Всім привіт народ, хотів запитатися які умови перебування авто на польській реєстрації в Україні, як часто перетинати кордон, і чи можливо зробити так шоби мінімально їздити до сусідів і шо для того потрібно?? Хотів дізнатись думки знавців, чи варто взагалі затівати зараз купівлі машинки (гольфика)? П.С. Вибачте якщо тема не в призначеному для неї розділі!!!
Як на мене це брєд....поміняється законодавство - гольфа зразу повезеш на шрот) Знайомий такими машинами займається...зараз продає клон Шарана (сеат) http://www.avtobazar.lviv.ua/advertise/show_39475/ Дзвони-питайся
Якшо машина стоїть на фізичну особу - 1 раз в 5 днів треба бути в Польщі. Якщо на фізичну - 1 раз в місяць здається, але якось роблять на 1 рік. Знов ж таки польський тех.огляд потрібно буде проходити, мати 2 страховки (польську і українську). Будь-які зміни в законодавстві і машина вже не твоя може бути тоді, якщо на юридичні особу зареєстрована. Якщо фірма, на якій машина зареєстрована буде об"явлена банкрутом, так само авто у тебе заберуть. ІМХО, воно того не варте, якщо ти не працюєш з Польшею і не часто туда їздиш, а хочиш просто купити авто аби дешевше. На територію Росії чи Білорусії теж є обмеження по перебуванню там.
а ніхто не розглядав варіант білоруських номерів? вроді перетин кордону там попроще, віз не треба та й мита на ввіз іно немає?
нема різниці на яких номерах ти їздиш головне виїхати з україни і вїхати знову в польші машини дешевші тому там їх беруть можна на польських номерах їздити на білоруську границю при цьому навіть не потрібно вїзджати в білорусію достатньо просто розвернутися на нетральній тереторії
Не можна громадянину України їздити територією України на авто з іноземною реєстрацією. Взагалі. Експлуатація заборонена. Лише, виключно, як транзит. Ну, або тим, хто перебуває на конс.обліку в іншій державі. Те, що багато хто їздить на рl-номерах, це тимчасове явище, і буде тривати до тих пір, поки не запрацює єдина база ДМСУ + ДАІ + ДПСУ + ДПА. Ось тоді *опа тим всім машинам. Шрот. Однозначно. Ну, або назад в Польщу, на продаж.
тут ти трохи не правий. є така штука яка називається стамбульська конвенція по якій можна їздити комерційним авто більше чим 10 днів це закон відміна якого призвиде до скандалу, банкрутства деякого бізнесу і як резултат - зменшення податків
ні. в мене просто комерційне авто тому, що зареєстроване на фірму, а не на фізичну особу звідки така інформація?
Та при чому тут якась фірма ? ! Нема такого закону який це дозволяє ! ! Приблизно 2 роки назад знайшли наші люди "лазєйку" у вигляді реєстрації авто на БЛАГОДІЙНУ НЕПРИБУТКОВУ ОРГАНІЗАЦІЮ, типу антиснід, антитубер, допомога єнотам і т.д. Дійсно, такі фірми мали змогу ввозити і експлуатувати терміном до 1 РОКУ авто виключно для здійснення статутної діяльності. При тому на таку фірму був ліміт до 60, чи до 90 авто (не пам'ятаю) і на такі авто треба було СПЕЦІАЛЬНИЙ ДОЗВІЛ КАБМІНУ.
http://forum.giga.ua/viewtopic.php?f=324&t=255213&start=20 Согласно Стамбульской конвенции ( которую Украина приняла в 2004 году ) гражданин Украины может ездить на авто с иностранными номерами по Украине до 1-го года без растаможки, если он является субъектом внешнеэкономической деятельности, т.е. авто оформлено на зарубежную фирму, а гр. Украины на ней официально трудоустроен ( на руках должен быть трудовой договор ),и в Украине он находится в командировке по делам фирмы, на автомобиле фирмы ( на руках должен быть командировочный докум. ), при этом водитель вписан в техпаспорт ( право управления ). Вся эта музыка делается за 1000 $. По истечении года продлевается за 300 $ еще на год и т. д. На счет временного учета через 2 мес. вот http://www.customs.com.ua/php/document.php?ISN=53063 Но в этой схеме присутствует один нюанс, владельцем авто является зарубежная фирма, поэтому если вы не знаете людей которые будут оформлять доки на вас, то вы все риски берете на себя, потому как могут всунуть и липу. А так схема в Украине работает с 2004 го года и некоторые ней успешно пользуются. і перш ніж хто небудь буде тут сильно відзиватись про їзду на польських номерах що це дарма трата грошей, скажу так подивившись на наші баригські ціни на автівки це кращий варіан а конвенція це свого роду договір який не може перекрити внутрішній закон країни просто вся проблема найти хорошу надійну фірму і памятати що кожного року треба поновлювати документи на відрядження ну і звісно нічого вічного немає але якщо боятись шось втратити то так і нічого можна не здобути
А хто буде платити за того громадянина податки ? Наприклад в Польщі ? І хто буде нараховувати йому зарплату ? А трудовий контракт на рік ? А віза річна з правом роботи в ЄС ? Це явно більше 1кує. Всі ті реєстрації на фірму - фількіна грамота ! До пори і до часу.
дякую за вичерпну відповідь а то тут всякий брєд пишуть хотів також таке написати тільки не міг правильно сформулювати
висновок з того всього - хочете пригод на одне місце - беріть авто на пл бляхах. імхо таке можна брати, але тільки у випадку якщо ціна на ту тачку вийде такою ж як її здати тут на шрот
Всі ті реєстрації на фірму - фількіна грамота ! До пори і до часу. незнання не звільняє від відповідальності , тому якщо незнаєш і неможеш представити конкретну інформацію навіщо людей лякати і бучу піднімати маю знайомих які по такій схемі їздять не перший рік і все впорядку але у них фірма у польщі, так ось якщо ти оформленний на фірму але працюєш в іншій країні запрлата і податки не нараховуються фірмі звісно це слова знайомого як воно насправді поки казати небуду у кожної країни це своє але явно у польщі це можливо там трішки інший підхід у людей при владі тому ще раз повторююсь якщо неможеш сказати шось конкретно то краще помовчи наведи конкретно факти а не здогадки, звісно це збиває бізнес людям які тут заробляють на б/у запчастях і пригнахих авто з польщі тому всі от такі страшилки і говорять але коли дивишся на ідентичні машини в оголошеннях у польщі чи німців ціна 2000 євро а у нас 13000 у.о. задумуєшся крім того в разі чого машину на з/ч і частину суми відібєш такшо висновки в кожного свої