Поломка у vovka

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем vovka, 24 лют 2008.

  1. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    В звязку з тим що в мене сьогодні виліз шатун з блока я тимчасово не формі :)) Зроблю новий низ і тоді буду готовий. Повезло що клапана цілі і голова бо поршень 2 циліндра застряг в циліндрі під кутом (в блоці така дира що яблуко пролізе).
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: 0-100 км/год У кого скільки?

    :shock:Кашмар шо ти витворяв як ти умудрився? Ти шо замість масла залив воду і крутив до посиніння?:shock:
     
  3. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: 0-100 км/год У кого скільки?

    спокійно їхав весь день.. 500км назад поміняв масло на синтетику Polo 5w50.. Виїхав на тунельну, там кусок гарної дороги біля гаражів - крутанув до 7000 на 2 передачі (в принципі небагато, минулий мотор постійно крутив і нічо йому небуло за 20000, а тут пробіг 4000 з них 1000-1500 обкатка.., та і масло вроді нормальне, принаймні 100% не підробка, поршні ковані цілі, кольца цілі, прокладка ціла, всьо ціле.. крім шатуна і зносу на вкладишах.. може шатун бракований попався, бо таке враження що його тупо зрізало в районі поршньового пальця ну і далі вже погнуло..) і на переключенні як не шандарахне - ще в піддоні дира невелика образувалася.. відразу знайшов на асфальті зрізаний болт з гайкою від шатуна )) Добре що цілий колінвал і плита підсилювач блока.
    Будуть скоро фото. Чесно кажучи я без поняття чому так сталося поки що..
    Ну але це офтоп в цій темі.

    p.s. Кстаті мотор ще працював 10-20 секунд на холостих на 3 циліндрах ))
    p.p.s. Фото
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: 0-100 км/год У кого скільки?

    жалко, сочуствую, купа роботи і грошей, шось мені здається шо то результат 98го бензину.
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Поломка у vovka

    Був в такій же стуації - по дорозі до Львова в Мартинівці (кхе-кхе) в службовій октавіії 20-клапанній тріснутий шатун пробив стінку блока циліндрів. Такщо тобі ще можна сказати повезло :)
     
  6. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Поломка у vovka

    скоріш за все це результат повишеної степені сжатія і вузького вала.. степінь якщо точніше була 12. Бенз 98.. Взагалі то на гонки лився 102 і 106 бенз..

    Зазор при розточці був 7 соток.. Вроді нормальний зазор як для кованих поршнів.. В мене на литих був 5 соток..

    Скажу по секрету, і так вже мотор навернувся і прийдеться робити схожий, просто до відкриття рішив тримати в секреті )) То я взяв мотор в знайомого з тої вишневої вісімки драгстера. Пробіг фактично 3000 км.. З них 1000 обкатка.. Але я усвідомлював в якому режимі він їздив..

    Ну баксів на 300-400 я попав (заміна блока - халява, покупка кованого поршня такого самого - 350 грн, покупка шатуна - незнаю скільки, кольца MAHLE - 100$, 2мм прокладка (для зменшення степены сжатыя) - 80$, сальніки, розточка.. робити зборку плануєм власними силами :)) ), найгірше це предстояща обкатка.. а степінь прийдеться чуть понизити, 12 то таки забагато під 98 бенз і повсякденну їзду :)
    А і ще.. Періодичне крутіння дальше 8000 (крутився мотор максимально в 9200) - суттєво знижує ресурс вкладишів. Багато царапин..

    А в октавій це чого сталося ? В чому була причина ?
    Повезло що голова ціла - вона в мене найдорожча посуті :)
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Поломка у vovka

    Майстри сказали, що причина хз, але хтось з них вже чув подібне. Звичайно, що не зовсім був правий водій, він просто забув про п'яту і десь хвилин 5 їхав на 6000 на 4-й. Я це помітив, ще коли він їхав, але не втикався, бо думав, що на це є причина. У всякому разі в нормальному двигуні так не повинно бути, особисто я думаю, що це проблема конструкції турбованого 20-клапанника, куди через тотальну уніфікацію ставлять штатні деталі поршньової такі ж як і в 1,6 8v :sad:
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Поломка у vovka

    То Vovka: шось нагар як для 4-х тисяч конкретний на поршні...
    Ше таке цікавить: шо робив в моторі після покупки, і чи не було чути детонацію на вис. оборотах до поломки?
     
  9. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Поломка у vovka

    то всьо їзда по місту.. багата смєсь.. холостий.. наш бензин.. вот і всьо в нагарі.. в голові в каналах теж нагар появився після 1000 км які я проїхав.. коли купляв - то небуло жодного нагару.. все ідеально блискуче. але той мотор до покупки тільки на 102 і 106 їздив і то на режимах максимальної потужності.. А я лив 98..
    А пробіг дійсно 4000. навіть менше. Той мотор збирався минулого року в той час коли я збирав свій 1.4.. в того самого майстра, всі ті самі технології :)) , шатуни облегчені по стандартній технології, пів львова на таких їздить..всьо відбалансоване і врівноважене.. я бачив як його збирали і знав що там стоїть, робився як для себе.. більше він просто фізично не міг проїхати бо та машина їздила тільки на драгу і на обкатці.. та і то на драг її тягали на лафеті. та і розбирали вчора.. всьо як нове.. крім 2 циліндра..


    Детонації я не чув. Посторонніх звуків я взагалі нечув, все нібито було добре, на високих оборотах мотор просто "співав" :))). Так і не встиг поставити запалювання компютерне з датчиком детонації - може б він оприділив детонацію на високих оборотах.

    В моторі після покупки нічого не робив, збирався міняти вал (вже заказав) і карби і запалювання... Тільки ремінь поміняв ГРМ. Навіть карбюратори стояли ті самі і трамбльор ідентичний. Різниця була тільки в вихлопній системі і бензині.
    А ну да.. Ще поміняв масло на синтетику Polo 5w50.. Але щось на масло я думаю в останню чергу..
     
  10. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Поломка у vovka

    А зря, як на мене зря. може саме тут собака зарита, таке масло є рідше по суті і може не бути відповідного тиску масла!
     
  11. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Поломка у vovka

    цифра 50 значить що масляна плівка при високих температурах краще тримається, більш міцніша і устойчива. А цифра 5 означає втрату вязкості масла при низьких температурах.. чим менша цифра тим при нижчі температурі масло загусне.

    Знаю таке ж масло лиє не одна людина в вазівські форсіровані мотори і все нормально. Наприклад ідентичне масло залите в знайомого в мотор ваз 2112 1.6 16v. Liqui Moly 5w50 залите ще в одного знайомого в форсірований мотор 2110 16v.

    Як оприділити чи проблема дійсно в маслі ?
     
  12. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Поломка у vovka

    ну правильно але воно рідше ніж 10в40 , а якщо масло насос недає доброго тиску то на рідшому маслі він тиску і не додасть, а густіше масло на поганому насосі дасть тиск.
     
  13. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Поломка у vovka

    насос був новий від ВАЗ 2112 16v. Невже за 4000км він вмре.. аварійний тиск масла не блимав.. відразу гаснула лампочка після заведення..

    От що пишуть на руских форумах мені:
    Тобто думають що це таки поршень спочатку прихватило а потім все решта сталося..

    От фото живих поршнів:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Поломка у vovka

    Воно рідше тільки коли холодне. В робочій температурі воно таке ж як і всі інші. А ще завдяки високому верхньому індексу воно зберігає властивості і не рідшає при перегрівах і гарячому юзанні. Єдине, що можна запідозрити у маслі - це те, чи цей виробник справді дотримується стандартів. Але це вже інша тема.
     
  15. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Поломка у vovka

    Про масляні форсунки-дуже навіть реальна тема. Вони охолоджують дно поршня струменем масла. Якшо наприклад ставити в Вагені на 1.8 простий блок без масл. охолодж. поршня 16 клапанну голову і поршньову (блоки ідентичні, але в 16в є охол. форсунки), то буде перегрів ПОРШНЯ! тобто температура охол. рідини в нормі, темп. малса і тиск тоже в нормі, а є локальний перегрів дна поршня і клин!
    Дивно тільки, шо раніше машина їздила і все гут було, і інші їздять нормально...Може канал охол. рідини/масляний в голові в районі того циліндра забився? або елементарний брак поршня/шатуна виліз...
    пи.си. форсунки можна нарити від Вагенівських КР/ПЛ/9а - небюджетно, або від 1.6 дизеля (такі самі)-бюджетніший варіант. Раджу поставити, гірше точно не стане.
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Поломка у vovka

    Нова по етці на 9А коштує 90 грн (замовляв). Думаю, краще шукати комплект вживаних. Слід врахувати, що при установці їх в блок суттєво падає загальний тиск масла, тому либонь треба буде доробляти насос. А ще не факт, що їх можна поставити в вазівський блок, треба дивитися на розріз масляних каналів. І ще. На 9А і КР різні форсунки, в 9А трохи менші сопла і інша посадочна площина.

    А взагалі я думаю, що у Вовки просто конструктивний брак. Бувають пустоти і інші заводські прогріхи.
     
  17. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Поломка у vovka

    Мотор взагалі не грівся. Точніше грівся менше чим стандартний на пару градусів. Але що творилося в дні поршня я незнаю..

    Буду думати, просто в 083 блок у Львові ще того не ставили..


    От моя тема на team-rs.ru
    http://team-rs.ru/forum.php?f=1&act=message&id=68017
    Більшість схиляється до обрива шатунної гайки або шатуна..
    Той чувак який мені розробляв распредвал мені на мейл теж говорить що причина обрив шатуна.. Мабуть все таки крутіння на драгу того мотора в 9200 життя йому не добавило :)) і з часом вилізла усталість матеріала або появилась яка мінімальна тріщина в шатуні і вот воно рвануло..

    Зробим висновки :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)