роблять з мене дурного, мол таке буває і т п, декілька хвилин сперечалися в ітозі я сказав - ремонтуйте, подумав що нерви дорожчі мої ніж 150грн. А з клавою і зі звуком казали подивляться-розберуться.
    Сьогодні черговий дзвінок і мені кажуть:-"Не знаю що вам там казали раніше але тут потрібно міняти повністю материнку, вона коштує 300-400уе, але як для вас як постійного клієнта 250уе". Я вибачте за слово о***в від такої наглості. Починаю розказувати історію, яка виявляється нікого не цікавить - що здавав робочий ноутбук, а вони мене тішать "Що з цією моделлю таке бувало вже й раніше, і в них, можете навіть пошукати в інтернеті. То шо замовляти нову материнку?"
    Я сказав шо подумаю бо ноут не мій.
    Що порадити робити? 250уе то вже зовсім інші гроші. Скаржитись в захист споживачів? Бажання оплачувати чужі помилки нема ніякого, таке враження що мене просто хочуть "кинути".
    Як для автомобілстів це ситуація рівнозначна що я приїхав на сервіс поміняти генератор, а потім машина не заводиться і вони кажуть що тут треба робити капітаку мотору )
     
  2. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    вай...шо ж ти наробив. треба нести ноути в ліцензійні сервісні центри. для ацерів - це сц Пріоритет. при здачі ноута на ремонт його оглядають і записують стан на папірці в двох екземплярах і фіксають поломку не додаючи нових.... та кантора якийсь лохотрон. якшо не маш бумажки про стан ноута при першій здачі на ремонт -нема куди рипатись...
     
  3. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Є куди рипатись! І навіть треба рипатись! Вул Чайковського 20. . . відділ захисту прав споживачів! Скажи хлопцям з СЦ, що звернешся туди і вони розберуться!!! Якщо не зроблять по доброму - звертайся туди! А ті їх так нагнуть - повір. ''Інтертелеком'' в свій час повернув 360грн, які використав з їх вини. Успіху.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну власне ця фірма також авторизований сервісний центр для ACERу
    [​IMG]
    Так - ту першу бумажку вони забрали коли я забирав ноут вперше :sad:
    Зараз лише є така з другого разу
    [​IMG]
     
  5. DentisT

    DentisT Початківець

    Авто:
    T 5 '05, РАКЕТА)
    Це правильно і так треба робити але без документа фіг його знає що вийде. На пальцях не докажеш що ти їм приніс ноут справний, чи те що вони взагалі його робили. Але пробувати треба!!!!
     
  6. DentisT

    DentisT Початківець

    Авто:
    T 5 '05, РАКЕТА)
    у мене Dell новенький глюкати почав (сенсорна клава не робила, звук, мікрофон, камера). Віддав по гарантії, там де купував, а вони мені мол це механічне пошкодження і моя вина. А їм про захист прав споживача заліпив. Так зразу сказали, що все зроблять по гарантії. І зробили.

    Але в тебе в папері вказані вже нові поломки, так що х.з. як доказувати тепер що все працювало.
     
  7. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    хіба що вимагай того папірця самого пршого. вони в них мають зберігатись. хотя, віддаючи того папірця і забираючи бук - ти погоджуєшся, шо усе пофіксано і не завдано нових пошкоджень/дефектів
     
  8. Dan

    Dan Active Member

    Авто:
    VW BORA 1.6 - 2001
  9. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    тільки в захист прав споживачів.
    якщо почнуть в сервісі морозитись, шо ти приніс із поломками, зразу буде видно шо вони уроди і нормальною мовою з ними розмовляти не можна.
    також можна забрати ноут, віднести в інший авторизований СЦ і виявити проблему і її вартість. і на цю вартість вести мову з цими уродами.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну тут треба не хлопцям казати а начальнику/директору, дивлячись до кого пробитись зможеш тоді може що й добєшся.
     
  11. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Мдя - завтикав, як перезагрузити зображення?)
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    є куди рипатись!!!!! підтримую!!!! і не треба до тих долбодятлів їти. Зразу йди в захист прав споживачів і кажи як є. Що перша бумажка в них. вони обманним методом в тебе її забрали. кажи - маю свідків - здава з такою поломкою, а забираю кусок пластмаски з мікросхемами.
    придумай щось. але їх не попереджай, що будеш скаржитись.

    а начнуть вимахуватись - бери з собою ще два амбала, вали в офіс. не захочуть по-доброму ремонтувати - НЕ БИЙ, а акуратно при ньому вилий кружку води на включений його особистий ноутбук.
     
  13. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    перш ніж йти в УЗПС потрібно мати письмову скаргу на першоджерело і відповідь на цю скаргу з того ж першоджерела)))
     
  14. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    О - бачу curlyheaded вже мала діло з захистом прав споживачів.
    От сижу зараз в неті читаю все на цю тему.
     
  15. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    саме головне назбирати як найбільше паперів, точніше актів про ремонт і саму першу виписку коли ти приніс ноут на ремонт і тільки вказав одну проблему... ну і те, що ти згодився на другий ремонт це трохи зле...але думаю якщо гарно все обіграєш, то все вийде)) і не виясняй з тими ремонтниками, а йти відразу до директора.... і обов'язково згадати про чорний піар, який буде мати їхня "ферма", якщо вони не визнають своєї вини...
     
    Останнє редагування: 9 бер 2010
  16. stas

    stas Початківець

    Авто:
    VW T4 2,5TDi 2003
    100%
    ---

    Додам від себе.
    Я також по мірі можливості займаюся ремонтом ноутів. В основному методом заміни, оскільки ремонтувати там практично немає що. Є штук шість вбитих ноутів, в яких вилитів основний чип мат.плати або графічний чип. У франіку такого не ремонтують. Звязувався з тою фірмою, (рік назад у них дещо купував), розмовляв з якимось менеджером з відти з сервісу (імя не памятаю). В принципі домовилися, що передам ноути їм. Але поки що не склалося... А тепер вже і не знаю....

    Нарахунок поломки. Якщо до цього часу таких недолікив не було - однозначно, що вони щось намутили. Або тупо сервісний технік використав ситуацію и поміняв твою робочу материнку на неробочу. Або при сборці назад (враховуючи, що клава не працювала після того, як забрав) не якісно (халтурно) склали і самі спатили відео чіп (тупо перегріли із-зі поганого встановлення радіатора охолодження відеочіпу - таке зробити - як два пальця об ....). Знову їхня вина.

    І дійсно. це в теперішній час досить поширена поломка ! І не тільки асерів, але і НП-шок !!! Я з цим стикаюсь постійно. Тупо перегрівають і горять чіпи.

    Якщо тобі поміняють материнку за 250 дол це буде дуже добре. Ціна халявна. АЛЕ НЕ В ТВОЄМУ ВИПАДКУ !!! Можливо відчувають свою вину, але не хочуть попадати на бабки. (можливо і правда самі спалили...)

    Твої дії. Письмово скаргу, з подробицями опис усіх подій і звинувачень виклади на імя директора центру. В двох екземплярах. Один йому, один собі з його підписом (або представником) про отримання. (в крайньому разі листом з повідомленням про вручення). Зайди до нього сам і поясни йому на пальцях, що може бути... (П.С. не на його пальцях...) .Вкажи в скарзі ссилку сюди на тему, нехай почитає. Мінімально можуть чимало втритити франківських клієнтів - як бі це не пафосно звучало. (до мене багато звертаються людей з подібними поломками, але я не хочу ризикувати чужими компами доки не впевнюся, що усе буде четко тому не беру с такими поломками а у нас ніхто таке не ремонтує). Тай Львівських також будуть остерігатися. Можливо винен просто технік а директор не в курсах...
     
    Останнє редагування: 9 бер 2010
  17. Franko

    Franko Active Member

    Авто:
    Vw Scirocco GTX'83 1.8 JN
    трошки офф, але до теми...

    також носив ноут Самсунг дівчини на ліцензований сервіс (біля ЖД вокзалу). Комп без причини виключався.На сервісі сказали, що є тріщина в материнці, і оскільки гарантія закінчилась і міняти материнку дуже дорого - захотіли купити в мене ноут за 1000грн...(при ціні купівлі 800у.о.).
    Потім відніс до друга на сервіс, за пиво щось там зробив і комп ще пів року працював)) але тепер знову здех.... знову в сервісі...
     
  18. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Вони мені також іздаліка намікали - шо були в них такі випадки схожі, і люди не хотіли ремонтувати бо то великі гроші а продавали на запчастини їм же.
    Якщо включити мою буйну фантазію - може бути наступна ситуація, поставили якусь здохшу материнку від такого ж ноута, впихають мені і вони або наварюють на ремонті 250дол. або вони думають що я ноут продаю їм за безцінь, вони ставлять стару материнку і мають новий ноут )).
    Ну це лише припущення - на 99% я впевнений що вони напартачили при ремонті, все розумію - буває. Але робота це ж не лише гроші а й відповідальність. І хтось мусить за це відповісти!
    Поки шо план дій такий - йду до них ше з другом, який більше стикався з таким, намагаємся внятно пояснити нашу позицію, при нагоді отримати копію талону з першого ремонту (вони в них є в базі). Якщо ні вручаємо одну копію заяви-претензії до їхнього директора. Правильно?
     
  19. stas

    stas Початківець

    Авто:
    VW T4 2,5TDi 2003
    Правильно. Краще йти вже з готовою заявою (щоб не витрачати час) і зразу до директора. Зразу йому ставити питання стосовно копіії старої квітанції.
     
  20. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Може я зробив помилку (не я один приймав рішення) в ітозі зійшлися на тому, що вони купляють в нас рештки того ноута за 170уе (трохи більше половини його вартості на ринку) + повертають гроші за попередній ремонт.
    Просто там і батарея практично не тримає. Вкласти купу нервів і часу а в ітозі?
    Так шо будьте уважні при здаванні техніки в ремонт, все зберігайте і акцентуйте при прийомці що все працює, за винятком того, того, того.
    Чекаю здорову критику:cry:
    P.S. Цього разу клава вже працювала, раді інтересу встиг занести ноут на інший сервіс. Проблема дійсно в чіпсеті, готові перепаяти на новий за 135уе, але не факт що поможе.
     
    Останнє редагування: 10 бер 2010

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)