Чи хто небудь колись чув або бачив щоб на Гольфі (Сірку) розламало палець нижньої шарової опори рівно по середині. Могло вирвати з корпуса могло розбити гніздо могло зігнути.... Так от в одного одноклубників таке сталось.... скільки не мав справу з фольксвагенами таке зустрів вперше... Кому не показували всі тільки руками розводили...
Та нє, Орест... нажаль йдеться про мого Сірка, не думаю, що там китай ((( хочааа... невідомо, може Вовк там і ставив щось таке дешеве... СЛАВА БОГУ! це зі мною сталось не на трасі...
Я би радив зберегти і дослідити запчастину, швидше за все якась підробка. В першу чергу заради безпеки одноклубників, щоби усі знали чого не купувати. Я на сірку робив поліцейські розвороти, роззуваючи гуму, накачану до 2,5. Я гнув колісні диски і літав в повітрі, приземляючись в поворотах, потрапляв в ями під час заносів ітп, але жодного разу з таким не зустрічався, нагадаю, що Сірко зі мною вже 8 років. Думаю, причина проста окрім заводського браку є ще людський фактор - лосі закручували і перекрутили. Взагалі щоразу доходжу до висновку що більшість поломок відбувається через неправильний момент докрутки.
Поломану шарову зберіг і дослідив.... Вона була давно тріснута. На розломі видно стару і нову тріщину. На жаль продіагностувати шарову на наявність тріщини майже не можливо, обрізало якраз по низу канавки де фіксується болтом... тобто всередині ступіци. Але цікаво друге ... діаметр пальця 15мм....... Не знаю що то за варіант ходової, але ні на Г2, Г3, Г4, Джетти Пасати такого не зустрічав мінімальний діаметр 18мм. скажем на Г2 і джетах стоїть 22мм. Думаю 15мм то за слаба шарова....затонка. Добре що в Олега з Городка була така... бо обдзвонив всіх поставщиків і ніде не було. Та що тріснула скоріше всього не рідна.... чийого виробництва - трудно встановити бо немає ніяких надписів. Ну там неможливо перекрутити... там максимум можна різьбу зірвати з затягуючого болта... Конструкція така що затягуючий болт сідає в канавку шарової.... і в принципі нічого шаровій зробити не може. Той затягуючий болт що відкрутили з зломаної шарової відповідав нормі в сенсі розмірів, але був зігнутий.... очевидно це колесо колись витримало не слабий удар......
Не те шо цікаво, а надзвичайно дивно! Сірокко мк1 і гольф мк1 до 1979 року мають кульову опору з пальцем 15мм, з 1980 року на гольф 1 і на всі сірки з 1980 по 1993р. включно ставили кульову опору з пальцем тільки 17мм. Виникає питання як у Сірка GTII 1990р.в. виявилась опора 15мм, я 100% впевнений що намутив попередній власник. Між іншим на Гольф-2 до 1985 року ставили кульову опору 17мм, а потім вже 19мм.