Помилки контроллерів.Як виправляти?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем VWDRIVER, 15 чер 2010.

  1. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Прочитав VAG-COM-ом через адаптер помилки в машині...але мені їхні назви нічого не говорять(в розумінні як їх виправляти, і де саме) Що порадите?

    Версия VAG-COM: Версия 311.2-N

    Номер Контроллера: 8D0 907 389 D
    Компонент и/или Версия: ABS/ESP front D46
    Программный Код: 04155
    Код Автоцентра: WSC 05311
    1 Неисправности:
    18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller
    P1848 - 35-00 - -
    18256 4750 P1848 Считать данные из памяти неисправностей блока управления двигателя
    Версия VAG-COM: Версия 311.2-N

    Номер Контроллера: 038 906 018 FS
    Компонент и/или Версия: 1,9l R4 EDC 0000SG 3103
    Программный Код: 00002
    Код Автоцентра: WSC 00011
    1 Неисправности:
    18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
    P1619 - 35-00 - -
    18027 466B P1619 Реле включения свечей накаливания-J52: обрывцепи/короткоезамыканиенамассу
    Версия VAG-COM: Версия 311.2-N

    Номер Контроллера: 3B1 907 044 D
    Компонент и/или Версия: CLIMATRONIC D2.2
    Программный Код: 05000
    Код Автоцентра: WSC 05311
    1 Неисправности:
    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    35-00 - -
    01274 04FA Исполнительный электродвигатель заслонкиво здухозаборника-V71
     
  2. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
  3. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    там є відразу дивився...але там написано назва помилки,але не те що саме не працює і як її вирішувати...
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що тут не зрозумілого...
    Перше - скинь помилки і покатайся трохи...потім знову прочитай помилки. якщо повторно появляться ті самі коди то провіряй реле J52 і самі свічки накалювання і проводку до них, а в першу чергу запобіжник на свічки накалу.
    Це повідомлення що працює електродвигун заслонки в кондюку.... аналог тестового режиму
     
  5. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Помилки зкидав і вони відразу з'являлися...реле перевірю, як знайду де воно в машині. а що можна сказати про 1 помилку (ABS) і 3 помилка = помилка , чи повідомлення? воно важливе?
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ось що пишуть мудрі люди
    Що значить:
    Просто означає що АБС контроллер в курсах що контроллер двигуна не дуже довольний і що ти спочатку повинен виправити помилку з піхлом (в твому випадку "Реле включения свечей накаливания" я думаю)

    Ну а остання помилка не критична... просто моторчик здох той що управляє заслонкою в клімі. Копай тут
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вона каже що потрібно зчитати коди помилок з памяті контролера двигуна. Це наслідок помилки про свічки накалювання. З-тя позиція інформаційне повідомлення. Але там якийсь непорядок. Цей двигун не може постійно працювати... можливо окислились контакти, або є обрив і плюс пішов на землю.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    може бути це через те що, в мене в під перемикачем світла є кнопка "примусового" накалювання свічок? і коли машину заводиш, то її без цієї кнопки не заведеш.. ? це "нерідне чудо" було вже до мене...
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Скоріше всього це не рідне чудо і дає таку помилку. Напевно просто обрізали дроти що йдуть на контроллер і підключили на пряму до реле накалу свічок.... напевно була причина чому так зробили.... треба то виясняти.
     
  10. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    У мене стояло 202 реле , одна ніжка була зігнута і йшов "+" на кнопку, кнопку зняв, ніжку вирівняв == нічого не змінилося...папа дав своє реле з passat b2 , то машина краще навіть почала заводиться, особливо вранці...помилки не зникли...
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    і не зникнуть. В штатному режимі свічками накалу управляє контролер. В тебе "хімія" як була так і залишилась. Тобто свічки накалювання включаються або від кнопки або від ключа запалювання...тобто в обхід контроллера. в штатному режимі сигнал від ключа запалювання іде на контроллер а потім з контроллера на реле, або напряму на свічки з контроллера. Виясняй чому в тебе відключили контроллер від свічок і пустили на пряму...? видно була на то якась причина.
     
  12. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Привіт. недавно вискочило світло "check engine", у друга взяв прилад що зчитує коди помилок. так от помилка P1136 = Long Term Fuel Trim Add. Fuel B1 System Too Lean. трохи пошукав в неті і шось там пишуть про турбіну\повітряну\паливну системи. так нічого толком і не розібрав... Може хтось стикався з таким? Passat B5 1.8T
    Дякую!
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Замало палива подається
    Можливі причини:
    * Check Mass Air Flow (MAF) Sensor (Перевір датчик розходу повітря)
    * Check Fuel Pressure Regulator (Перевір регулятор тиску палива)
    * Check Fuel Pump (Перевір бензонасос)
    * Check Intake/Exhaust System for Leaks (Перевір впуск/випуск на дирки і пропускання)
    * Check Secondary Air Injection for Leaks (Перевір другорядний впуск повітря на дирки і пропускання)
    * Check Vacuum Lines for Leaks (Перевір вакуумні трубки на дирки і пропускання)
     
  14. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Sasa дякую за відповідь і допомогу. і ше питання, де знаходиться датчик розходу повітря, і якшо проблема саме у ньому, він ремонтується чи тільки заміна?
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)