Прочитав VAG-COM-ом через адаптер помилки в машині...але мені їхні назви нічого не говорять(в розумінні як їх виправляти, і де саме) Що порадите? Версия VAG-COM: Версия 311.2-N Номер Контроллера: 8D0 907 389 D Компонент и/или Версия: ABS/ESP front D46 Программный Код: 04155 Код Автоцентра: WSC 05311 1 Неисправности: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-00 - - 18256 4750 P1848 Считать данные из памяти неисправностей блока управления двигателя Версия VAG-COM: Версия 311.2-N Номер Контроллера: 038 906 018 FS Компонент и/или Версия: 1,9l R4 EDC 0000SG 3103 Программный Код: 00002 Код Автоцентра: WSC 00011 1 Неисправности: 18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground P1619 - 35-00 - - 18027 466B P1619 Реле включения свечей накаливания-J52: обрывцепи/короткоезамыканиенамассу Версия VAG-COM: Версия 311.2-N Номер Контроллера: 3B1 907 044 D Компонент и/или Версия: CLIMATRONIC D2.2 Программный Код: 05000 Код Автоцентра: WSC 05311 1 Неисправности: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 35-00 - - 01274 04FA Исполнительный электродвигатель заслонкиво здухозаборника-V71
там є відразу дивився...але там написано назва помилки,але не те що саме не працює і як її вирішувати...
Що тут не зрозумілого... Перше - скинь помилки і покатайся трохи...потім знову прочитай помилки. якщо повторно появляться ті самі коди то провіряй реле J52 і самі свічки накалювання і проводку до них, а в першу чергу запобіжник на свічки накалу. Це повідомлення що працює електродвигун заслонки в кондюку.... аналог тестового режиму
Помилки зкидав і вони відразу з'являлися...реле перевірю, як знайду де воно в машині. а що можна сказати про 1 помилку (ABS) і 3 помилка = помилка , чи повідомлення? воно важливе?
Ось що пишуть мудрі люди Що значить: Просто означає що АБС контроллер в курсах що контроллер двигуна не дуже довольний і що ти спочатку повинен виправити помилку з піхлом (в твому випадку "Реле включения свечей накаливания" я думаю) Ну а остання помилка не критична... просто моторчик здох той що управляє заслонкою в клімі. Копай тут
Вона каже що потрібно зчитати коди помилок з памяті контролера двигуна. Це наслідок помилки про свічки накалювання. З-тя позиція інформаційне повідомлення. Але там якийсь непорядок. Цей двигун не може постійно працювати... можливо окислились контакти, або є обрив і плюс пішов на землю.
може бути це через те що, в мене в під перемикачем світла є кнопка "примусового" накалювання свічок? і коли машину заводиш, то її без цієї кнопки не заведеш.. ? це "нерідне чудо" було вже до мене...
Скоріше всього це не рідне чудо і дає таку помилку. Напевно просто обрізали дроти що йдуть на контроллер і підключили на пряму до реле накалу свічок.... напевно була причина чому так зробили.... треба то виясняти.
У мене стояло 202 реле , одна ніжка була зігнута і йшов "+" на кнопку, кнопку зняв, ніжку вирівняв == нічого не змінилося...папа дав своє реле з passat b2 , то машина краще навіть почала заводиться, особливо вранці...помилки не зникли...
і не зникнуть. В штатному режимі свічками накалу управляє контролер. В тебе "хімія" як була так і залишилась. Тобто свічки накалювання включаються або від кнопки або від ключа запалювання...тобто в обхід контроллера. в штатному режимі сигнал від ключа запалювання іде на контроллер а потім з контроллера на реле, або напряму на свічки з контроллера. Виясняй чому в тебе відключили контроллер від свічок і пустили на пряму...? видно була на то якась причина.
Привіт. недавно вискочило світло "check engine", у друга взяв прилад що зчитує коди помилок. так от помилка P1136 = Long Term Fuel Trim Add. Fuel B1 System Too Lean. трохи пошукав в неті і шось там пишуть про турбіну\повітряну\паливну системи. так нічого толком і не розібрав... Може хтось стикався з таким? Passat B5 1.8T Дякую!
Замало палива подається Можливі причини: * Check Mass Air Flow (MAF) Sensor (Перевір датчик розходу повітря) * Check Fuel Pressure Regulator (Перевір регулятор тиску палива) * Check Fuel Pump (Перевір бензонасос) * Check Intake/Exhaust System for Leaks (Перевір впуск/випуск на дирки і пропускання) * Check Secondary Air Injection for Leaks (Перевір другорядний впуск повітря на дирки і пропускання) * Check Vacuum Lines for Leaks (Перевір вакуумні трубки на дирки і пропускання)
Sasa дякую за відповідь і допомогу. і ше питання, де знаходиться датчик розходу повітря, і якшо проблема саме у ньому, він ремонтується чи тільки заміна?